Hop til indhold

MAJ billeder


PinPoynter
 Share

Recommended Posts

  • Svar 129
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Izzie har haft ondt i maven siden sidste lørdag, fordi joo lod hende slikke skålen med brownie dej selvom jeg LIGE HAVDE SAGT NEJ! :damn: hun er vandt til chokolade, men ALDRIG 70% det tør jeg squ ikke! og med god grund :stupid: hun kastede op de første 3 dage, siden var det tynd, blodig diarre :cry: hun har været på skånekost siden søndag, men da det så ikke virkede begyndte jeg på cani cur og så kom der endelig stop i diarreen, idag har hun så lavet en hel fornuftig lort :yeah:

 

Har ALDRIG været så glad for at se en hundelort som jeg var idag :lol:

Er det ikke hende der skal passe Izzie når du skal på ferie? :shock:

Men som PP også siger, så er det jo ikke maven der tager (varig) skade af chokolade - men organerne..

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst DorteDK
:bighug: Synes virkelig også at han er sindssygt smuk, men de kan begge nogle helt vilde udtryk, poster et par når jeg kommer forbi computeren.

Har lige vist min mand billedet, han var også solgt. Han er virkelig eller de er virkelig smukke begge to, de der sort / hvide billeder er så smukke, ja vi er solgte :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

det er da ikke maven du skal være bekymret for, men organerne! :shock:

 

 

Hun har det okay nu, men nu hedder det bare 100% slut med chokolade også det lyse som er mest fløde og sukker!

 

@Sitto jo det er hende, men jeg har også givet hende en ordentlig skideballe :evil: kæft! hvor har jeg bare været bekymret!

Link til indlæg
Del på andre sites

Hun har det okay nu, men nu hedder det bare 100% slut med chokolade også det lyse som er mest fløde og sukker!

 

@Sitto jo det er hende, men jeg har også givet hende en ordentlig skideballe :evil: kæft! hvor har jeg bare været bekymret!

Så håber jeg godt nok den er feset ind! Man giver godt nok ikke en hund noget som ejeren lige har sagt nej til - uanset hvad det er!

 

Håber Izzie bliver helt frisk igen :ae: og så tror jeg det er en god ide med slut med al chokolade :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst DorteDK

Wauh Buddha billede 1 og 7 nurhhhhhhhhh :hjerte: dem skal min mand se i morgen når han kommer hjem. Hold da op hvor er de smukke og sikke udtryk. Tak for billederne dem kan jeg se på igen og igen :mrgreen:

De må være lækre at kramme ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes den her tråd er blevet underlig, billederne starter ud store og så pludselig så hopper den og de blir små :vedikke: ret irriterende hvis man ikke lige er hurtig nok for så misser man billeder :vedikke:

 

 

nå anyways....her er den lille hundepige på taget :hjerte:

 

31547BD1-361B-44F9-838F-02077C747404.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...