Hop til indhold

Rally konkurrencetråden 2014


Rams
 Share

Recommended Posts

Er det i Hatting eller dyrskuepladsen eller? Jeg synes ikke, jeg kan finde adressen på DKK's hjemmeside

 

Aner det ikke, kan ikke finde et kuk om sted hverken på papillonklubbens hjemmeside eller hundeweb...

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 364
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu ville jeg så lige taste adressen ind så jeg bare kunne finde den frem i morgen tidlig. Men opdager så, at der ikke er nogen adresse på invitationen....

Men der står : I Horsens - dyrskuepladsen hattingvej

 

Er der nogen, som er kendt i Horsens?

 

For når jeg slår 'dyrskuepladsen Horsens' op, sender Google gps'en mig til Juelsminde. Men jeg kan godt finde hattingvej i selve Horsens..

Jeg er lidt forvirret :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Du kommer nordfra ikke? Kør af ved Horsens N, drej til venstre mod Horsens. Bliv ved med at køre ligeud indtil du har Hotel Scandic på højre hånd, så er dyrskuepladsen på din venstre.

 

det er Hattingvej i Horsens. Dyrskuepladsen ligger på hjørnet at Hattingvej og schüttesvej

Link til indlæg
Del på andre sites

Lige sakset fra alt og intet:

 

Interressant dag til konkurrence.

Jeg kunne slet ikke få fokus ved Boris i første konkurrence. Han gad simpelthen ikke. Så det blev en IB. Til 2. Konkurrence var han rigtig dygtig. Indtil de sidste skilte. 3. Sidste skilt, så gad boris ikke mere, når nu han alligevel ikke fik nogle godbidder. Træls 3 skilte før han rent faktisk ville få en belønning. :stupid: Men vi bestod da :lol:

 

Jeg drømmer om at den næste hund jeg engang får, har et mere naturligt arbejdsdrive :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Lige sakset fra alt og intet:

 

Interressant dag til konkurrence.

Jeg kunne slet ikke få fokus ved Boris i første konkurrence. Han gad simpelthen ikke. Så det blev en IB. Til 2. Konkurrence var han rigtig dygtig. Indtil de sidste skilte. 3. Sidste skilt, så gad boris ikke mere, når nu han alligevel ikke fik nogle godbidder. Træls 3 skilte før han rent faktisk ville få en belønning. :stupid: Men vi bestod da :lol:

 

Jeg drømmer om at den næste hund jeg engang får, har et mere naturligt arbejdsdrive :genert:

 

Boris er søøøøød :lun:

Ærgerligt vi missede jeres baner, men hyggeligt at møde jer.

Link til indlæg
Del på andre sites

Lige sakset fra alt og intet:

 

Interressant dag til konkurrence.

Jeg kunne slet ikke få fokus ved Boris i første konkurrence. Han gad simpelthen ikke. Så det blev en IB. Til 2. Konkurrence var han rigtig dygtig. Indtil de sidste skilte. 3. Sidste skilt, så gad boris ikke mere, når nu han alligevel ikke fik nogle godbidder. Træls 3 skilte før han rent faktisk ville få en belønning. :stupid: Men vi bestod da :lol:

 

Jeg drømmer om at den næste hund jeg engang får, har et mere naturligt arbejdsdrive :genert:

 

 

Du arbejder super godt med det hundemateriale du nu engang har! Du skal klart have en hund med mere drive engang, og så lover jeg dig at det bli er en helt anden oplevelse!

 

11 super flotte skilte på bane 2 - det kan du sgu godt være tilfreds med. :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Lige sakset fra alt og intet:

 

Interressant dag til konkurrence.

Jeg kunne slet ikke få fokus ved Boris i første konkurrence. Han gad simpelthen ikke. Så det blev en IB. Til 2. Konkurrence var han rigtig dygtig. Indtil de sidste skilte. 3. Sidste skilt, så gad boris ikke mere, når nu han alligevel ikke fik nogle godbidder. Træls 3 skilte før han rent faktisk ville få en belønning. :stupid: Men vi bestod da :lol:

 

Jeg drømmer om at den næste hund jeg engang får, har et mere naturligt arbejdsdrive :genert:

 

Hmm.... Er det Kaia du har haft med? :vedikke:

Det lyder fuldstændig som hende til vores første konkurrencer.

 

Den eneste grund til vi kom godt igennem begynder, var fordi hun blev distraheret undervejs og glemte hun ikke havde fået belønning (kostede så en ommer, men den var godt givet ud) - Og i åben satte hun sig ned og nægtede at gå længere efter skilt nr 4.

Jeg måtte bære hende fra banen :oops:

 

Men man arbejder som Siri siger, med det man har og kommer altid hjem med den bedste hund alligevel.

Det er da fedt det gik så meget bedre på anden bane :5up:

 

Og du kan bare få dig en borde-fræser næste gang... De behøver så bare ikke være en skid bedre og kan finde på at sætte sig ned og HVIIIIINE højt og skingert fordi de ikke må komme hen og hoppe ovenpå tidstageren :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Lige sakset fra alt og intet:

 

Interressant dag til konkurrence.

