Hop til indhold

Agilitytræning 2015


PinPoynter
 Share

Recommended Posts

Jo, tror det er dem. Helt tynde i det. Kan de kun købes gennem ham? Skal bruge dem som spring, ikke slalom. Husker dem som ret billige?

 

Jeg kender ikke andre der har dem, i hvert fald? Billige er de, når man ser til kvaliteten, 25,-/stk sidst jeg bestilte, og de holder i evigheder selv om de står ude året rundt. Holderne koster det samme, men har hørt rygtes at han ikke har holderne mere? @Amocca ved måske noget? :vedikke:

 

Skal du kun bruge dem som spring findes der måske billigere, f.eks. hvis man kan finde de der billige plastic-spring på tilbud? Men jeg synes nu det er rart at man kan bruge HP's som både spring og slalom, og kvaliteten kan slet ikke sammenlignes.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 1,1k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jeg kender ikke andre der har dem, i hvert fald? Billige er de, når man ser til kvaliteten, 25,-/stk sidst jeg bestilte, og de holder i evigheder selv om de står ude året rundt. Holderne koster det samme, men har hørt rygtes at han ikke har holderne mere? @Amocca ved måske noget? :vedikke:

 

Skal du kun bruge dem som spring findes der måske billigere, f.eks. hvis man kan finde de der billige plastic-spring på tilbud? Men jeg synes nu det er rart at man kan bruge HP's som både spring og slalom, og kvaliteten kan slet ikke sammenlignes.

 

ved jeg desværre ikke. Hvilket minder mig om, at jeg hellere må rykke HP for mine spring igen, igen...

 

ps. Det nye tagging er fedt!

Link til indlæg
Del på andre sites

Hmm... Må overveje, om jeg kan binde mine slalompinde (de der gule og blå plastik fra netto) sammen til et spring. Skal bare ikke være for besværligt at slæbe hen på den nærliggende græsplæne

 

Hvor mange spring skal du bruge? Jeg har et spring, og derudover "holderne" (hvor pinden ligger på) til 2 ekstra spring. Jeg har dog ikke de ekstra pinde, men der kunne man måske bare bruge slalompinde? Du er i hvert fald velkommen til at låne :-)

 

De er i nogle praktiske tasker, som er lette at tage med rundt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor mange spring skal du bruge? Jeg har et spring, og derudover "holderne" (hvor pinden ligger på) til 2 ekstra spring. Jeg har dog ikke de ekstra pinde, men der kunne man måske bare bruge slalompinde? Du er i hvert fald velkommen til at låne :-)

 

De er i nogle praktiske tasker, som er lette at tage med rundt.

 

Hvis du ikke selv skal bruge det i øjeblikket, vil jeg meget gerne låne springet og holderne lidt :) Gider simpelthen ikke køre helt hen i klubben, når det bare er nogle bittesmå, korte sessioner, jeg vil køre flere gange om ugen.

 

Er i gang med at "lære hende op i" at løbe efter en dummy-agtig ting med guf i. Så vil køre lidt fremadsendelse fra scratch. Indtil videre har vi bare trænet det herhjemme nemlig, og nu er vi nået til, at hun kan løbe hen til mig i den modsatte retning af hvor jeg har kastet dummy'en hen, og så lave et forkryds og derefter få okay til at løbe hen til dummyen..

 

Bare så hun ikke pludselig tror at hele idéen er at løbe direkte hen til dummyen, som vi jo har trænet indtil nu for at få masser af fart på. Så får jeg jo et problem, når jeg skal bruge den til stævner :lol: Men nu er det på tide at gå udenfor og sætte et spring på.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis du ikke selv skal bruge det i øjeblikket, vil jeg meget gerne låne springet og holderne lidt :) Gider simpelthen ikke køre helt hen i klubben, når det bare er nogle bittesmå, korte sessioner, jeg vil køre flere gange om ugen.

