Hop til indhold

Aprilbilleder


Hopsa
 Share

Recommended Posts

  • Svar 149
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jeg lavede det i går af et par genbrugsringe fra et gammelt halsbånd og noget snor jeg havde liggende :-)

Han er mand nok til at kunne bære pink, ham Valdemar ;-)

 

Hvordan laver du den afslutning? Synes det er vildt smuk, tænkte jeg ville stjæle og lave til mine to store :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst DorteDK
Taiki har tabt sig, med lidt løs hud til følge. Håber, at det snart retter sig!! Det er Essential Contour, der har hjulpet. :-D

 

 

[ATTACH=CONFIG]118002[/ATTACH]

 

SMUKSAK :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Krøllebølle
tjaldurihaven2.jpg Hundemulen fandt en stor knoglerest i haven. Satser på det er den tidligere underbos hund, der har gravet det ned og at det IKKE er en menneske knogle :lol: Stolt var han hverfald.

tjaldurihaven.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Lidt billeder. April er indtil videre den kedeligste måned i Karlas liv. Man må ikke en skid og åbenbart har man ændret hendes navn til "ro på" :roll:

 

Aner ikke hvilken Rækkefølge de ender i. Men her Karla der solbader på terrassen. Karla og Johna på aftentrippetur (bemærk den kækt barberede numse), Johna der gerne så vi kom op i seng, men fandt ud af at en seng på stuegulvet ikke var så skidt endda. Karla og Johna der gerne så jeg stak dem en giffel, Karla i perfekt camouflage på koskindet og tilsidst Karla der virkelig synes vi skal lege nu og så pis af med det ro der...

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...