Hop til indhold

Okseører med pels?


KimJ
 Share

Recommended Posts

Jeg har lige modtaget en pakke med blandet foder. Der er blandt andet 2 okseører med pels på!

 

Umiddelbart ser det lidt klamt ud, og jeg spekulerer lidt på, hvor meget af pelsen der bliver spredt ud i huset, og om det er specielt fedt, hvis det bliver spist?

Link til indlæg
Del på andre sites

De spiser det hele - rub og stub. har aldrig oplevet problemer med fordøjelsen pga pels.

 

Lige en advarsel: hav dem ikke med hos "ikke-hundefolk" som aktiverings / gnave halløj. Min mor var helt bleg og synes det var "makabert"! :lol: Hun har aldrig før reageret på, at hundene har fået okseører / kaninører / gedeører. Måske fordi hun ikke har kunnet genkende hvad det var?

Link til indlæg
Del på andre sites

JEP - det gør jeg :-D

 

Hold da op, det har jeg aldrig troet og jeg har vist ben fra en del dyr i fryseren.

Dog vil jeg ikke lige give det til pigerne - ved ikke lige om det er smart når den lille bruges på jagt efter netop rådyr og lign.

 

I må lige smide et råb hvis både hoveder og underben kan bruges - det er da nogle gange vi får fat i et dyr.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...