Hop til indhold

Hvad skal hundene have i julegave?


Trei
 Share

Recommended Posts

  • Svar 53
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Mine får en julebamse:

julebamser.png

http://dogsrus.dk/jul-2014-23/julebamse-33cm-p180

 

Og et gevir til at gumle på i løbet af dagen :mrgreen:

farmfood-fallow-antler-small-1.jpg

http://dogsrus.dk/tyggeben-og-tandrensere-9/gevir-antlers-fallow-medium-p5

 

Og så skal de have nye hundetegn, men det bliver først i det nye år...

Hey! Det var de der julebamser. Dem havde jeg helt glemt igen! Dem får de istedet for øf-grisene. De elsker de der bamser ^^ Tak for reminderen, må lige ind og lave order på dogsrus ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Eiiijjjj hende der Kaia er da ikke til at stå for :hjerte:

 

Nej, hun er virkelig en bette charmebøf :lun:

Det er virkelig sjældent jeg kan have hende for mig selv, når vi er nogen steder - For én ting er hun har et specielt og temmelig nuttet udseende og hun ved hvordan hun skal charmere folk med mærkelige påfund.

Men når folk så røre hende og mærker hvor overraskende silkeblød hendes pels er, så går der som regel lidt før jeg må få hende igen :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg elsker Latex grisen - til gængæld er begge hundene ved at dø af rædsel over den.

Mine egne hunde får ikke julegaver, jeg bruger året rundt latterlig mange penge på grej til dem :oops: Men jeg har altid givet min søsters hund julegave og nu har min anden søster også fået hund, så den skal da også have.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg elsker Latex grisen - til gængæld er begge hundene ved at dø af rædsel over den.

Mine egne hunde får ikke julegaver, jeg bruger året rundt latterlig mange penge på grej til dem :oops: Men jeg har altid givet min søsters hund julegave og nu har min anden søster også fået hund, så den skal da også have.

 

har nok brugt max 100 kr på hendes gaver.... (og så der stadig pladevat tilbage til en pude eller to mere)

 

og ja jeg bruger jo også penge på hende hele tiden....

Link til indlæg
Del på andre sites

Bella får 3 kong squezze - hun ELSKER dem og vi hader dem:lol: Og så får hun lidt forskelligt spiseligt, mest tørret kylling, for det er det eneste hun gider:-) Hun har lidt på forskud fået en ny chuck it bold, sådan en med mange snore i. Af min moster ved jeg at de begge får tyredillere.

 

Dorit får et par brugte strømer der er pakket ind. Ja, for Dorits favoritting i hele verden, er brugte strømper:stupid: Og så får hun et nyt badeværelsesgevir:lun: Hun har på forskud fået et nyt (falsk) lammeskind til sin kurv.

 

Så har jeg bestilt 2x termometer til bilerne, så vi altid kan tjekke temperaturen. Og en ny foderspand, men det er vist mere til mig selv:hmm:

 

Og når først jeg kommer afsted på juleshopping, tror jeg at der kommer en masse ekstra gaver i kurven til dem:genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

jammen brugte strømper dufter da også bare fantastisk..... vores old englis sheepdog foretrak brugte skjorter bundet til knude tov.... (når han ikke lige spiste hansker og chaps)

 

Altså, ting lavet af læder og brugt af mennesker, er jo the shit!!! Jeg er sikker på at Dorit til enhver tid ville foretrække et par brugte læderhandsker, men pt har vi ikke nogle der skal kasseres. Så den lille stakkel må nøjes med strømper:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså, ting lavet af læder og brugt af mennesker, er jo the shit!!! Jeg er sikker på at Dorit til enhver tid ville foretrække et par brugte læderhandsker, men pt har vi ikke nogle der skal kasseres. Så den lille stakkel må nøjes med strømper:mrgreen:

 

det er det helt sikkert :mrgreen: ... og hvis det så oven i købet er brugt i en stald.... :klap: problemet var bare at Jasper spiste dem.... altså chapsne og hanskerne... ikke bare splittet i atomer, nej ned i mavsen. (samme galt også skjorterne m.m.)

stakkels Dorit der kun får strømper.... hmm måske har jeg en gammel handske Jackie kan få.... hvis det da interessere damen ... (tror vi er ude i en er det ikke mad eller giver mig mad... så jeg ligeglad)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jackie får en ekstra gave... som slet ikke er en gave til hende... mor får trappen ordnet i morgen så den bliver nemmer at gøre ren... den bliver så også meget mere hunde venlig :klap:

 

og jeg har jo også købte nye madskåle som skal være hos bedste forældrene.... (men det hellere ikke en rigtig julegave... mere et behov)

 

har også forberedt en gave leg til os mennesker.... MEN 2 af gaverne er hunde guf :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...