Hop til indhold

cortaflex


pivpiv
 Share

Recommended Posts

Vi bruger normalt cortaflex til sassy, meeen er ved at rende tør og døjer med at få det hjem (af forskellige årsager).

Er der noget der er bedre?

Vi bruger msm og sådan noget grønlæbemusling.

Det er til led og mod gigt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har lige i dag fået det ind gennem døren her fra: https://www.equestriansupplements.co.uk/CortaflexDenmark.php?currency=DKK&gclid=Cj0KEQiAiamlBRCgj83PiYm6--gBEiQArnojD-o-xJPtonbaMnU3ErWm1o0-hesXi4DvXDpLzGSCuZcaAlnb8P8HAQ Det tog 4 hverdage. Du finder det til hunde, ved at trykke på den grønne fane hvor der står "canine og feline cortaflex"

Jeg har prøvet en del andet, men må erkende, det er det bedste til Luca.

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har lige i dag fået det ind gennem døren her fra: https://www.equestriansupplements.co.uk/CortaflexDenmark.php?currency=DKK&gclid=Cj0KEQiAiamlBRCgj83PiYm6--gBEiQArnojD-o-xJPtonbaMnU3ErWm1o0-hesXi4DvXDpLzGSCuZcaAlnb8P8HAQ Det tog 4 hverdage.

Jeg har prøvet en del andet, men må erkende, det er det bedste til Luca.

 

Hvilken slags har du købt af dem?

Det ser billigt ud det der.

Link til indlæg
Del på andre sites

Cortaflexen passer med luca skal have en spiseskefuld, det får hun bare over maden.

 

Pivpiv, kan I ikke bare oprette en ny bruger med en anden email? Øv det skal være så besværligt.

 

Vi skal nok finde en løsning. Jeg har lige smidt dem en mail. Vi var gået lidt skævt af hinanden (manden og jeg) og jeg undrede mig over at det ikke kom med posten og han troede jeg fandt en løsning...... det gjorde jeg jo ikke før han sagde han ikke havde bestilt.

MEN nu skal det bestilles ;)

Vores brokker sig ikke over smagen, men ok de er jo også lab.

Link til indlæg
Del på andre sites

Du købte cortaflex af mig og jeg kan forstå det har hjulpet?

 

Jeg er så kørt over på Hyaluron + fra svenska djurapoteket til Charlie og magen til forskel har jeg skullet lede længe efter. Den er bare suveræn til ham. Så det kunne du jo kigge på - der findes andre varianter end lige den jeg bruger. Det er pulver som bare doseres over foderet.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...