Hop til indhold

Man ved man er hundemenneske, når


Siri
 Share

Recommended Posts

  • Svar 210
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

LOL, ELSKER denne tråd - den får mig næsten til at føle mig helt normal.:engel:

 

Når man overvejer om en del af ens løn skal gå til at få chefen på et fedt hundekursus :pray:

Når man ikke vil give 500,- for et par nye sko men syntes det er helt rimeligt at give 4000,- plus fly og overnatning for et 2-dags hundekursus i udlandet.

Når der luges ud i venneflokken på baggrund af deres behandling af deres hunde

Når alle datterens dyre bolbbelsmøbler dublerer som hundetræningsredskaber

Når det første sted man leder efter sin forsvunde 4-årige og hvalp er i hundeburet

Når ens man vil romantisere og gør det ved at skære frikadeller ud til fruens hundetræning:hjerte::hjerte::hjerte:

 

Jeg kunne blive ved og ved...

Link til indlæg
Del på andre sites

(hader at være væk hjemmefra (savner jo vovserne) VIL hjem hver eftermiddag jeg har fri, men nogle gange går den ikke).........så ringer man hjem om aftenen til sin mand, fra et seminar som kun varer fra kl. 12 den ene dag til kl. 12 den næste dag. Ikke for at spørge om manden er OK - men for at spørge om begge hunde er OK, om de har lavet pøller til aften om det var gode pøller :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Kan nikke genkendende til det meste

 

Man ved man er hunde menneske når man går ned i tid på arbejde for at komme tidligere hjem til hundene en dag mere. ,

 

Eller når man ønsker sig og får hunde spil eller hunde kurser i gave , for ikke at tale om bøger!

 

Når man ser efter alle hunde på gaden, men ikke får øje på særpræg ved det medfølgende menneske.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Beaglepack

At man opdager man er taget på indkøb i ført hundebukserne og ditto sko

At nogle høfligt henvender sig fordi man har tabt hundeposer ud af lommerne og siger "du har tabt noget"

 

At man siger til sin en af sønnerne at de kan få en godbid hvis de er søde.

At man råber på sønnen at foderet står på bordet klar til at spise.

Link til indlæg
Del på andre sites

Genial tråd! :klap: Kan nikke genkendene til mange, og får sikkert gentaget nogle stykker, men her kommer dem jeg lige kommer i tanke om:

 

Man ved man er hundemenneske, når:

....man ikke vil bruge 10.000 kr på at få lavet sin egen tand, men ikke ser nogle problemer i at have lagt langt over det dobbelte hos dyrlægen det seneste år

 

....man hellere vil bruge sine penge på hundeting end sko og tøj til sig selv

 

....man har haft hundene med i bilen i et godt stykke tid, lige har været ude af bilen selv og kommer ind igen til en duft af sure hundepoter, og man synes det er verdens hyggeligste duft :lun:

 

....man ligger fuldstændig krøllet sammen i alverdens rædbrækkede stillinger om natten, for at man ikke skal flytte på hundene, når nu de har lagt sig!

 

....man har fire hunde! :mrgreen: Og svare folk, som synes man er sær fordi man har fire hunde, igen med at de har sgu da selv mange børn!

 

....man bruger meget tid på at snakke med sine hunde om alt og intet. Dét er altså hyggeligt!

 

....man hellere vil være herhjemme sammen med sine hunde, end på ferie sydpå

 

....man har købt spejlreflekskamera bare for at kunne tage nogle gode billeder af hundene

 

....ens bil har mistet pladsen til passagerer, fordi at der skal være plads til et stort hundebur, og ens bil desuden er møgbeskidt, men man ikke synes det gør noget, fordi det bare er hundene og ellers var flippet råddent skråt hvis andre svinede min bil sådan til :genert:

 

....man ikke synes hundehår i maden er klamt, men er til gengæld lige ved at dø hvis man finder et menneskehår!!!

 

....man køber alarmsystem til hele huset, udelukkende fordi man er bange for indbrud hvor hundene kunne blive stjålet!

 

....man altid levner lidt mad, selvom man egentlig godt selv kunne spise det - men der skal jo være lidt til hundene...

 

....dyrlægen ligger unders ens favoritter/hurtigopkald på telefonen :oops:

 

....man ringer til dyrlægen ved det mindste, men til gengæld selv skal have VIRKELIG ondt før man tager til læge!

 

....man virkelig kan blive gal over at blive beskidt på tøjet hvis man kommer til at gøre det ved at uheld selv, men ikke har spor i mod at få plantet møgbeskidte hundepoter midt på sine rene bukser

 

....man kan få en mindre nedsmeltning over når folk vader ind i huset med beskidte sko, men blot trækker på skuldrene og tørre op, når hundene kommer ind fra haven med mudderpoter og man tænker "De har sikkert haft en fest med at lege fangeleg igennem bedene" :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Når man har lært hunden at give godnat kys hver aften, men glemmer altid at kysse kæresten godnat... Ups.

 

 

Når man har en to meter bred seng hvor den lille hund på 4kg optager halvdelen af pladsen, lader den ligge, ikke fordi det er hyggeligt at ligge tæt med kæresten men fordi hunden ligger så sødt... Igen ups..

 

 

Når man selv og kæresten hellere vil ligge i ske med hunden, end hinanden..

