Hop til indhold

Der må være flere der lige er kommet fra HG!


Barley&Ayden
 Share

Recommended Posts

"Alle tråde stikker lidt af, men det er selvfølgelig rarest, hvis de cirkler tilbage til emnet og ikke bliver om aftensmaden eller lign."

 

På HG er mange tråde endt med at handle om selleri (den onde rod) :-)

 

Jeg synes, xx var for grov, Irene - og har det skidt med, at jeg ikke skrev det. Selv er jeg blevet kaldt magtbegærlig løgner af én. Jeg må indrømme, at jeg fik et godt grin. Løgner var jeg nemlig, fordi jeg havde læst et tal forkert på Hundeweb. Jeg beklagede min fejl, men den gik sørme ikke. Fnis.

 

PS. Det var mig, der fandt på navnet, Hundevrøvleren (på HG), og jeg mener bestemt, at der er endog rigtig godt belæg for det navn. Men hov, det er jo en helt anden snak ;-)

 

Vi ender også oftest ude i marken her på forum. Nogle gange vender vi tilbage til startemnet og andre gange ikke, selv sporer jeg ofte ud :oops:

.

Tak for dine ord om XX, som jeg vælger at kalde personen.

 

Hundevrøvler mener jeg nu også HL er og har intet imod at skrive det

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 382
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

En streg trukket i sandet. Jeg er ny her (dog er jeg ikke 100% sikker på at jeg ikke har en bruger her i forvejen, men kan hverken huske navn eller kode:oops:). Kan vi ikke alle starte på en frisk? Også de gamle HG`ere? Jeg er selv gammel HG`er og ind imellem er man nok lidt mærket af at få nogle over nakken, så paraderne er oppe. Jeg tror at alle vi gamle lige skal vænne os til at det er ok at være kritisk blot det ikke bliver personligt. Og at ikke alt hvad vi skriver vil blive vendt mod os. Åh, det er svært at forklare. Ja, vi er sq nok nogle, som har fået lidt paranoia. Så jeg foreslår at vi slår den famøse streg i sandet og starter på en frisk her på HF? FRED TIL FOLKET:engel:

 

Iøvrigt skal jeg bruge minimu et par år på at lære at navigere rundt herinde, så hvis jeg ikke svarer, så er det fordi jeg ikke kan finde tilbage igen :confused:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis I synes forummet er uoverskueligt så sig endelig til! Vi har alle været der... :lol: Men et tip er at bruge "nye indlæg" og "dagens indlæg" længst oppe i venstre hjørne. De viser - sjovt nok :lol: - hhv. tråde hvor der er skrevet nyt i, og tråde der er skrevet i i dag. Og trykker man på den lille blå dims ud for den enkelte tråd, så kommer man automatisk til det første ulæste indlæg i tråden.

Link til indlæg
Del på andre sites

Dejligt med alle præsentationerne!

 

Mange af jeres indlæg i præsentationstråden er blevet grå, og det betyder de har fået rigtig mange "likes". Tror nok det er 10 likes før baggrunden bliver grå.

 

Og så er jeg imponeret over at mindst en af jer allerede er blevet sponsormedlem, det er da en kompliment til HF.

Link til indlæg
Del på andre sites

He he til den med grå baggrund. Jeg troede, at Mette alias Ligslæbernes mor SELV havde fundet ud af at ændre baggrundsfarven (man kan jo så meget fancy her på HF) for at understrege det med SANDET :-D Så tak for forklaring, Doberfan. Dette redder mig fra at sidde og finde ud af, hvordan jeg laver gul baggrund til solskinsindlæg :cool:

 

PS. Hvis jeg kan finde ud af det, Mette, kan du også :-D

Redigeret af Isabelle
Link til indlæg
Del på andre sites

He he til den med grå baggrund. Jeg troede, at Mette alias Ligslæbernes mor SELV havde fundet ud af at ændre baggrundsfarven (man kan jo så meget fancy her på HF) for at understrege det med SANDET :-D Så tak for forklaring, Doberfan. Dette redder mig fra at sidde og finde ud af, hvordan jeg laver gul baggrund til solskinsindlæg :cool:

 

PS. Hvis jeg kan finde ud af det, Mette, kan du også :-D

 

Var det en joke at jeg selv skulle have fundet ud af at skifte baggrundsfarve? Jeg havde ikke engang opdaget at farven var anderledes end andre.......:shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Men tonen i en debat er jo ikke bedre end den bruger som har det laveste niveau. Jeg synes, at tonen på hg meget hurtigt bliver endda ondskabsfuld, når visse er på.

For eksempel er der en bruger, som jeg aldrig har mødt irl. som ser ud til at have som en del af sin dagsorden at hakke på mig og mit tidligere virke som adfærdsrådgiver. Vedkommende har gået så vidt som til at advare hundeejere mod at købe min bog. En tråd om udgivelsen af bogen, en tråd oprettet af en tidligere kunde hos mig, blev så hadsk og ondskabsfuld at trådstarter valgte at slette den.

Denne bruger havde dengang "hørt om min træning fra en ven" som angiveligt havde været på kursus hos mig 10 år tidligere og kunne kun advare mod mig.

På et andet forum bad denne bruger mig gennemse en træningsvideo hvor h*n trænede fri ved fod og blev kritiseret for et eller andet, jeg ikke husker nu. Jeg så videoen, sagde min mening, fik tak og efterfølgende blev jeg på hg kaldt løgner, da jeg nævne episoden.

For kort tid siden kaldte denne bruger mig for inkompetent og udelukkende teoretisk. Sidstnævnte tog jeg som en kompliment (næsten) for jeg har måtte knokle for at få teorien med, da jeg havde det praktiske i hus først, men det er surt at blive angrebet på sit levebrød bare fordi en anden har set sig ond på en og i virkeligheden intet har at komme efter.

