Hop til indhold

Lidt om mig


Niels M
 Share

Recommended Posts

Ja, jeg har jo huseret nogen tid herinde, men aldrig fået præsenteret mig.

 

Jeg er ung, fylder først 50 om 1 måned og et par dage. :blink:

Fik min første hund da jeg var 19 og hun fik mig fra København, hvor jeg er født, da jeg ikke måtte have hund i lejligheden. Dum ung mand! Jeg købte så et hus på Falster hvor jeg boede i 3 år til jeg mødte min "kone" (vi er ikke gift, men har været sammen så længe, at det føles sådan), Sanni og flyttede sammen med hende på Lolland. Sanni er også fra København. Fik to tøser i '91 og '93 og så kom der sørme lige en efternøler i '08.

 

Jeg startede i '94 som selvstændig vagtfunktionær og fik i '95 min første deciderede tjenestehund, Arkino, en dejlig rotte.

Har i mange år pendlet til hovedstaden og arbejdet der.

Senere fik jeg en stilling som vagtchef i et lokalt firma her på Sydhavsøerne, hvilket gav lidt mere tid til familien. Desværre fik jeg en arbejdsskade der gjorde, at jeg nu er på førtidspension.

Vi har i årenes løb haft en del firbenede, 2 blandinger, 3 dobere, 4 rotter, 1 schæfer og en lille sød amstaff tæve.

Jeg er stoppet med egentlig brughundetræning så vores dejlige Aslan træner jeg kun på hyggeplan med. Hvilket er fuldt tilfredsstillende for os begge.

 

Til slut lige en tak til alle de "gamle" HF'ere for, at tage så godt imod folk herinde. I gør det til et rart sted, at være!

Redigeret af Niels M
  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...