Hop til indhold

Joppe


Siri
 Share

Recommended Posts

  • Svar 99
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Ift. kæben så ser det ud som om at det vokser flot sammen. Desværre har jeg lige opdaget at den plastickappe, der sidder over tænderne og holder bruddet sammen, er faldet af. Så kl. 16 har vi en tid ved dyrlægen, hvor vi bliver nødt til at tage kontrolbillede og tjekke om bruddet skal stabiliseres igen. Kryds fingre for at det ser super-flot ud.

 

Jeg kan se, vi skrev samtidigt :x: for det går godt

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for krydsede fingre. Håber det ser super flot ud, og at vi sætter en ny plastik-kappe på for en sikkerheds skyld. Så tror jeg nemlig at jeg kan slappe lidt af :-D På en eller anden måde er det vildt dejligt at jeg ikke kan lave så meget med ham nu. Det bliver bare fokus på oplevelser og at knytte os to sammen. Det er næsten befriende!

Vi går lange ture sammen i roligt tempo, laver tvangsnusning (ja, det har han altså brug for indimellem), og nyder bare at være sammen og holde ferie!

Link til indlæg
Del på andre sites

Hoooold da op han er lille bitte :shock:

 

Selv mit bette dingle-dyr var større dengang han var 8 uger - Han vejede 4,7 kg da han var 8 uger.

Og han er ikke i nærheden af 18 kg!

 

Så Joppe skal være noget kraftigere for at blive en 18 kg's hund, medmindre han giver den gas med væksten :mrgreen:

 

Men SÅ fedt med kæben - Det kunne jo ikke være bedre nyheder, selvom Joppe garanteret ikke er tilfreds med at skulle have "bøjle" igen.

 

Kæft hvor er han bare kær, Siri - Glæder mig sådan til at møde ham :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Mor vejer 16 kg og far 20. Mon ikke han havner deromkring. Vi får se :-D Han var ved dyrlægen både i går og i dag og havde taget 300 gr på :shock: Ved ikke lige om han synes han skal indhente noget....

spot har forresten en søn på 12 kg - vildt!

 

Vil il godt lige bytte ham væk lige nu med en rolig voksen hund. Seriøst han er verdens vildeste hvalp!

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har kysset med Joppe i dag, og er totalt in låååååååve:lun:

 

super hyggeligt at møde dig! :-D

 

Årh jeg har da også hilst på joppe idag. :hjerte: Lille pelsbold :hjerte:

Hans mor havde travlt med at sludre, så hende hilste vi ikke på. :cool:

 

Fik købt for flere 100kr legetøj men Archie er storforbruger så de første 3 ting er smidt ud.

 

Ej du skal da sige til! Jeg snakker meget, så man må gerne afbryde :-D Ville gerne have hilst på dig!

Link til indlæg
Del på andre sites

Han er godt nok bare :lun: Så tillidsfuld og frembrusende. Ej, er helt forelsket i ham! Er SÅ hvalpeskruk lige nu:-)

 

 

Tak - er også selv lidt forelsket. Lige bortset fra når han mener han ikke skal sove på trods af 8 timer på udstilling! Bur er det bedste udstyr!

Kan totalt godt forstå at du er hvalpeskruk - nu er der da også kun 7 uger igen, ikke?

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...