Hop til indhold

Aprilbilleder


Hopsa
 Share

Recommended Posts

Beundrede billedet på facebook. Det ser altså bare vidunderligt ud. Tænker da, at det absolut kunne være et sted jeg ville overveje en ferie med hundene

 

Det er et super fantastisk sted at have hund med. Gode stier at gå tur på og kæmpe strand at løbe på

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 149
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

ok, hun ligner ikke nogen dsg jeg nogensinde har set før så :lol:

 

Hendes bryst er ikke så stort :hmm: ..hun har ingen tavle så teknisk set kunne der jo godt være noget chi et sted derude :lol: men det er mere end 3 generationer tilbage.

 

Synes hun er fantastisk smuk af en dsg og være :lun:

 

Hende og Amoccas 2 ligner hinanden meget godt på form og figur om end ikke i farve :mrsgreen:

 

 

Men hun er i hvert fald glad for hendes bold :mrgreen:

 

Hun er som besat :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hendes bryst er ikke så stort :hmm: ..hun har ingen tavle så teknisk set kunne der jo godt være noget chi et sted derude :lol: men det er mere end 3 generationer tilbage.

 

Synes hun er fantastisk smuk af en dsg og være :lun:

 

Hende og Amoccas 2 ligner hinanden meget godt på form og figur om end ikke i farve :mrsgreen:

 

 

 

 

Hun er som besat :lol:

man synes altid ens egen hund er smuk. Jeg kan huske at jeg syntes Dexter så lidt sær ud, da han lige kom her, men nu er han jo den smukkeste Dexterhund i verden! :lol: Amoccas er vist heller ikke mere end 50-75% dgs? Så du har nok ret i at der ligger noget andet lidt længere ude. Hvem ved, det er jo også fuldstændig ligegyldigt.

Link til indlæg
Del på andre sites

man synes altid ens egen hund er smuk. Jeg kan huske at jeg syntes Dexter så lidt sær ud, da han lige kom her, men nu er han jo den smukkeste Dexterhund i verden! :lol: Amoccas er vist heller ikke mere end 50-75% dgs? Så du har nok ret i at der ligger noget andet lidt længere ude. Hvem ved, det er jo også fuldstændig ligegyldigt.

 

Synes kun det er brystet der ikke er sådan helt dsg-ish :hmm: næsen passer nu meget godt, hvis du googler racen så ligner de Izzie lige bortset fra det brede bryst :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

man synes altid ens egen hund er smuk. Jeg kan huske at jeg syntes Dexter så lidt sær ud, da han lige kom her, men nu er han jo den smukkeste Dexterhund i verden! :lol: Amoccas er vist heller ikke mere end 50-75% dgs? Så du har nok ret i at der ligger noget andet lidt længere ude. Hvem ved, det er jo også fuldstændig ligegyldigt.

 

Karla er max 33% og jeg tænker det er nærmere 25% for jeg tror ikke på hendes mor var ren. Hendes far var lab/cocker... Johna er noget der ligner 50% hendes mor lignede en ren dsg'er. Hendes fars mor var en lysebrun Karla (ukendt dsg blanding) hendes fars far var en russell (eller lignede ihvertfald en russell)

 

Johna har et russell hoved og hendes krop er alt for lang og spinkel til en dsg. Karla ligner mere, men har en forkert farve, hendes ører er for store og for flyvske og hun er nok også stadig for spinkel, selvom hun efterhånden har et stort bredt bryst og de er begge alt for opknebne i bugen.

 

nåja og så har Johna den der hæslige grisehale der går ind over ryggen, det må den heller ikke på en dsg

image.jpg

image.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Påske med banden. Der søges efter påskeæg - diverse hundekiks gemt i haven.

 

 

214_0723.jpg

 

214_0728.jpg

Der søges

 

214_0734.jpg

og findes.

 

214_0741.jpg

Gamle Blistay har begge ører oppe. Det her er spændende

 

 

214_0770.jpg

Smukkesen daser i solen, og bliver irriteret over at jeg fotograferer ind i hans næse fra 50 cm afstand.

 

214_0776.jpg

 

214_0778.jpg

 

214_0779.jpg

Zipp, som sædvanligt med korslagte ben.

 

214_0794.jpg

Lille P. - "Professoren"

 

214_0791.jpg

og afslutningen på hans 65 cm lange hale.

 

214_0812.jpg

 

214_0824.jpg

Gamle Blistay

 

214_0827.jpg

Malou vil se hvad jeg laver, men ligger ubekvemt.

 

214_0828.jpg

Bedre sådan?

 

214_0829.jpg

Nej, sådan her.

 

214_0831.jpg

Jaroff, nu 9 år gammel.

 

214_0838.jpg

Om aftenen er det blevet køligere, der leges.

 

214_0838a.jpg

Udsnit af billedet ovenfor.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har slappet af og har haft fri lørdag-mandag, det har været sååå dejligt efter nogle travle dage torsdag + fredag i Tivoli :-)

 

Lørdag gik Inca og jeg en rigtig hyggetur i stille og roligt tempo :hjerte: 3 timer var vi afsted.

50 meter fra haven, på en bænk, fandt Inca en ny ven som havde godbidder, så der sad vi lidt :mrgreen: Efter damen var gået, var ALT Inca's energi (åbenbart) opbrugt, så hun gik kold :hmm:

 

 

SAM_2314.jpg

 

SAM_2317.jpg

 

Måtte give hende sele på i mens hun lå ned, selvfølgelig uden at hun så meget som løftede hovedet.. Og derefter nærmest løfte hende op at stå xD Men hjem kom vi til sidst, og så ikke mere til dyret resten af aftenen :rolleyes:

 

 

Søndag var vi til påske-hygge hos mine forældre, Inca eeeeelsker deres have, og lå skiftevis i sol og skygge :-)

SAM_2333.jpg

 

Livs-nyderen :blink:

SAM_2335.jpg

 

Skinken :mrgreen: Og mine blege ben :genert:

SAM_2346.jpg

 

Fandt lige et andet dyr i haven også :)

SAM_2350.jpg

 

 

Smukke pigen :lun:

SAM_2356.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...