Hop til indhold

Juni måneds billedtråd


Umulia
 Share

Recommended Posts

Jeg har fået en jordbærplante, som i mangel af bedre er sat i en potte. Men noget siger mig at vi aldrig får lov selv at smage dem:lol:

 

[ATTACH=CONFIG]133163[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]133162[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]133161[/ATTACH]

 

:lun:

 

Buster kommer gerne og giver en pote med smagningen af jordbærplanten :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 60
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...
Gæst DorteDK
En bamse her ville ca. leve i 5 min. Hvorlænge lever de hos jer?

 

Den har været på "skadestuen" ca. 5 gange allerede - sting i brystkasse, et ben var revet af og halen og igen et ben og et øre. Men når jeg så har syet det så kan den sagtens holde et år eller to :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst DorteDK
Øh, hov. Ja, jeg oprettede en tråd for lidt tid siden (som ikke fik nogle svar), men jeg har købt en lille DSG han-hvalp, Ezio.

Og Nellie og ham er blevet såååååå gode venner. :D

 

 

Eii han er sød, det kræver da vist lige et par billeder mere - hold da op en lækkerhed :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Helt vildt sød

- han ligner en, der bliver god til at lave ballade :lol:

 

Det tror jeg også :lol: Vi var der i halvanden time, og 4 uger gammel brugte han 80% af tiden på at løbe, lege, mave nusning, og bide i snørebånd :lol: Han var bare så meget på! Jeg forsøgte at få nogle af hans søskende i gang, men de havde bare et helt andet sind end ham :lol: Han var bare PÅ! :lol:

 

Selv manden er bare så forelsket :lun: Manden blev dog også forelsket i halv-storesøsteren fra et tidligere kuld, som bare ville have mavenusning hele tiden, KUN af manden :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...