Beate Skrevet Januar 8, 2017 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2017 Bessie er nu 14mdr. Jeg er 57 år og gift. Bessie er vore nr. 4 hund - én af gangen fra vi var 18-20 år - de tre første hunde var gravhunde. Bessie er Cavalier King Charles Vi har haft alle hunde fra hvalp. Vi elsker gravhunde - besindige, rolige, nervefaste. Da Nessie - vores vidunderlige gravhund fik kræft og døde december 2015 - skulle vi så tage stilling til ny hund. Vores arbejdssituation havde så ændret sig, så hunden ikke skulle være alene hjemme mere end 2 - 4 timer hver dag. Desuden kunne vi ikke tænke os, at en ny gravhund kunne leve op til sindet på vores sidste gravhund Nessie og vi havde fået barnebarn - så vi besluttede at få en race der er vild med andre mennesker og da det var mig, der for første gang skulle gå til træning med hunden, skulle den være lidt mindre egenrådig. Py-ha- at skifte race er jo som at blive første gangs hundeejer igen. Og hvor vi dog elsker Bessie også. Jeg har gået til hvalpetræning og unghundetræning. Jeg har nu valgt at starte Rally, da jeg ikke er verdens bedste hundefører (synes også det blev lidt kedeligt med alm. lydighed) og det tiltaler mig, at jeg må tale til Bessie i øvelserne. Det Bessie og jeg vil savneer spor. Så overvejer om vi også skulle tilmelde os spor kursus. Vi har ved - absolut begynder noget spor - gået spor - altså 6 skridt en godbid osv. Og vi elskede det. Jeg lægger gerne et lille spor på vores fællesarealer i weekenden. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Niels M Besvaret Januar 8, 2017 Rapporter Share Besvaret Januar 8, 2017 Hej og velkommen til! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
pivpiv Besvaret Januar 8, 2017 Rapporter Share Besvaret Januar 8, 2017 Hejsa og velkommen til:vinken: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst DorteDK Besvaret Januar 8, 2017 Rapporter Share Besvaret Januar 8, 2017 Hejsa og velkommen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret Januar 8, 2017 Rapporter Share Besvaret Januar 8, 2017 Velkommen til:-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nibbe Besvaret Januar 9, 2017 Rapporter Share Besvaret Januar 9, 2017 Jeg kan se at du bor i Kolding. Hvis du har lyst, og gerne vil lære at gå rigtig spor, så må du gerne komme ud at gå sammen med min veninde og mig. Vi er også i nogenlunde samme alder som dig. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Rakk Besvaret Januar 9, 2017 Rapporter Share Besvaret Januar 9, 2017 Hejsa, og velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret Januar 9, 2017 Rapporter Share Besvaret Januar 9, 2017 Velkommen til! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret Januar 10, 2017 Rapporter Share Besvaret Januar 10, 2017 Velkommen til. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CrazyDogLady Besvaret Januar 10, 2017 Rapporter Share Besvaret Januar 10, 2017 Velkommen :banan: hvor lyder det som et dejligt hundeliv Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Beate Besvaret Januar 10, 2017 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 10, 2017 Tusinde tak for dejlig velkomst. Jeg vil forsøge at bidrage til debatten i forum en gang i mellem:vuf: Og Nibbe - jeg vil gerne med jer at gå spor en gang - måske bare se hvordan det foregår Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nibbe Besvaret Januar 11, 2017 Rapporter Share Besvaret Januar 11, 2017 Og Nibbe - jeg vil gerne med jer at gå spor en gang - måske bare se hvordan det foregår Du er velkommen. Jeg har sendt dig en privat besked med mit telefonnummer. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Januar 12, 2017 Rapporter Share Besvaret Januar 12, 2017 Hej og velkommen til:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts