Hop til indhold

Jeg skal have belgier-baby <3


Nollike
 Share

Recommended Posts

  • Svar 169
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Nu er det jo dig der har valgt en Belgier - og jeg mener jeg undlod den svære del af navnet:

 

"Hercule Poirot"

 

Men det ville altså passe ret godt og så svært er det da ikke - og man er nødt til at tale dannet til en hund der hedder Hercule

 

Ja det har du selvfølgelig ret i :sjov:

Link til indlæg
Del på andre sites

 

Ja, en groendael. Og han er SÅ smuk!! Og kærligheden selv:hjerte:

 

 

Ååårh :lun: Det er bare belgiere når de er allerbedst :hjerte: Ved du hvilken kennel han er fra? :-D

Træner i tilfældigvis i weekenderne? For jeg skal faktisk til Århus denne weekend, så man kunne måske snige sig til et smugkig og lidt mens-vi-venter-belgiernus :lun: Jeg har nærmest abstinenser nu hvor det hele er blevet lidt overaktiveret her de sidste 14 dage... :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Enzo

Eigil

Canto

Harvey

Kaido

Hector

Joey

Tegan

Thais

 

 

Hvad hedder din mands hunde egentlig? :-D

 

Jeg har altid haft en ide om at hvis jeg fik en schæfer-hanhund engang, så skulle han hedde Theis, men jeg synes ikke rigtig at det passer til en belgier :genert:

 

Hans hunde hedder:

 

Vipsen = bordercollie/labradorblanding (muligvis med lidt springerspaniel eller andet i, det vides ikke rigtig, hun er hentet på et internat engang i tidernes morgen. Vipsen er 12 år).

 

Freya = bordercollie/labradorblanding, også kaldet Sorte Slyngel :cool: Hun er 7 år.

 

Lea = Pointer, 9 år.

 

Nuser = Chesapeake Bay/labradorblanding, 9 år, hun lever til fulde op til sit navn, hun er virkelig kær :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Zorros mor er MEGET spændt på at høre hvordan det kommer til at gå med belgierbabyen:lun: Hun kunne simpelthen have underholdt med Zorro-historier i timevis:-)

 

Hihi, sådan er det vist med de der belgiere, jeg har også 400 Futte-historier i rygsækken som bliver hevet frem ved passende (og upassende) lejligheder :lol:

Zorros mor er ikke herinde??

Link til indlæg
Del på andre sites

Kendte en Hubert engang... da han blev gammel fik han den (u)vane at gå ned i gildesalen i kælderen, når han skulle skide - det resulterede i Lorte-Hubert... som i den pæne udgave jo er Lord Hubert :)

 

Det lyder helt sikkert som en hund der er værd at navngive efter... :genert::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er din humor :sjov: Det ville da være spas...

 

 

Hvis jeg får en hund skal den hedde Service, sådan bare for at holde det ord i live, får jeg to bliver navnene Gul og Gratis eller nowet... Hohohoooo...

 

Naah, så meget humor har jeg vist ikke... :oops: Ikke med min belgier i hvert fald :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Er vi ude i det skal være med Z? Det har jeg overset :mrgreen:

 

Zigzag

Ziggy

Shaggy (S og Z kan nemt byttes ud. Det må man gerne når det kommer til navne :mrgreen: )

Sigurd

Pelle (Zhø m'aPELLE :sjov: )

Kaptajn Haddock :mrgreen:

Zippo

Dupont

Hugo

 

 

Vaks

 

Det skal ikke være noget med Z, kuldet er z-kuld, så stambogsnavnet er med Z (og det er sendt ind, så det kan ikke laves om :-D)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hihi, sådan er det vist med de der belgiere, jeg har også 400 Futte-historier i rygsækken som bliver hevet frem ved passende (og upassende) lejligheder :lol:

Zorros mor er ikke herinde??

 

Zorros mor er ikke på HF. Men jeg er sikker på at hun gladeligt ville vise ham frem denne weekend i Århus. Og hvis jeg havde hendes nummer (som er gået tabt i et iPhone-nedbrud), havde jeg spurgt hende!

Link til indlæg
Del på andre sites

Zorros mor er ikke på HF. Men jeg er sikker på at hun gladeligt ville vise ham frem denne weekend i Århus. Og hvis jeg havde hendes nummer (som er gået tabt i et iPhone-nedbrud), havde jeg spurgt hende!

 

Skidt pyt, jeg skal "bare" klare mig igennem 1,5 uge endnu, så får jeg min egen lille belgier :lun:

 

Ved du hvilken kennel han er fra? :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...