Hop til indhold

Decemberbilleder 2013


AnneMangetal
 Share

Recommended Posts

  • Svar 244
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Her er første december gået med to lange gå ture - også i skoven - og vi har nydt det fine solskinsvejr noget af dagen.

Efter aftensmaden her er de lige faldet om begge to - i sofaen :lun:

 

De siger vist begge to - så drop dog den blitz her når vi sover ! hmmm mor altså!! :-)

 

DSC00002.jpg

 

DSC00009.jpg

DSC00007.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

for en lille uge siden havde jeg simba med henne ved en stor sø og proppet med ænder, og et stort spring vand. han har hellere ikke været på stranden før. så var 1 gang han så så meget vand :rolleyes: Og var så bange og lavet et spring ud af min arme da jeg bar ham ned mod bænken nede ved søen , og rystet. så idag da vi kom samme sted , gik han meget hurtigt ned til kanten af søen og måtte stoppe ham i ikke og hoppe i :lol: havde for poterne nede i vandet og måtte trække ham væk flere gange hurtigt for han ikke tog sig en svømme tur he he så nu det sikkert han skal med på stranden til sommer :banan:lige et lille klip fra turen ved søen

Link til indlæg
Del på andre sites

Desværre meget sløret, da kamera var løbet næsten tør for strøm. Han var ved at slå skindet fra en tennisbold ihjel. Det havde han helt selv fundet og fanget på turen

 

IMG_4287.jpg

 

Han er bare for lækker ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

[ATTACH=CONFIG]114626[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]114627[/ATTACH]

Luna nyder at låne knægtens jakke når vi er til fodbold :) Pigerne træner det der med kobbel - puha det er hårdt ;)

 

Nåhh de er søde de pi´r ;-)

Er det nemt at gå med den kobbel der? har selv overvejet det til mine to labbe drenge - men tror det vil irritere den store da han elsker at snuse lææææænge og den lille vil bare frem i verden ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Han kan også godt være afslappet - heeeelt afslappet

 

IMG_4030.jpg

 

HEHE han er bare for sød :lun: det var lige der han skulle slå en lille fis, det gjorde den lille i går aftes næsten liggende som ham der ;-) og det stank som i STANK vi måtte ud af stuen :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg kommer til at elske mit kobbel men pigerne skal lige lære at gå i det :)

Så det kræver øvelse.

 

Jeg vil prøve at bruge mit i dag så - er det noget speciel du gør når du træner dem i det?

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej lige nu er det bare tålmodighed når vi går og meget af det.

Jeg tror de taber hovedet og glemmer alt hvad de har lært når de kommer i kobbel ;) Så bare alm kontakt øvelser og at gå pænt

 

Tak pivpiv det skal prøves ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har opgivet mit kobbel, de går simpelthen for forskelligt, så føler ikke de hver især får det ud af gåturen som de gerne vil :vedikke:

 

vi var i Odense til 1. Søndag i adventshygge :lun:

 

Ihh de er søde :lun:

ja mht kobbel er det også mit "problem" at jeg tror den gamle ikke får nok ud af - da han elsker at snuse længe og den lille skal bare fremad - og jeg tror ikke den gamle får "gjort sig færdig" når han har den lille så tæt på når han skal småt og stort :-) men må komme an på en prøve :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Ihh de er søde :lun:

ja mht kobbel er det også mit "problem" at jeg tror den gamle ikke får nok ud af - da han elsker at snuse længe og den lille skal bare fremad - og jeg tror ikke den gamle får "gjort sig færdig" når han har den lille så tæt på når han skal småt og stort :-) men må komme an på en prøve :-)

 

vi bruger ikke kobbel hver gang, men pt øver vi det en del. Hvis bare den ene tur om dagen kan være i kobbel så de går sammen så vil det være en stor hjælp til os.

Pt ser det dog ud at de tilpasser sig hinanden mere og mere og nyder det.

Link til indlæg
Del på andre sites

Dejlige billeder:-D

 

Jeg forstår slet ikke det der kobbel:genert: Det må da være dødtræls for hundene, at de absolut skal gå samme sted, som den anden hund:genert:

 

Jeg kan nu godt se tidspunkter hvor det ville være fint nok. Nogle gange har jeg fx mine med en tur ned i gågaden, der går de så på hver side af mig, men de kunne ligeså vel have gået på samme side i et kobbel, så jeg kunne have nøjes med een snor

 

og egentlig så gik mine sådan her - som på billedet - i mine øjne, så jeg tænkte at et kobbel ville være fjong. Men da de fik det på viser det sig, at de går ved siden af hinanden, indtil Karla finder noget hun skal snuse til, så går johna videre, for derefter at vende tilbage for at snuse det samme sted :lol:

image.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...