Hop til indhold

Der må være flere der lige er kommet fra HG!


Barley&Ayden
 Share

Recommended Posts

  • Svar 382
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Har lige været ovre på HG og spionere.. Kan da godt forstå I flygter med den kadaver disciplin og censur der hersker. Må man virkelig ikke nævne et andet forums navn???

 

Nope... Det betragtes desuden som udhængning at kritisere hundevrøvlere, hundehandlere, hvalpefabrikker etc. :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Isabellaz
[ATTACH=CONFIG]131279[/ATTACH]

 

Har sat en rød firkant omkring den :)

 

Den blå dims er der bare ikke rigtigt på f.eks. dette emne - altså hos mig. Emnet nedenunder var den der.

Den blå er der nogen gange når jeg er inde i emnet - men ikke altid.

Okay...nu tænker de gamle....shit hun fatter bare nada :-D

Anyway....lige nu er det hele ret uoverskueligt, så det må nok bare komme lidt efter lidt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Den blå dims er der bare ikke rigtigt på f.eks. dette emne - altså hos mig. Emnet nedenunder var den der.

Den blå er der nogen gange når jeg er inde i emnet - men ikke altid.

Okay...nu tænker de gamle....shit hun fatter bare nada :-D

Anyway....lige nu er det hele ret uoverskueligt, så det må nok bare komme lidt efter lidt.

Den blå dims er der kun hvis du ikke har været inde og læse det sidste indlæg.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Isabellaz
Den blå dims er der kun hvis du ikke har været inde og læse det sidste indlæg.

 

Aha. Men er det meningen, den skulle huske, at jeg vil se første ulæste altid på pågældende emne? Som det er nu, skal jeg nemlig hele tiden trykke på første ulæste, når jeg er inde i emnet.

Link til indlæg
Del på andre sites

Aha. Men er det meningen, den skulle huske, at jeg vil se første ulæste altid på pågældende emne? Som det er nu, skal jeg nemlig hele tiden trykke på første ulæste, når jeg er inde i emnet.

Er ikke helt sikker på at jeg forstår hvad du mener. Man kan ikke få systemet til at huske at der altid skal slås op på sidste nye indlæg. Den blå knap kan man bruge hvis man ikke har læst det sidste der er skrevet i en tråd, men ellers kan man bruge sideantallet (står efter hvornår tråden er oprettet på oversigten) og så kan man klikke på den sidste side (på tallet), så kommer man ind øverst på den sidste side i tråden.

 

Fuck, det er svært at forklare. :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...