 

Er i gang med at "lære hende op i" at løbe efter en dummy-agtig ting med guf i. Så vil køre lidt fremadsendelse fra scratch. Indtil videre har vi bare trænet det herhjemme nemlig, og nu er vi nået til, at hun kan løbe hen til mig i den modsatte retning af hvor jeg har kastet dummy'en hen, og så lave et forkryds og derefter få okay til at løbe hen til dummyen..

 

Bare så hun ikke pludselig tror at hele idéen er at løbe direkte hen til dummyen, som vi jo har trænet indtil nu for at få masser af fart på. Så får jeg jo et problem, når jeg skal bruge den til stævner :lol: Men nu er det på tide at gå udenfor og sætte et spring på.

 

Jeg bruger dem nemlig ikke i øjeblikket, så du kan sagens låne dem :-D Vi kan lige aftale hvordan du får dem over PB.

 

Hvad er det for en dummy du har? Jeg er selv på udkig efter en med godbidder/guf i :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

@Lille Louie

Hillerød Hundevenner sælger også de der hvide "slalompinde", men vi har ikke nogen holdere mig bekendt.

De ligger bare i vores container så du kan få dem med det samme. Tror de oprindeligt er købt hjem i stor parti fra HP.

Pris:

30 kr pr stk for medlemmer

35 kr pr stk for ikke-medlemmer

Henvendelse til Annette Klink Dalgaard

[email protected]

Link til indlæg
Del på andre sites

Er man lidt fiks på fingrene kan man købe ting og lave sine egne holdere i et byggemarked. Det gjorde vi i sin tid. Man skal bare være opmærksom på at få nogle clips der passer. Vi købt nogle clips(aner ikke hvad det rigtige navn er for dem) og en skål der kunne sættes på og vupti, så havde jeg tre ekstra spring. Desværre var clipsen lige en lille tand for stor, men det løste vi ved at sætte noget tape om slalompinden i den højde de skulle være i.

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi skal til træning hos Hillerød Hundevenner for første gang i aften. Så det bliver lidt spændende at se hvordan det er!

 

Hvordan er det egentlig gået i VAS?? :engel:

 

 

 

Skulle have været afsted i aften, men har været hjemme fra arbejde i dag og halvdelen af dagen i går pga. sygdom. Så har måtte melde afbud i dag...:megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvordan er det egentlig gået i VAS?? :engel:

 

 

 

Skulle have været afsted i aften, men har været hjemme fra arbejde i dag og halvdelen af dagen i går pga. sygdom. Så har måtte melde afbud i dag...:megaked:

 

Øv :( God bedring.

 

Jeg synes at det er mærkeligt at alle hold træner på de samme baner?? :genert:

Nu er jeg så selv landet på en hold hvor niveauet er meget forskelligt.

Heldigvis er Jytte god til at tilpasse banerne til Rigmors og mit niveau. Så mens de andre løber hele baner, så løber Rigmor og jeg mindre moduler. Så det er rigtig fint. Men jeg synes f.eks. at denne uges baner ser noget udfordrende ud :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg bruger dem nemlig ikke i øjeblikket, så du kan sagens låne dem :-D Vi kan lige aftale hvordan du får dem over PB.

 

Hvad er det for en dummy du har? Jeg er selv på udkig efter en med godbidder/guf i :-D

 

Tak :) Tjekker din PB ud :banan:

Og sekretær-sonja har svaret. Den er med meeeeeget kraftig velcro, så der kan ikke ryge noget ud. Men ellers har zooplus en med lynlås.

 

@Lille Louie

Hillerød Hundevenner sælger også de der hvide "slalompinde", men vi har ikke nogen holdere mig bekendt.

De ligger bare i vores container så du kan få dem med det samme. Tror de oprindeligt er købt hjem i stor parti fra HP.

