Hop til indhold

Man ved man er hundemenneske, når


Siri
 Share

Recommended Posts

... man afleverer sin straffeattest til vikarbureauet med ordene "her er min stamtavle".

... man kommer på job efter weekenden og omtaler sin knæskade med ordene "ej, jeg har bare været halt hele weekenden".

... man går igennem Netto og undrer sig over, at alle folk kigger. Når man kommer ud til bilen opdager man, at der hænger 1 meter neongrønt fleecetrækketov ud af baglommen.

 

 

Fortsæt selv - eneste kriterie er, at det det skal være noget I selv har oplevet :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 210
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

når man skal tømme sine lommer i security i lufthavnen, og hiver lortepose efter lortepose frem... :oops:

 

:klap: Lidt ligesom en tryllekunstner!!

 

... når man undrer sig i flere dage over at garderoben på arbejde lugter lidt klamt, for til sidst at finde ud af at det var den poste med rådne, halvt opløste levergodbidder i jakkelommen, der var lugtsynderen!

Link til indlæg
Del på andre sites

...man er ude at spise med alle fra hundepensionen, og man pludselig opdager at ALLE de andre gæster er ved at brække sig over ens samtaler om hundelortens forunderlige verden, samt hanhunde der er blevet en anelse opstemte og ikke selv kan trække pjerrot ind igen

 

 

:oops:

 

Hahaha :sjov:

 

INGEN taler så meget om lort, som hundemennesker og spædbørnsforældre!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Man ved man er hundemenneske når man synes at alle de beskrevne ting her i tråden er HELT normale!

 

I øvrigt også når man kører i bilen UDEN hund og hver gang man ser en hund udenfor, så kaster man en godbid om i buret

Og når man lige stivner et sekund hver gang man ser en kat - også når man går uden hund

Link til indlæg
Del på andre sites

Herlig tråd!

 

... man oftere siger "da jeg var hvalp" istedet for "da jeg var barn"

... man af og til spørger folk om de vil have en godbid

... man jævnligt kalder kæresten for hundens kælenavn

 

Det er lige dem jeg kan komme på nu.

Eller siger til sin mand ved fodgængerfeltet: STÅ

Link til indlæg
Del på andre sites

eller når man bruger samme kommandoer til hund og baby (hund lystrer bedst)

 

Haha det har jeg også taget mig selv i, i det hele taget er hundeopdragelse og børneopdragelse jo næsten same same, det er i hvert fald gået op for mig, hvor mange ligheder der er!

Link til indlæg
Del på andre sites

Når man synes der lugter utroligt dårligt på kontoret, og man gør ens kollegaer opmærksom på det. De er enige og ingen kan finde kilden - så man ender med at melde det til maintenance holdet. Da man kommer hjem fra arbejde opdager man, at den ene af hundene har brugt ens computertaske til at begrave et havkatteskind i :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

...... når man åbner sin madpakke til frokost på jobbet og der lige ligger et par hundehår på hamburgerryg maden - nå siger jeg det er Zeus hår (da hårene på maden var sorte ;-)) de andre mener slet ikke jeg kan spise den mad, jeg spiser den glad og glæder mig til at jeg skal hjem til hundene :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...