Hop til indhold

Decemberbilleder 2013


AnneMangetal
 Share

Recommended Posts

  • Svar 244
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sitto, jeg er lidt bagud, hvem er den hund på billede 3 ? Billede to er fantastisk, se lige det smil liva har, det kan man da kun blive glad af.

Er helt vild med liva, hun er SÅ nuttede

Camy, Zazus kuldsøster som flyttede ind i sommers :hjerte: hun skulle have nyt hjem, og så ringede missing og spurgte om ikke vi var interesseret - og ja, så endte hun så her. :engel:

 

Og tak for de søde ord :bighug: Liva er vores lille prinsesse. Hun er endnu mere nuttet i virkeligheden, hun har simpelthen en enestående og mega charmerende personlighed, hun er bare herlig. :lun: Er virkelig imponeret over hende, sådan taget i betragtning af at hun blev slået dagligt til hun var 6 mdr, døjede med pl i tidlig alder og blev opereret, og har nu slidgigt i knæ+hofte! og fylder først to år her til januar... :cry: Men hendes humør og livsglæde er simpelthen fantastisk!!

Link til indlæg
Del på andre sites

blandet1 014.jpg

blandet1 017.jpg

De er faktisk fra November, men sidst i november, så de må gerne blive vist her :lol: Barn og hunde meget optaget af godbidderne.... (rugbrød og leverpostej, jeg opdagede at man kan bruge det til både barn og hunde :lol: )

blandet1 031.jpg

Dexter får et kys af min niece!

blandet1 039.jpg

Og han får et flag >.<

 

blandet1 067.jpg

Pennys absolut bedste sovestilling... Mærkelige kræ :lol::lun:

blandet1 201.jpg

Dexter iagttager de 15 Löwchen der har indtaget hans have.....

 

blandet1 215.jpg

Har Rika været ude i regnvejr? Svar: Nej hun er smurt ind i Penny savl!

blandet1 248.jpg

Ellie har fået sin kurv stjålet.....

blandet1 249.jpg

Og den er stjålet af en lille Piratfisk!!!!!

 

blandet1 259.jpg

En nuttet en!

blandet1 261.jpg

Fornærmet Ellie, mener bestemt ikke der er plads til to, bare fordi man stopper to kurve ovenpå hinanden!

blandet1 264.jpg

Tigger? Det fik hun lært hurtigt!

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja der bliver kogt flæsk til i morgen aften - og det trækker altså nogle tiggere ;-)

(vi skal have kålpølser, flæsk, hamburgerryg og grøn langkål, brune kartofler øl og snaps i morgen aften bare manden og jeg - og min mor) GODT NYTÅR ;-)

 

 

 

IMG_1058.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...