Jeg kunne slet ikke få fokus ved Boris i første konkurrence. Han gad simpelthen ikke. Så det blev en IB. Til 2. Konkurrence var han rigtig dygtig. Indtil de sidste skilte. 3. Sidste skilt, så gad boris ikke mere, når nu han alligevel ikke fik nogle godbidder. Træls 3 skilte før han rent faktisk ville få en belønning. :stupid: Men vi bestod da :lol:

 

Jeg drømmer om at den næste hund jeg engang får, har et mere naturligt arbejdsdrive :genert:

 

Men han gik SÅ fint de første 10-11 skilte i bane to. Men så tydeligt udefra at ved skilt 11 synes han det var nok. Det var fuldstændigt som at se Johna til en konkurrence... :lol:

 

men er nu sikker på, at I nok skal nå til at kunne gå en hel bane sammen!

Link til indlæg
Del på andre sites

:hmm: gad vide om der er også er wannabe-terrier i ham ligesom wannabe-schnauzeren :lol:

Men som du siger om johna, amocca, så er kræet så let og en perfekt familiehund herhjemme, så han er alligevel den allerbedste hund:lun:

 

Men ja siri, næste gang skal jeg have en med arbejdsdrive. Det har jeg vist også fortjent til den tid, når Boris har trænet mig nok op til at kunne varetage opgaven. Det bliver jo en leg til den tid :mrgreen:

 

Tror dog ikke, det bliver en border miss-menelli. Tror mere noget ovre i jagthundegenren, som amocca går og venter på (jeg er overhovedet ikke jaloux :engel: ). kønt jeg var border-ejer 30 % af tiden idag. Blev i al fald testet grundigt af en kærlig spot :lol::lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

:hmm: gad vide om der er også er wannabe-terrier i ham ligesom wannabe-schnauzeren :lol:

Men som du siger om johna, amocca, så er kræet så let og en perfekt familiehund herhjemme, så han er alligevel den allerbedste hund:lun:

 

Men ja siri, næste gang skal jeg have en med arbejdsdrive. Det har jeg vist også fortjent til den tid, når Boris har trænet mig nok op til at kunne varetage opgaven. Det bliver jo en leg til den tid :mrgreen:

 

Tror dog ikke, det bliver en border miss-menelli. Tror mere noget ovre i jagthundegenren, som amocca går og venter på (jeg er overhovedet ikke jaloux :engel: ). kønt jeg var border-ejer 30 % af tiden idag. Blev i al fald testet grundigt af en kærlig spot :lol::lun:

 

Hvor mange point endte i på? Udover de sidste par skilte synes jeg da ikke der var så meget at komme efter?

 

ps. Undskylder for mine lidt overentusiastiske hunde :oops: og Karla siger undskyld for tungeslaskere

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, Karla har lært mig en vigtig lektie. 'Luk munden når man hilser på Karla'! :lol:

Men jeg synes, de er herlige, så det gør slet ikke noget, de er overentusiastiske! Det er så dejligt at hilse på nogle hunde der er begejstrede for at møde én :mrgreen::lun:

Og jeg var jo nok også lidt selv skyld i, at de endte på skødet af mig :engel:

 

Vi fik 79 point. Og mistede 12 point på det skilt. Med førerfejl, modvillig reaktion, forsøg på at tage det om osv.

Og så var der jo også vist et andet skilt vi mistede 3 point på, fordi vi tog det om.

 

Wauw, så var det jo virkelig godt hvis vi havde klaret banen uden Boris interesse- meltdown.. for så havde vi jo fået omkring 91 point :shock: havde slet ikke tænkt på hvor meget det var vi ellers havde fået. Så, så håbløse var vi så alligevel heller ikke :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg var i Højme i Week-enden for at se Agility. Super flotte ekvipager og mange rare hundeejere som meget gerne ville snakke om Agility og hunde.

 

Imponeret over entusiasme, fokus og niveau. fuldt på højde med FT Klubbens markprøver. Og det er herligt at se glade, veltrænede hunde, som får lov at udfolde sig på banerne. også dejligt at se at selvom hundene måske laver lidt fejl for de ros og kram bagefter alligevel. Vi skal huske at det er for sjov.

 

En bekymring dog. Jeg kan jo se at FT Spaniels har meget af det der skal til for at blive super gode Agility hunde. Der er naturligvis intet galt i at bruge FT Spaniels til Agility, men der har vist ligget en begrænsning i hvor mange der valgte at bruge FT Spaniels pga. DJR stambogen som måske begrænser hvilke konkurencer man kan stille op i?

 

Nu, pr 1. januar 2014 kan man jo så få DKK stambog på FT'erne og min bekymring er om FT'ere kunne gå hen og blive meget populær til Agility, men hvad deraf følger. ikke noget rart perspektiv.

 

Du er havnet i rally-tråden, men det er en interessant diskussion. Flytter dit indlæg til agilitytråden - hvis jeg kan hitte ud af det ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...