Hop til indhold

Gode hundepensioner tæt på Viborg/Billund?


MBLL
 Share

Recommended Posts

Hej hundeforumfolk!

Vi vil høre om der er nogen af jer som har gode erfaringer med hundepensioner tæt på Viborg eller Billund? Vi skal have vores aktive 2,5 år gamle border collie tæve passet i en lille uge, så det ville være rigtig fint med et sted både med mulighed for ro og for anden udfoldelse end tur-i-snor (fx søgelege). Vigtigst er det dog at det er et sted hvor hunde kan lide at være :)

Håber I kan hjælpe med nogle anbefalinger!

Link til indlæg
Del på andre sites

Vil rigtig gerne anbefale Lykkelige hunde, selv om det ikke ligger særlig tæt på Viborg/Billund. En hundepension i hjemlig miljø og med meget aktivering. Der er kun plads til tre hunde. Du kan følge med i hvad din hund laver hver dag, på bloggen. :-)

Håber du finder et godt sted!

 

Bortset fra at vedkommende ejer bruger Cesar Millans metoder:skraek: Jeg ville ikke drømme om at aflevere min hund sådan et sted!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Det passer ikke at hun bruger Ceasar Millans metoder. Hvis det er listen med de "Relevante bøger" som hun har læst, du tænker på, så kan det lige så godt betyde at hun bruger Anders Hallgrens metoder, og han bruger jo kun bløde træningsmetoder. Så, det er da mærkeligt at du laver den konklusion.

 

Hun bruger ikke Ceasar Millans metoder, hun har kun læst hans bøger.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej hundeforumfolk!

Vi vil høre om der er nogen af jer som har gode erfaringer med hundepensioner tæt på Viborg eller Billund? Vi skal have vores aktive 2,5 år gamle border collie tæve passet i en lille uge, så det ville være rigtig fint med et sted både med mulighed for ro og for anden udfoldelse end tur-i-snor (fx søgelege). Vigtigst er det dog at det er et sted hvor hunde kan lide at være :)

Håber I kan hjælpe med nogle anbefalinger!

 

Jeg ville bare give mit bud på et rigtig godt sted! Har i andre forslag?

Link til indlæg
Del på andre sites

Nå, du var hurtigst Anne :-D Til gengæld vil jeg så lige smide linket til hendes hjemmeside :engel:http://www.kennel-holtevejen.dk/261481

 

Hvis min hund engang skal passes ude, så kunne det sagtens blive dernede. Alene det at hundene kan blive passet indenfor, hvis de er eller bliver utrygge ved at være alene i boksen er en service udover det sædvanlige og et kæmpe plus! Og så er det jo også et plus, at stedet ikke er større, så der ikke står 20 hunde i bokse og gør, mens de stresser hinanden :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg bruger Hundehuset i Hadsten til mine kræ og er meget glad for dem. http://www.hundehusetihadsten.dk/om-os/hundepension.html

 

Der tilbydes ikke noget særligt og unikt, men hundene bliver passet godt og kærligt på.

Jeg er altid 100% tryg ved at aflevere dem der, vel forvisset om at indhegningen i løbegården er meget høj, at de ikke bliver sluppet løs sammen med andre hunde end hinanden og at der bliver holdt helt faste og forudsigelige rutiner uden en masse "hurlumhej" udenom, samt at der lægges vægt på at de får fred og ro og ikke får lov til at karte rundt på må og få (stresse) i timevis, hvilket min den store ellers nemt kunne komme ud i.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...