Hop til indhold

Hjælp til navn


Siri
 Share

Recommended Posts

  • Svar 198
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ja, jeg har også tænkt på Siri og Joppe i dag,...:engel:

 

Og dig...ringede til jer :mrgreen:

 

Ja, han er jo læææænge ventet af hele HF :mrgreen:

 

Og hyggeligt du ville et smut forbi vores telefoner i dag - Næste gang skal du bare få fat i mig, det kunne være muntert :blink:

 

 

De er på vej hjem fra Norge nu. Pt. er status at alt ser godt ud - venter på uddybende information. Håber SÅ meget at han er ok!!

 

Åh, hvor godt!!!

Selvfølgelig er han OK - Han er jo verdens sejeste Joppe og vil bare lige sørge for lidt ekstra spænding, så du aldrig glemmer HVOR meget du vil lige netop ham!! :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Og hyggeligt du ville et smut forbi vores telefoner i dag - Næste gang skal du bare få fat i mig, det kunne være muntert :blink:

 

Ville stadig gerne hurtigere forbi jeres åndsvage telefonsvarerdims....men ellers fik jeg god betjening.....men ja, det havde da været skægt, men du er der aldrig når jeg ringer....:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ville stadig gerne hurtigere forbi jeres åndsvage telefonsvarerdims....men ellers fik jeg god betjening.....men ja, det havde da været skægt, men du er der aldrig når jeg ringer....:blink:

 

Skal lige se om jeg ikke kan finde et fif til dig :blink:

Ellers skal man bare sige "lån" til telefon-svarer-Peter, så kommer man enten til rådgiver eller agent og vi ved noget, modsat studenterne.

Og er hele tiden på arbejde, men du kvalificere dig åbenbart ikke til at snakke med mig :engel:

 

Nå, nok OT herfra.... Krydser fortsat for sejheds-Joppe! :x:

Link til indlæg
Del på andre sites

Joppe er fit for fight og kan hentes i weekenden :banan:

Han skal have opblødt mad og må helst ikke tygge i ting. Så skal han passes godt på den første måneds tid og ellers er han bare tip top! En heftig sag siger opdrætter :-D Så nu tør jeg godt oprette en Joppe-tråd!

Og så tager jeg imod alle gode forslag til træning og aktivering af hvalp uden at det involverer legetøj.

Link til indlæg
Del på andre sites

Joppe er fit for fight og kan hentes i weekenden :banan:

Han skal have opblødt mad og må helst ikke tygge i ting. Så skal han passes godt på den første måneds tid og ellers er han bare tip top! En heftig sag siger opdrætter :-D Så nu tør jeg godt oprette en Joppe-tråd!

Og så tager jeg imod alle gode forslag til træning og aktivering af hvalp uden at det involverer legetøj.

 

 

:banan:

 

Weeee.... Hvor er det bare alletiders dejlig nyhed!!

Så skal det bare se at blive weekend!!

 

Glæder mig til Joppe-tråd! :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Joppe er fit for fight og kan hentes i weekenden :banan:

Han skal have opblødt mad og må helst ikke tygge i ting. Så skal han passes godt på den første måneds tid og ellers er han bare tip top! En heftig sag siger opdrætter :-D Så nu tør jeg godt oprette en Joppe-tråd!

Og så tager jeg imod alle gode forslag til træning og aktivering af hvalp uden at det involverer legetøj.

 

Åh, det var godt at høre. :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...