Hop til indhold

November måneds billedtråd 2016


Bernhardiner
 Share

Recommended Posts

  • Svar 91
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Visse dage skulle man fandeme bare blive under dynen.

Har fået et klaps økonomisk som ikke lige var ventet - monster fedt som altid.

OG så stod vi og havde egentligt rigeligt om ørene da oldemor ringede og fortalte at hun faldt kl 15 og stadig ikke er kommet op.

Så nu kører mand til svoger - hvor svigerne er - efter oldes nøgle og tilbage til olde og får hende op og får hende tjekket og er det nødvendigt så får han hende på skadestuen. Sølle gamle kone.

Imens han talte med hende og kom i tøjet lavede jeg en "blomst" til hende. En skål med et par appelsiner, nogle clementiner og lidt luxus chokolade. Det var lige hvad jeg havde hjemme men ved at det gør hende enormt glad.

 

Meeeeeen skuffelsen over andre folk kan godt nok være stor og disse dage kan jeg snart ikke rumme mere.

 

Godt at man (oftest) overlever livets klaps, selvom det gør ondt som ind i fanden og giver mange salte tårer (mon man kan sælge tårer eller få noget eu tilskud til produktionen af dem?)

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Visse dage skulle man fandeme bare blive under dynen.

Har fået et klaps økonomisk som ikke lige var ventet - monster fedt som altid.

OG så stod vi og havde egentligt rigeligt om ørene da oldemor ringede og fortalte at hun faldt kl 15 og stadig ikke er kommet op.

Så nu kører mand til svoger - hvor svigerne er - efter oldes nøgle og tilbage til olde og får hende op og får hende tjekket og er det nødvendigt så får han hende på skadestuen. Sølle gamle kone.

Imens han talte med hende og kom i tøjet lavede jeg en "blomst" til hende. En skål med et par appelsiner, nogle clementiner og lidt luxus chokolade. Det var lige hvad jeg havde hjemme men ved at det gør hende enormt glad.

 

Meeeeeen skuffelsen over andre folk kan godt nok være stor og disse dage kan jeg snart ikke rumme mere.

 

Godt at man (oftest) overlever livets klaps, selvom det gør ondt som ind i fanden og giver mange salte tårer (mon man kan sælge tårer eller få noget eu tilskud til produktionen af dem?)

 

:ae: Og masser af :x:'er for olde!

Link til indlæg
Del på andre sites

Fik den smidt det forkerte sted - er der en admin der kan flytte den til alt og intet?

 

Visse dage skulle man fandeme bare blive under dynen.

Har fået et klaps økonomisk som ikke lige var ventet - monster fedt som altid.

OG så stod vi og havde egentligt rigeligt om ørene da oldemor ringede og fortalte at hun faldt kl 15 og stadig ikke er kommet op.

Så nu kører mand til svoger - hvor svigerne er - efter oldes nøgle og tilbage til olde og får hende op og får hende tjekket og er det nødvendigt så får han hende på skadestuen. Sølle gamle kone.

Imens han talte med hende og kom i tøjet lavede jeg en "blomst" til hende. En skål med et par appelsiner, nogle clementiner og lidt luxus chokolade. Det var lige hvad jeg havde hjemme men ved at det gør hende enormt glad.

 

Meeeeeen skuffelsen over andre folk kan godt nok være stor og disse dage kan jeg snart ikke rumme mere.

 

Godt at man (oftest) overlever livets klaps, selvom det gør ondt som ind i fanden og giver mange salte tårer (mon man kan sælge tårer eller få noget eu tilskud til produktionen af dem?)

Link til indlæg
Del på andre sites

Bianchi's første sne :-)

[ATTACH=CONFIG]134893[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]134892[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]134891[/ATTACH]

 

Er måske blevet en smule forelsket i Bianchi:hjerte: Det var i øvrigt mig der sad med kameraet (og fik Bianchi-myssere) ved forbedømmelsen til store ring i lørdags:lol: Der er måske nogle Bianchi-billeder i hendes kamera:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Er måske blevet en smule forelsket i Bianchi:hjerte: Det var i øvrigt mig der sad med kameraet (og fik Bianchi-myssere) ved forbedømmelsen til store ring i lørdags:lol: Der er måske nogle Bianchi-billeder i hendes kamera:-)

 

Nej hvor skægt, så er jeg godt klar over, hvem du er :-) Ja, du fik da nogle stykker, håber ikke hun fik lavet kameralinsen alt for uklar ;-) Hun er en meget kærlig lille tøs og fik vist udvidet sin "fanskare" betragteligt på den konto her i weekenden :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu er vi endelig flyttet :hjerte: Her er lidt billeder fra de første dage, Inca har jo hendes helt egen have, og vi har vores forhave på den anden side, hun er SÅ lykkelig og er blevet som en hvalp igen :lun:

 

[ATTACH=CONFIG]134899[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]134898[/ATTACH]

 

Og her hygger vi den første aften i køkkenet :-D

[ATTACH=CONFIG]134897[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]134896[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]134894[/ATTACH]

 

Første dag vi lige var i huset med nogle små ting, og Inca fandt hurtigt det eneste rum med gulvtæppe :lol:

[ATTACH=CONFIG]134895[/ATTACH]

 

:hjerte:

[video=youtube;-rJO180eMEY]

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej hvor skægt, så er jeg godt klar over, hvem du er :-) Ja, du fik da nogle stykker, håber ikke hun fik lavet kameralinsen alt for uklar ;-) Hun er en meget kærlig lille tøs og fik vist udvidet sin "fanskare" betragteligt på den konto her i weekenden :-)

 

Hun var da også lige til at mysse på:lun: Virkelig dejlig, lille sprælskid:hjerte: Det var venindens kamera, så pyt med linsen:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

@AnneMangetal Min schæfer var også fuldstændigt pinde fikseret, de lyde han kunne komme med når han fik/fandt en god pind... Kan godt lide Dorit der totalt uimponeret vader forbi mod mere interessante ting! :klap:

 

Hun er glad for pinde, men ikke sådan at hun er fikseret. Heldigvis:lol: Dorit er generelt uimponeret over ting der ikke kan spises:klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...