Hop til indhold

Januarbilleder 2014


KarinaO
 Share

Recommended Posts

  • Svar 158
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sejt billede Karina!

 

to billeder herfra. Det første fra nytårsaftensdag, hvor hundene nytårsbader i bækken. Nummer 2 fra i aften efter hjemkomst fra vagtdyrlæge.

 

Hav altid selvklæbende bandage i jeres førstehjælpskasser! Johna havde fået en lang torn ind i benet på dagens gåtur. Da vi fik den ud, sprøjde blodet ud, fordi den havde punkteret en blodåre lige i et pulspunkt! Vagtdyrlægen var 30 km væk. Så rimeligt rart at kunne forbinde inden vi kørte!

image.jpg

image.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Strengt taget er det her december billeder, da de er taget 31/12, men de skal da lige med:

 

Luffe får en sidste chance med svanerne, før der bliver nedlagt forbud mod at han forstyrrer dem (han skulle selvfølgelig slet ikke have lov, men det giver så gode foto muligheder.)

 

luffe2013123101.jpg

 

luffe2013123102.jpg

 

 

 

 

Her er et fra i år; Første chance for at blive pladret til, kan man da ikke sige nej til, men hvis man ser godt ud undervejs, er det vel heller ikke så slemt?

 

luffe2014010401.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tager ikke så mange billeder mere :( Dels har jeg ikke rigtigt et kamera, der virker, og dels har jeg en velcrohund, som helst skal have kropskontakt hele tiden, og ser ud som om han har fået tæsk, hvis han bliver nødt til at stå alene med sig selv i et par minutter :stupid:

Men her er Oluf i en af sine nye trøjer, hans ejer gav sig selv i julegave :genert:

 

otww.jpg

3qk1.jpg

htoq.jpg

 

PS: Undskyld Kappatrøjen, det var en julegave ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tager ikke så mange billeder mere :( Dels har jeg ikke rigtigt et kamera, der virker, og dels har jeg en velcrohund, som helst skal have kropskontakt hele tiden, og ser ud som om han har fået tæsk, hvis han bliver nødt til at stå alene med sig selv i et par minutter :stupid:

Men her er Oluf i en af sine nye trøjer, hans ejer gav sig selv i julegave :genert:

 

 

otww.jpg

3qk1.jpg

htoq.jpg

 

PS: Undskyld Kappatrøjen, det var en julegave ;-)

 

Nøj, hvor er han sej :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tager ikke så mange billeder mere :( Dels har jeg ikke rigtigt et kamera, der virker, og dels har jeg en velcrohund, som helst skal have kropskontakt hele tiden, og ser ud som om han har fået tæsk, hvis han bliver nødt til at stå alene med sig selv i et par minutter :stupid:

Men her er Oluf i en af sine nye trøjer, hans ejer gav sig selv i julegave :genert:

 

otww.jpg

3qk1.jpg

htoq.jpg

 

PS: Undskyld Kappatrøjen, det var en julegave ;-)

 

Yndlings-Oluf :mrgreen: Han ligner så meget Inca i hovedet på det første billede :b

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er de søde Siri :lun: alle bc'er burde være korthårede

 

Ej det burde de altså ikke :mrgreen:

Det ser ud som om at tre af hvalpene bliver korthårede, herunder de to trefarvede. Og eftersom de to trefarvede tegner bedst, så ender jeg nok med en korthåret. Har valgt at se det fra en positive side: tænk på alle de fede halsbånd og tørklæder man kan købe!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...