Link til indlæg
Del på andre sites

Genial tråd! :klap: Kan nikke genkendene til mange, og får sikkert gentaget nogle stykker, men her kommer dem jeg lige kommer i tanke om:

 

Man ved man er hundemenneske, når:

....man ikke vil bruge 10.000 kr på at få lavet sin egen tand, men ikke ser nogle problemer i at have lagt langt over det dobbelte hos dyrlægen det seneste år

 

....man hellere vil bruge sine penge på hundeting end sko og tøj til sig selv

 

....man har haft hundene med i bilen i et godt stykke tid, lige har været ude af bilen selv og kommer ind igen til en duft af sure hundepoter, og man synes det er verdens hyggeligste duft :lun:

 

....man ligger fuldstændig krøllet sammen i alverdens rædbrækkede stillinger om natten, for at man ikke skal flytte på hundene, når nu de har lagt sig!

 

....man har fire hunde! :mrgreen: Og svare folk, som synes man er sær fordi man har fire hunde, igen med at de har sgu da selv mange børn!

 

....man bruger meget tid på at snakke med sine hunde om alt og intet. Dét er altså hyggeligt!

....man hellere vil være herhjemme sammen med sine hunde, end på ferie sydpå

 

....man har købt spejlreflekskamera bare for at kunne tage nogle gode billeder af hundene

 

....ens bil har mistet pladsen til passagerer, fordi at der skal være plads til et stort hundebur, og ens bil desuden er møgbeskidt, men man ikke synes det gør noget, fordi det bare er hundene og ellers var flippet råddent skråt hvis andre svinede min bil sådan til :genert:

 

....man ikke synes hundehår i maden er klamt, men er til gengæld lige ved at dø hvis man finder et menneskehår!!!

....man køber alarmsystem til hele huset, udelukkende fordi man er bange for indbrud hvor hundene kunne blive stjålet!

 

....man altid levner lidt mad, selvom man egentlig godt selv kunne spise det - men der skal jo være lidt til hundene...

 

....dyrlægen ligger unders ens favoritter/hurtigopkald på telefonen :oops:

 

....man ringer til dyrlægen ved det mindste, men til gengæld selv skal have VIRKELIG ondt før man tager til læge!

 

....man virkelig kan blive gal over at blive beskidt på tøjet hvis man kommer til at gøre det ved at uheld selv, men ikke har spor i mod at få plantet møgbeskidte hundepoter midt på sine rene bukser

 

....man kan få en mindre nedsmeltning over når folk vader ind i huset med beskidte sko, men blot trækker på skuldrene og tørre op, når hundene kommer ind fra haven med mudderpoter og man tænker "De har sikkert haft en fest med at lege fangeleg igennem bedene" :engel:

 

:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

At man ikke kan lade være med at sidde og sammenligne sin psykologi undervisning med hundetræning :stupid:

 

men det ER jo det samme, så det er der intet underligt i, haha

 

Lidt sjovt så er der altid nogen af mine kursister til teori der udbryder, " ih, vi skulle da have været til hundetræning før vi fik børn!" - underforstået at det ville have været nyttig viden.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ejj, jeg tør næste ikke bekende dette, men når jeg har været på kurser med overnatning og mad har gerne nappet noget kød til godbidder, når der er blevet serveret anden gang. Jeg ved af erfaring at på de kursussteder hvor jeg har gjort det, bliver resterne alligevel serveret i en anden udformning dagen efter, så selv om jeg synes det er lidt slemt at gøre det, så sker det - og så er det Anne, at folk altså ikke skal skrabe fadene :evil:

Jeg har nok desværre skabt nogle godbidsmonstre og på kursusstederne synes de nok at hundefolk har en enorm appetit :engel:

 

Jeg elsker dig SÅ meget for det her:klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Når man har hømhøm poser i alle jakker og tasker. Og tyggepinde, hvis man nu mødte en løs hund.

Når man siger "jeg er bare helt tæt i snuden" når man er forkølet.

Når man står i Jysk og køber en dobbeltseng og forsikrer sælgeren om at rullemadras i venstre side er overflødigt fordi "det er bare min hund der skal ligge der".

Når man kigger på bamser og lækre babytæpper og udbryder "men til Cookie jo" når man ser noget nuttet og blødt.

Når man melder ud at man ikke kommer hjem til jul hvis hunden ikke må komme med.

Når ens oftest hørte undskyldning er "jamen jeg skal hjem og gå med hunden jo."

Når man ikke ejer hvidt tøj. Eller engang gjorde og indså at poteprint ikke er in.

Når man får drejet babysnak over på hundesnak og man ikke kan se hvorfor babyer er så fantastiske.

Når man står med sin hund på armen i en halv time så den kan se ud over altanen og hellere vil have kramper og trækninger i nakken end at skuffe de store brune hundeøjne der bare gerne vil kigge 2 minutter mere.

Når man skynder sig at fråde en sally salami inden man kommer ind af døren fordi det ikke er fair overfor hunden der er på slankekur at spise den slags foran hende.

Link til indlæg
Del på andre sites

Når ca. 60% af ens sms'er til manden handler om pelsbarnets afføring.

 

Når man ikke længere finder det bare lidt ulækkert at samle op.

 

Når man nøje overvejer om den vinterjakke man har kig på til pænt hverdagsbrug, nu har nok lommer til snaskede godbidder, hundesnor og prutteposer - for den ender jo alligevel snart som hundejakke.

 

Når man har to par gummistøvler - et par som er tætte, men giver vabler, og et par som passer perfekt, men er utætte.

 

Når man roser venindens 3 årige med et højt:" dyyygtig Mathias!"

 

Når man helt har vænnet sig af med at klikke med kuglepenne, låg og andre genstande som kan tolkes af ivrig klikkerhund :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...