Vedkommende bruger sætter barren meget lavt, hvad tonen angår, bliver personlig på et splitsekund og det er sådan noget dette forum ikke er vant til. Her er plads til alle som vil snakke hund også selv om de måske ikke engang kan stave til det.

Det er noget af dette, som gør hf til et rart sted at være :klap:

"

 

Sådan en "uven" har jeg også derinde - eller hun/han har mig :) Hun/han sviner mig i alle indlæg, uanset emne, og altid på mit fag. Jeg har blokeret fire gange men HG lukker den hele tiden op igen. Det er vildt irriterende, men efterhånden er det bare blevet grinagtigt, at jeg ikke MÅ blokere den bruger, som åbenlyst hader mig inderligt. Det er naturligvis en anonym profil og bestemt ikke min "sjæleven" :mrgreen: Jeg er begyndt at svare ala "min hund kan tisse på din og højere end din- med et glimt i øjet, fordi jeg synes det er for latterligt til at jeg gider bruge tid på det

 

 

"Din uven" har jeg haft mange bid-episoder med - i overført betydning. I går tog vi lige en omgang og du er bestemt ikke alene. Jeg ville være rolig. Det er mit indtryk, at de andre sagtens kan se, at den slags brugere altid er sådan, og så er det stort set ligegyldigt hvem de debattere med.

 

Jeg har haft pause fra HG i nogle år, og jeg synes tonen er MEGET bedre derinde og viden større end sidst jeg var der. Det overraskede mig positivt. Og bekræfter mig i, at den danske hundeejer generelt ved mere nu end for bare 10 år siden.

Link til indlæg
Del på andre sites

Dejligt med alle præsentationerne!

 

Mange af jeres indlæg i præsentationstråden er blevet grå, og det betyder de har fået rigtig mange "likes". Tror nok det er 10 likes før baggrunden bliver grå.

 

Og så er jeg imponeret over at mindst en af jer allerede er blevet sponsormedlem, det er da en kompliment til HF.

 

Ajjj - dejligt med en forklaring, for der er stadigt et par ting jeg ikke helt har grejet endnu, meeeeeen det skal nok komme.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ajjj - dejligt med en forklaring, for der er stadigt et par ting jeg ikke helt har grejet endnu, meeeeeen det skal nok komme.

 

Der sker aldrig noget ved at spørge. :blink: Der var rigtigt mange "gamle" medlemmer der ikke vidste hvorfor baggrunden blev grå ved et vist antal likes, og sådan er det jo tit når der bliver tilføjet nye funktioner.

Link til indlæg
Del på andre sites

Fandt ud af det i mellem tiden. Skal bare have lidt tålmodighed og lære at trykke videre, så man også kommer til en side hvor fotos kan uploades. Så nu er 2 album oprettet :slem:

 

Jeg bøvlede RIGTIG meget med albums, Tine. Billederne skal nemlig være i KRONOLOGISK rækkefølge, men det ville de ikke. De kom hulter til bulter, og det var jo noget værre rod. He he. Om igen - og igen - og igen, indtil jeg fandt ud af systemet. Der er så også en begrænset plads, så mine 30-35 billeder til hvert album kunne ikke være der. AT vælge nogle fra. Jo, ja. Det havde jeg skam meget fornøjelse af :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Sådan en "uven" har jeg også derinde - eller hun/han har mig :) Hun/han sviner mig i alle indlæg, uanset emne, og altid på mit fag. Jeg har blokeret fire gange men HG lukker den hele tiden op igen. Det er vildt irriterende, men efterhånden er det bare blevet grinagtigt, at jeg ikke MÅ blokere den bruger, som åbenlyst hader mig inderligt. Det er naturligvis en anonym profil og bestemt ikke min "sjæleven" :mrgreen: Jeg er begyndt at svare ala "min hund kan tisse på din og højere end din- med et glimt i øjet, fordi jeg synes det er for latterligt til at jeg gider bruge tid på det

 

 

"Din uven" har jeg haft mange bid-episoder med - i overført betydning. I går tog vi lige en omgang og du er bestemt ikke alene. Jeg ville være rolig. Det er mit indtryk, at de andre sagtens kan se, at den slags brugere altid er sådan, og så er det stort set ligegyldigt hvem de debattere med.

 

Jeg har haft pause fra HG i nogle år, og jeg synes tonen er MEGET bedre derinde og viden større end sidst jeg var der. Det overraskede mig positivt. Og bekræfter mig i, at den danske hundeejer generelt ved mere nu end for bare 10 år siden.

 

Jeg er også rolig, det var for at illustrere at tonen ikke er bedre end den bruger med lavest niveau, jeg nævnte det. Jeg er rolig, helt rolig i forvisning at vedkommende kommer og sviner personligt, når muligheden byder sig. Men ellers er jeg enig med dig i, at hg generelt er blevet et bedre sted at være med en, generelt, bedre tone. Jeg holdt også pause derfra et par år og blev positivt overrasket, da jeg kikkede forbi igen og det er jo dejligt :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Administrator på HG har fået mange klager over sletteriet, så jeg håber da, at det kan mærkes, at der er SÅ mange af de daglige brugere, der pludselig mere eller mindre ikke bruger sitet.

Jeg MÅ da erkende, at jeg savner HG indimellem - savner at kende så mange brugere og at så mange kender mig og mine hunde. Og jeg savner en Søren :-D Sådan én er jeg ikke stødt på her på HF. På et tidspunkt vil jeg nok blande mig på begge hundesider, men lige nu vil jeg barer lære HF at kende.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...