Pris:

30 kr pr stk for medlemmer

35 kr pr stk for ikke-medlemmer

Henvendelse til Annette Klink Dalgaard

[email protected]

 

Tak, men kan ikke rigtigt bruge dem til at lave spring, hvis der ikke er nogen holdere. Og har et slalomsæt, så mangler ikke til slalom. Ellers tak for hjælpen :)

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg har nu købt tre tuggies i kanin, Charles har ædt to af dem :rolleyes: som i ædt!!! dem... som i, der var kun håndtaget tilbage :rolleyes: (han stjal dem i bilen!)

 

Sked han også garn? Johna åd et helt kaninskind og det må på en eller anden måde være blevet nærmest kartet indeni hende :vedikke: for hendes lorte var ligesom pakket ind i trådgarnpels...

Link til indlæg
Del på andre sites

Øv :( God bedring.

 

Jeg synes at det er mærkeligt at alle hold træner på de samme baner?? :genert:

Nu er jeg så selv landet på en hold hvor niveauet er meget forskelligt.

Heldigvis er Jytte god til at tilpasse banerne til Rigmors og mit niveau. Så mens de andre løber hele baner, så løber Rigmor og jeg mindre moduler. Så det er rigtig fint. Men jeg synes f.eks. at denne uges baner ser noget udfordrende ud :lol:

 

Tirsdags og torsdags-holdene træner på samme, tror onsdags-holdet(jer?) træner på anden.

På vores i denne uge er der lavet en kl. 1 bane og en kl. 2/3 bane.

 

Men ellers ja, jeg er også på hold med nogle der er bedre/mere erfarne end mig og har haft stor glæde af at træne kortere moduler med succes! Så det har heldigvis ikke været et problem. Så længe I får samme tid på banen kan de andre jo være lige glade med om du tager 2 eller 20 forhindringer.... :-D

 

 

 

Kom en lille, bitte smule til at tage afsted her til aften.....havde fået det bedre, og tænkte at jeg måske kunne få lidt undervisning og så trille tidligt hjem........

 

ØØØhh nej....velkommen til; I er 3 og jeg har lavet en fuld bane....:shock:

 

Men Ludwig var så RØV sej igen i dag :banan: :banan:

 

Og jeg er kommer hjem glad, træt og meget friskere end jeg har været hele dagen :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Sked han også garn? Johna åd et helt kaninskind og det må på en eller anden måde være blevet nærmest kartet indeni hende :vedikke: for hendes lorte var ligesom pakket ind i trådgarnpels...

nej, han kastede det meste op, der var jo store stykker nylon med. Men han har spist flere hele kaniner, hud, hår, hele hoveder osv, og der er INTET at se i hans afføring dagen efter, udover en lille bitte smule pels. Sådan bare en bitte lille smule hår.

Link til indlæg
Del på andre sites

Så har Iso og jeg været ude at træne i den nye hal vi har fået her på Fyn og den er bare rigtig god!! Virkelig godt underlag, og forhindringerne er bare i top. Den er ikke stor, men stor nok til at man kan nørde lidt mindre baner/moduler. Iso eeeelskede at løbe der, så hun blev helt vild og løb rundt som en tosse og fandt på sine egne baner! :lol: Nøj, hvor var hun bare glad... :lun: Jeg var af sted sammen med Labfan herindefra, det var virkelig en hyggelig aften, og definitivt ikke sidste gang! Vi skal af sted igen i næste uge - glæder mig allerede! :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

nej, han kastede det meste op, der var jo store stykker nylon med. Men han har spist flere hele kaniner, hud, hår, hele hoveder osv, og der er INTET at se i hans afføring dagen efter, udover en lille bitte smule pels. Sådan bare en bitte lille smule hår.

 

Interessant... Når hun kun har ædt mindre stykker - som fx da hun åd foret af min deer stalker hat, eller bepelsningen på dummydimsen, eller når hun trækker det ud af trækketovene og æder, så ser jeg også sjældent tegn i lortene. Men da hun åd det hele skind var der garnlorte i to dage tror jeg...

 

gad vidst hvad der gør forskellen....

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...