Hop til indhold

Agilitytræning vinter / forår 2013-14


Amocca
 Share

Recommended Posts

Vi har været til julehyggeafslutningsforsjovstævne i dag! Og det var bare SÅ hyggeligt! :-D Vi løb to løb, og Iso var rigtig god. Fornuftig og fokuseret, fine felter og supersej slalom - og bedst af alt, kun én nedrivning i alt! :banan: Men tumpeføreren her fik jo disket hende i det første løb (ved ikke hvad fanden jeg tænkte på... :stupid: ), og disk også i det andet løb pga. en lille misforståelse... Men heldigvis vandt jeg flere fine ting på tombolaen, så vi fik da noget med hjem alligevel! :lol: Alt i alt en superhyggelig dag, det er så fedt at træne et sted hvor der både er god træning OG superhyggelig stemning! :5up:

 

Lidt video her!

 

Ej hvor er det nogle fine løb, og hvor er det fedt at hun ikke river nogle pinde på det lange ligeud stykke til sidst. I bliver ustoppelige i 2014 :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 1,1k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dejlig træning i dag - til trods for at vi kom hjem fra en uges ferie i går aftes og ikke har øvet overhovedet - og til trods for 6 grader, blæst og overskyet, så var Leah bare sej. Rev ikke en pind, og hun blev endda brugt som eksempel overfor de andre på, hvordan det skal se ud, når en hund springer en række spring. :banan:

 

Der var kun hjælpetræneren i dag, og hun var imponeret over Leahs fremskridt. Hovedtræneren er til stævne i Orlando (AKC Invitational), jeg så lige at hun blev nr. 6 ud af 145 deltagere i går, sejt! Men jeg skal vist lige drille hende lidt med, at en af de hunde der slog dem var en Dober. :lol: Julie løber pt med en Tervueren. :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak! :-D Jeg prøver jo at være så rolig som muligt i mine bevægelser, men ligefrem ubesværet er jeg nu ikke! Du skulle høre mig pruste når jeg kommer i mål! :lol: Jeg var også virkelig spændt på den lange målgang, den kunne snildt ha' givet 25 fejl på stribe - men Iso springer jo bare så fint som om hun aldrig har gjort andet! Desværre kom dagens eneste nedrivning ikke med på video, jeg havde ellers gerne villet se hvad der egentlig skete... :hmm:

 

Ja flot at næsten alle pindene blev liggende og at du faktisk følger nogenlunde med på den lige strækning. Der var andre (mig og Sydney) hvor det ikke lykkedes helt så fint, meen mener faktisk at alle pindene blev liggende - hvilket i sig selv er en præstation. Håber jeg får tid til at løbe lidt mere med hende - en fordel hvis jeg skal undervise dig med Iso. De mener en hel del om hinanden.

Link til indlæg
Del på andre sites

En lille video med dagens træning af lille Carla. Det er anden gang vi arbejde med slalom. Første og sidste pind er vinkler, for at hjælpe hende lidt. Synes bare hun er så sød den lille. Og er spændt på at se hvor langt vi er nået når vi rammer næste onsdag hvor hun bliver sendt hjem igen :slem: Klippet er første gang med seks pinde. I går var der kun fire pinde på. Så det skal hun lige fatte. Men hey, den løber jo næsten til sidst...

 

Cassi ville også gerne vise hvor dygtig hun er... Hun er så skæg, den lille vildcasse...

Link til indlæg
Del på andre sites

Lige en status på Carla da glemte hende i går... HUn er rigtig fin handlingsmæssig og er begyndt at tage tunneller uden at tøve(sidst så kunne hun kun hvis jeg havde hende på højre siden). Desværre blev hun rigtig bange for vippen. Den larmer meget den i Ringsted, og det var så slemt, så når der var en anden hund der tog den, så stoppede hun helt med det hun havde gang i. Og uheldigvis fik hun det flyttet over på balancen. Hun var ikke til at lokke over. Jeg løftede hende op på opgangen af balancen et par gange og den sidste gang løb hun hurtigt over og var glad, men hun ville stadig ikke gå op på den selv. Håber det er glemt til næste gang.

 

Hun fik en pause fra slalommen i går, og vi har lige været ude og træne, og hun er så fin og sød med seks pind. Nu ser vi hvordan det går de næste to gang i dag, og er hun fin, så putter vi ekstra pinde på i morgen...

Link til indlæg
Del på andre sites

Har ingen film af det, men Carla kan nu tage tolv pinde i fornuftigt tempo. Hun skal dog støttes, og tror aldrig jeg får lige så fin en slalom med Carla, som jeg har med Cassi. Men jeg er med Carla hele vejen rundt, og så kan jeg sagtens være der til at støtte hende(det end er jo ingen mulighed for at nå med blondinen aka. Cassi). Så jeg er ret spændt på at se hvad der sker om tre ugers tid...

Link til indlæg
Del på andre sites

Cassi i dag i ringsted

Cassi Ringsted

spørg mig ikke om hvorfor det er blevet så uskarpt.

 

Carla var også med, og fik prøvet slalommen deroppe, og det var okay. Desværre fik jeg vist skræmt livet af hende, hun satte sig i "nu skider jeg"-stilling og så greb jeg fat om maven på hende og bar hende ud af hallen, inden hun lavede ulykker. Bagefter ville hun slet ikke derhen hvor hun overvejede at klare sine sager. Suk... Og i det hele taget var hun ikke super tændt på det agility bagefter...

Link til indlæg
Del på andre sites

har endelig fået booket en ny time, og så bliver det kraftedeme stormvejr i dag!!!! :evil: Ej men jeg er ved at blive helt sindssyg, har ikke løbet siden september, og det VIL åbenbart ikke lykkes for mig. Nu må vi se hvad vi kan få ud af det i dag. :(

September??? Åhh, håber i kunne løbe så!

Vi har lige været igennem 3 uger uden AG og det var forfærdeligt!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...