Hop til indhold

Lys i mørket


Trei
 Share

Recommended Posts

Hvad bruger I af lys til hundene til mørketure? Jeg har endnu en gang købt et par billige lys og synes endnu en gang ikke at de er helt er gode nok. Så vil have nogle nye, overvejer de der dyre orbiloc, nogle der har dem og er glad for dem? Eller andre bud på godt lys til hundedyr i mørket. :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 53
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Jeg har to Orbiloc på 3. vinter nu, og er utrolig glad for dem. Når batterierne er flade er det supernemt at købe nye og de holder så endnu en sæson. Kan varmt anbefale dem :-D

 

What she said!! Eller dvs. Bella har 2x Orbiloc (blå selvfølgelig), en på hver side af selen. Dorit nægter at bruge sele (corgi KAN ikke gå med sele på:roll:), og hun bryder sig heller ikke om at man rører ved halsbåndet, så hun har fået et Visiglo halsbånd. Det er super nemt at tænde og slukke:5up:

 

Jeg selv har pandelampe der lyser frem, og en hængende refleks bagpå. Folk siger vi ligner et lille julemarked:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Echawa ligner en fest når han futter rundt i mørket :mrgreen: Jeg har en Orbiloc til ham på ryggen og en Rogz Roglite safetylight til halsbåndet og jeg er glad for begge. Eneste klage ved Orbiloc er jeg synes den er latterlig stram at skrue på selv når den der gummiring får smørelse :lol: Havde købt to B'seen 360 og begge to gik i stykker første gang de blev brugt - på forskellige tider :rolleyes: Så dem ville jeg ikke anbefale

Link til indlæg
Del på andre sites

What she said!! Eller dvs. Bella har 2x Orbiloc (blå selvfølgelig), en på hver side af selen. Dorit nægter at bruge sele (corgi KAN ikke gå med sele på:roll:), og hun bryder sig heller ikke om at man rører ved halsbåndet, så hun har fået et Visiglo halsbånd. Det er super nemt at tænde og slukke:5up:

 

Jeg selv har pandelampe der lyser frem, og en hængende refleks bagpå. Folk siger vi ligner et lille julemarked:mrgreen:

 

Jeg har også et Visiglo halsbånd til Elvis, men selvom han ikke har ret lang pels, er det langt fra altid, jeg kan se lyset på ham, fordi pelsen går ned foran lyset :roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for svar allesammen. :5up: Jeg er vist nødt til at prøve de der orbiloc, godt nok har tøserne ret meget pels, men nu prøver vi. Har også reflekser, som er godt lange, i halsbåndene fordi de andre lys vi også har prøvet af og til også drukner i pels. Jeg har i øvrigt også fået fat i et par super smarte refleksdækkener, som vi dog ikke har brugt så meget endnu, men man kan dælme se dem komme, når de har alt grejet på, haha.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad bruger I af lys til hundene til mørketure? Jeg har endnu en gang købt et par billige lys og synes endnu en gang ikke at de er helt er gode nok. Så vil have nogle nye, overvejer de der dyre orbiloc, nogle der har dem og er glad for dem? Eller andre bud på godt lys til hundedyr i mørket. :-D

 

Jeg har orbiloc's nye til alle 4 hunde (y)

Link til indlæg
Del på andre sites

dogsrus har orbiloc til 179 :blink: Og med deres clip kan lygten også sættes på din jakke eller lignende...

 

Og hvis I er i tvivl om hvilken farve I skal vælge så se her: https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpa1/v/t1.0-9/10689772_1485514341714263_4774052105484002266_n.jpg?oh=a7a59f6eb50e1a4983f2625fb3e960b5&oe=55206638&__gda__=1423701586_8d118c95b4fa1f9ce111666a9e653647

Link til indlæg
Del på andre sites

Spænende om farverne.... her kan være godt tåget så hvis jeg køber sådan en ville gul være god.... (paser også findt til det gylden/brun og sort tema vi havnede på med selen ... eneste farve i hendes størrelse)

 

clipsen tror jeg dog ikke gård godt på min jakke... overvejer en reflexvest... for her er godt nok mørkt

Link til indlæg
Del på andre sites

Det kunne da godt være, man skulle anskaffe sig sådan en Orbilic :hmm:

Kan de sidde på et rundsyet læderhalsbånd, da det er det eneste, jeg har til Elvis udover Visiglo-halsbåndet?

Kan virkeligt anbefales. Købte mine hos dogsrus og de har været brugt hver eneste dag siden.

Før dem brugte jeg de billige cykellygter, men der røg jo fluks 5-6 sæt hvert år fordi de er gået i stykker, blevet vandskadet, mast eller bidt i, så jeg gav op og købte de dyre.

 

Ved ikke med det rundsyede halsbånd dog, mine har flade halvkvæl. Til dem fungerer de fint.

Link til indlæg
Del på andre sites

tror jeg prøver en orblic... hvis mit billige lys ikke kan hold til en vinter... kan det klare bare 1 år så kan det bedre betale sig... lyset er godt nok

 

 

 

hvad bruger i til jer selv.... Jackie lyser fint op med sine reflexer og lille lampe... + reflex linie.....

men jeg er lidt en sort klat :oops:

jakken har ikke rigtigt et sted jeg kan sætte lys... måske skulle jeg købe en vest ligsom man har i bilen...

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg bruger lyshalsbånd - billigt et til 50 kr i maxizoo - genopladeligt og lader på under 10 minutter... kan blinke langsomt, hurtigt og lyse konstant

 

har en lille blinker på håndtaget i flexien (i en strips) og derudover et flex-refleks halløj på højre arm (sådan en man kan sætte om buksebenet hvis man cykler)

 

her er sort som graven, så jeg skal have noget lygte værk så jeg selv kan se også... bruger som regel telefonen...

Link til indlæg
Del på andre sites

hvad bruger i til jer selv.... Jackie lyser fint op med sine reflexer og lille lampe... + reflex linie.....

men jeg er lidt en sort klat :oops:

jakken har ikke rigtigt et sted jeg kan sætte lys... måske skulle jeg købe en vest ligsom man har i bilen...

 

Jeg har reflexvest på, og en lille lommelygte med - lommelygten er mest for min egen skyld dog, ikke af hensyn til bilisterne.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...