Hop til indhold

Januarbilleder 2014


KarinaO
 Share

Recommended Posts

  • Svar 158
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Der er virkelig meget russisk toy over disse billeder:)

Jeg bliver også mere og mere overbevist om at det MÅ der være i hende. Ser man bort fra de hvide aftegninger, ligner hun mange af dem jeg ser. Der er nogle af dem som har en del mere pels på ørerne end hende - men også en del med samme mængde pels på ører og hale. Og da jeg så din venindes hund der bagfra - først troede jeg det var et billede med Ayo. Det lignede virkelig! Russisk Toy Terrier og Papillon tror jeg er et ret godt bud - der hvor hun kommer fra, ser i hvert fald ud til ivrigt at bruge Papillonblandinger - og min store mistanke er også at Ayo er importeret, så derfor tror jeg heller ikke Russisk Toy Terrier er helt skudt ved siden af - den er jo ikke så udbredt i DK, men jeg er 99% sikker på at hun er importeret fra noget hundehandel :(

Link til indlæg
Del på andre sites

Her er et mere, jeg må nok hellere fjerne det igen, da jeg jo ikke er ejer af hunden, men synes lige du skal se det.

 

Jeg bliver også mere og mere overbevist om at det MÅ der være i hende. Ser man bort fra de hvide aftegninger, ligner hun mange af dem jeg ser. Der er nogle af dem som har en del mere pels på ørerne end hende - men også en del med samme mængde pels på ører og hale. Og da jeg så din venindes hund der bagfra - først troede jeg det var et billede med Ayo. Det lignede virkelig! Russisk Toy Terrier og Papillon tror jeg er et ret godt bud - der hvor hun kommer fra, ser i hvert fald ud til ivrigt at bruge Papillonblandinger - og min store mistanke er også at Ayo er importeret, så derfor tror jeg heller ikke Russisk Toy Terrier er helt skudt ved siden af - den er jo ikke så udbredt i DK, men jeg er 99% sikker på at hun er importeret fra noget hundehandel :(

dolce f.jpg

Redigeret af Vivi1
Link til indlæg
Del på andre sites

Her er et mere, jeg må nok hellere fjerne det igen, da jeg jo ikke er ejer af hunden, men synes lige du skal se det.

Ja det er ikke utænkeligt at hun har noget af racen i sig i hvert fald :) en del bud lyder også på Chihuahua. Jeg synes jo bare heller ikke farven er så udbredt hos Chihuahua, og hendes snude er slet ikke så kort som Chi'ers og øjnene minder heller ikke om. Ja det er jo umuligt at spå om, men synes hun ligner de Russiske en hel del!

Link til indlæg
Del på andre sites

Nå, jeg kan åbenbart ikke slette billedet, det var da underligt...Jo, der er også noget chihuahua over hende, og det med snudelængden, de findes jo også langsnudede og højbenede, deertypen. Men jeg synes hele hendes udtryk er meget mere russisk toy agtigt, uden egentlig at kunne forklare det. Og sød ser hun i hvert fald ud :-D

Ja det er ikke utænkeligt at hun har noget af racen i sig i hvert fald :) en del bud lyder også på Chihuahua. Jeg synes jo bare heller ikke farven er så udbredt hos Chihuahua, og hendes snude er slet ikke så kort som Chi'ers og øjnene minder heller ikke om. Ja det er jo umuligt at spå om, men synes hun ligner de Russiske en hel del!
Link til indlæg
Del på andre sites

Nå, jeg kan åbenbart ikke slette billedet, det var da underligt...Jo, der er også noget chihuahua over hende, og det med snudelængden, de findes jo også langsnudede og højbenede, deertypen. Men jeg synes hele hendes udtryk er meget mere russisk toy agtigt, uden egentlig at kunne forklare det. Og sød ser hun i hvert fald ud :-D

Det er også ligegyldigt hvad der er i hende - dejlig dét er hun i hvert fald! :-D :hjerte: Og tak. :bighug:

Link til indlæg
Del på andre sites

Chase spreder glæde og kærlighed hvorend han går. Vi var hos mentalt syge teenagere forleden hvor der var SÅ mange fantastiske øjeblikke, og så mange af de unge ønskede han kunne bo der. Vi må desværre ikke tage billeder der, da de har enormt store sikkerhedsforanstaltninger, så I får lige (endnu) et billede fra sidste plejehjemsbesøg.

 

photo.jpg

 

Ville sådan ønske at alle plejehjem tillod kæledyr, jeg er ret sikker på, at mange af beboerne ville have meget mere indhold i tilværelsen, hvis det var tilfældet.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst DorteDK

SITTO,

Det er nogle bedårende hunde du har :lun: hvor er de kønne og søde - man bliver så glad af at kigge på de billeder.

 

DOBERFAN,

Hvor er det bare et godt billede - og helt enig alle plejehjem burde tillade kæledyr det giver SÅ meget - søde Chase!

Link til indlæg
Del på andre sites

Luna har altså et eller andet med ikke at se særlig charmerende ud i siddende tilstand, tværtimod ser hun ret tyk og bulet ud :lol:

 

lonny_0381%20web.jpg

Ej, nu må du altså - hun ser da netop vildt charmerende ud! Synes det fjæs der er virkelig personligt.

 

Til gengæld har hun (ifølge mig) den smukkeste ansigtsprofil :lun:

 

lonny_0357%20web.jpg

 

Hun er godt nok en køn én... :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...