Hop til indhold

træningstøj


korvis
 Share

Recommended Posts

Hej

Vil høre om der er nogen, der har prøvet at bestille bukser herfra. De popper frem på facebook alle vegne og ser ret lækre ud. Så overvejer, at bestille et par. Jeg kunne dog godt tænke mig, at høre om nogle herinde har erfaringer med dem.

http://www.fritidsfabriken.se/sv/13-dambyxor

.

Der lytter jeg lige med. De ser lækre ud og jeg har også set den pop up.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...

Mine Lacrosser kunne til sidst ikke mere, efter mange års nærmest daglig brug. :cry: Så da jeg var oppe i Sverige i julen måtte jeg ha' et par nye allround-efterårs-vinteragtige støvler. Det endte med dem her, som min lillebror også havde. Feeeede støvler! Perfekte gåtursstøvler, supernemme at bare stikke fødderne i. God kraftig kvalitet uden at være tunge, og rigtig varme. Måske ikke vildt træningsegnede, det kommer selvfølgelig an på hvad man træner, men det er ikke en model der sidder tæt om foden og de er ikke lette nok til at ligefrem løbe i. Men som gåtursstøvler, eller "ud-og-ind-af-huset-støvler, er de perfekte. :5up: De står som "nyhed" på den her svenske side, og jeg kunne ikke finde dem på nogen dansk side - men mon ikke de kommer til DK også? Ellers har Tretorn godt nok masser af fede støvler...

 

http://www.granngarden.se/Tretorn/St%C3%B6vel-Tretorn-Strong-Mid-Winter%2C-svart/p/1221937536200_BASE

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 year later...

Prøver lige at spørge i denne “gamle” tråd, som bare stadig er den bedste tråd, når det gælder tøj til hundefører 😊

er der nogen af jer der kender til Arrak Outdoors vinterjakke ? 🙏

hvordan er størrelserne ?

er den varm

er den holdbar ?

jeg har hundelufter jakken vol.2.0 fra dogcoach som jeg allerede har fået byttet 1 gang og gider ikke det sjov mere! Så vil gerne have en god vinterjakke til hundetræning mm. som har alle de nødvendige lommer, reflekser så man bliver set og som er varm 😉

Redigeret af Bibs
Link til indlæg
Del på andre sites

16 timer siden, Bibs skrev:

Prøver lige at spørge i denne “gamle” tråd, som bare stadig er den bedste tråd, når det gælder tøj til hundefører 😊

er der nogen af jer der kender til Arrak Outdoors vinterjakke ? 🙏

hvordan er størrelserne ?

er den varm

er den holdbar ?

jeg har hundelufter jakken vol.2.0 fra dogcoach som jeg allerede har fået byttet 1 gang og gider ikke det sjov mere! Så vil gerne have en god vinterjakke til hundetræning mm. som har alle de nødvendige lommer, reflekser så man bliver set og som er varm 😉

Jeg har den - faktisk er det nummer to af slagsen - jeg elsker den jakke! Jeg nærmest bor i den hele vinteren, og ja den er varm, man behøver ikke en masse trøjer osv. under.

Et tip er at vaske den med imprægnering når man vasker den. Den første jakke havde jeg i 6-7 år, den var slidt, men ikke i stykker, men den begyndte at tage vand ind i sømmene. Så sidste vinter købte jeg en ny :thumbup:

Ang. størrelser så tænker jeg den er "normal" - eneste negative jeg har er, at den kan godt virke lidt tung, men det vænner man sig til...

  • Like 2
Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Nogen der har prøbet dem her?  De ser jo nærmest mirakuløse ud.  Tynde og lette at bevæge sig i, men stadig megavarme...  Jeg ved ikke helt om jeg tror på det LOL

 

https://tumblecat.com/products/cold-proof-winter-pants?fbclid=IwAR2qhIPb7Lc5wayzENbhmogjlWzksHWfa-q0jW1znDrtO2iCzYk9hJG1L90&utm_source=ønskeskyen&utm_medium=referral&utm_campaign=ønskeliste

 

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...