Hop til indhold

MAJ billeder


PinPoynter
 Share

Recommended Posts

  • Svar 129
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst DorteDK

Zeus og jeg har gået næsten 10 km i dag - tog ikke Walther med han gik en tur med manden istedet for - Walther var afsted på lang tur i går og er død træt i dag :-)

 

 

Vi så bambi ikke så nemt at se på billedet, men man kan da lige ane et par "pletter" derinde, der var også en albino bambi, men Zeus skulle lige pive lidt efter dem så vupti rendte hele flokken på en 6-8 stk. væk.

 

Lige et par billeder af Zeus på tur, hjemme ventede mand og Walther på terrassen de havde tændt op i grillen, det gav lige en fransk hotdog. Mens man venter kan man jo lige så godt bruge Walther som hovedpude :mrgreen:

 

 

 

IMG_1906.jpg

IMG_1907.jpg

IMG_1908.jpg

IMG_1909.jpg

IMG_1910.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst DorteDK
Lige lidt fra os.

 

 

 

 

 

 

 

[ATTACH=CONFIG]126440[/ATTACH]

 

Er lidt forelsket i hende her :hjerte: de andre billeder er også smukke men hende her kan jeg altså godt lide ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Lige lidt fra os.

 

 

 

 

 

 

 

[ATTACH=CONFIG]126440[/ATTACH]

 

Er lidt forelsket i hende her :hjerte: de andre billeder er også smukke men hende her kan jeg altså godt lide ;-)

 

Hun er altså også lidt for sig selv.

Der findes kun én eneste Kaia :lun:

 

 

 

 

Og så fangede jeg lige noget lidt specielt i dag.

Man ser jo altid hyrdebilleder hvor hundene arbejder og fårene flytter sig væk fra hunden, eller hvor der er en konfrontation.

 

Men man ser stort set aldrig, hvor afslappet hund/får forholdet kan være, når der er gensidig respekt og begge ved hvor de har hinanden....

Men sådan kan det også se ud, når arbejdet er slut eller der er pause:

 

 

 

DSC_0218.jpg

 

DSC_0217.jpg

 

DSC_0216.jpg

 

DSC_0215.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Inca har fået en ny ven :D En smuuuuk presa der hedder Tank :) Og jeg snakker super godt med Tank's ejer, så nu har jeg endelig fundet en veninde at gå tur med i Vanløse efter at have boet her i 1 år, og en hundeven til Inca :lun:

 

Han minder meget om Inca.. Væremåde, udseende, de rare øjne, han er bare skøn :-D:hjerte: (Han er dog kun lige fyldt 2 år og vejer allerede 72 kg xD)

twIgyH4.jpg

 

xDyylQX.jpg

 

Og efter Umulia's hentydning til Inca's deller, måtte hun lige vejes, hun er heldigvis lige som hun skal være :mrgreen:

UkN3EuM.jpg'

 

f0g8imk.jpgVhcUWQc.jpg

 

tBKvf1K.jpg

 

Gåturs pause :blink:

vuOg6lW.jpg

 

Og SÅ var gullen træt da vi kom hjem :sove:

ip5Vrkd.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...