Hop til indhold

Hjælp til navn


Siri
 Share

Recommended Posts

  • Svar 198
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Gæst Chili Con Caia
LP, men man kan godt tyvstarte i LP, hvis man hedder Spot :-D

Tror desværre ikke han kommer til at løbe agility igen, da han ikke har normal koordination og balance.

 

Hehe, det vil jeg gerne tro at Spot kan:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hun ved det ikke. De var i hvalperummet og pludselig skreg han helt vildt og hun kunne straks se at det var et brud. Vi aner ikke hvad der er sket :(

 

Og dyrlægerne i Sverige er as usual uduelige, så derfor er han nu i Norge hvor han bliver til onsdag. Så nu handler det bare om at krydse fingre for at det holder. Hvis det holder skal der nok stadig tages hensyn i nogle uger, men det klarer vi. Og laver så en speciel købsaftale hvis der skulle ske noget.

Så på en uge har jeg fået en ekstra voksen hund og en hvalp med brækket kæbe - regner med at næste uge bliver meget rolig!

 

Kan også få en af de andre hvis det er, men nu har jeg jo bestemt mig for Joppe!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Ja har fået en border mere. Hende som ejer ham er meget syg og overlever måske ikke. Så nu bor han her til vi ved mere og kan tage stilling til hvad der skal ske. Super sød hund!

 

Du har et hjerte af guld, og fortjener kun lidt medvind:bighug:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...