Hop til indhold

Pjevs


Alfen
 Share

Recommended Posts

Verdens bedste Pjever døde pludselig den 5/8, vi havde leget på marken det meste af formiddagen, der var apsolut intet unormalt at mærke på min lille Pjever, sidst på eftermiddagen, omkring kl 18.00 lukkede jeg mine hunde ud, intet unormalt at bemærke, de gik i haven alle 4, 15 min senere kikkede jeg tilfældigvis ud af vinduet, Pjevs stod med hovedet inde i en busk, det så sært ud, jeg troede ærligtalt at hun havde fundet en fugleunge, jeg gik ud og kaldte, hun reagerede over hovedet ikke, da jeg gik hen og tog fat i hende fulgte hun med, hun gik så underlig stivbenet, jeg tænkte at hun nok havde fortrukket noget eller var øm ovenpå legen på marken, da vi kom ind gik hun direkte i sin kurv, hun lå lidt sært med hovedet lidt foroverbøjet, jeg ved ikke helt hvorfor, men jeg kan huske at jeg var lidt skidt ved det, men jeg fortsatte med madlavningen og sad også lidt før jeg kikkede efter hende igen, hun lå stadig på den underlige måde, jeg var overbevist om at der var et eller andet rivende galt, jeg styrtede ud for at få fat i Hans Jørgen, da vi kom ind var min lille Pjever død;( jeg kan ikke helt huske hvad klokken var, men da jeg talte med dyrlægen bag efter var kl 20, det vil sige at fra et eller andet gik galt til min lille hund var død, gik der under 1 1/2 time, dyrlægen mente at der måtte være tale om en hjerneblødning.

min Pjevs er begravet i kanten af skoven hvor hun elskede at støve rundt efter sin bold eller en dummy i krattet, hun blev kun 5 år, jeg vil altid huske hendes evigt logerne hale og det pragtfulde humør, hun passede så godt ind her, der er blevet meget stille på Holtevej.

IMG_1042.JPG

IMG_0112.JPG

IMG_0218.JPG

IMG_0457.JPG

  • Sad 3
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...