Hop til indhold

Hundehvalp søger nyt hjem


Hanne
 Share

Recommended Posts

Bella som er en labrador blanding søger et nyt hjem, hun kan ikke  finde ud af at være alene hjemme.

Hun har brug for et sted med masser af plads,  hvor der er nogen hjemme til at tage sig kærligt af  hende. 🙂😂

IMG_20180715_173058.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hun er  6 måneder og bor i Støvring, hendes mor er labrador,  ved ikke hvilken race der er far til hende.

Hendes problemer med at være alene hjemme, er at hun bliver rastløs bider i sko,  ledninger m. m. 

Når jeg er hjemme ødelægger hun ikke ting men er meget aktiv, vil gerne have opmærksomhed hele tiden. 

Jeg synes det er synd for hende at hun skal have skæld ud hver dag,  jeg har købt et bur hun kan være i når jeg er på arbejde,  men det synes jeg er synd, at hun skal sidde i et bur ca 9 timer hver dag,  selv om hun har både mad og drikke.

Når hun så bliver lukket ud af buret, er hun bare endnu mere aktiv. 

Redigeret af Hanne
Flere oplysninger om Bella
Link til indlæg
Del på andre sites

2 minutter siden, Hanne skrev:

Hun er  6 måneder og bor i Støvring, hendes mor er labrador,  ved ikke hvilken race der er far til hende.

Hendes problemer med at være alene hjemme, er at hun bliver rastløs bider i sko,  ledninger m. m. 

Når jeg er hjemme ødelægger hun ikke ting men er meget aktiv, vil gerne have opmærksomhed hele tiden. 

Jeg synes det er synd for hende at hun skal have skæld ud hver dag,  jeg har købt et bur hun kan være i når jeg er på arbejde,  men det synes jeg er synd. 

Når hun så bliver lukket ud af buret, er hun bare endnu mere aktiv. 

okay, er hun trænet ? De alene hjemme problemer lyder i hvert fald som noget der er nemt klaret.
Hun er jo bare en normal hvalp.


Sørens at faderen er ukendt. Men jeg nævner hende lige for nogle vi kender der søger hund :thumbup:

Link til indlæg
Del på andre sites

Lige nu, pivpiv skrev:

okay, er hun trænet ? De alene hjemme problemer lyder i hvert fald som noget der er nemt klaret.
Hun er jo bare en normal hvalp.


Sørens at faderen er ukendt. Men jeg nævner hende lige for nogle vi kender der søger hund :thumbup:

Hun er  6 måneder og bor i Støvring, hendes mor er labrador,  ved ikke hvilken race der er far til hende.

Hendes problemer med at være alene hjemme, er at hun bliver rastløs bider i sko,  ledninger m. m. 

Når jeg er hjemme ødelægger hun ikke ting men er meget aktiv, vil gerne have opmærksomhed hele tiden. 

Jeg synes det er synd for hende at hun skal have skæld ud hver dag,  jeg har købt et bur hun kan være i når jeg er på arbejde,  men det

Hun har ikke været til hundetræning,  men jeg har haft mange hunde og har aldrig haft problemer med at opdrage dem

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er alene,  og har ikke overskud til at gå til hundetræning, når jeg kommer fra arbejde 

Jeg har en aftale med hundeinternat om at ringe til dem i  morgen, så det kan godt være Bella bliver afleveret til dem, hvis de har plads til hende. 

Jeg er bare interesseret i at hun får et nyt godt og trygt hjem. 

Redigeret af Hanne
Link til indlæg
Del på andre sites

1 time siden, Hanne skrev:

Jeg er alene,  og har ikke overskud til at gå til hundetræning, når jeg kommer fra arbejde 

Jeg har en aftale med hundeinternat om at ringe til dem i  morgen, så det kan godt være Bella bliver afleveret til dem, hvis de har plads til hende. 

Jeg er bare interesseret i at hun får et nyt godt og trygt hjem. 

Host! Hvis du ikke har overskud til at gå til hundetræning efter arbejde, har du nok heller ikke overskud til at have en hundehvalp...

Det lyder som en helt almindelig, men understimulerede hundehvalp. Selvfølgelig er hun endnu mere fuld af krudt efter 9 timer i et bur :hundifart: Jeg håber for dig og hunden, at du hurtigt finder et nyt hjem til hende!

  • Like 3
Link til indlæg
Del på andre sites

3 timer siden, Hanne skrev:

Hun er  6 måneder og bor i Støvring, hendes mor er labrador,  ved ikke hvilken race der er far til hende.

Hendes problemer med at være alene hjemme, er at hun bliver rastløs bider i sko,  ledninger m. m. 

Når jeg er hjemme ødelægger hun ikke ting men er meget aktiv, vil gerne have opmærksomhed hele tiden. 

Jeg synes det er synd for hende at hun skal have skæld ud hver dag,  jeg har købt et bur hun kan være i når jeg er på arbejde,  men det synes jeg er synd, at hun skal sidde i et bur ca 9 timer hver dag,  selv om hun har både mad og drikke.

Når hun så bliver lukket ud af buret, er hun bare endnu mere aktiv. 

Altså det er jo klart hun er aktiv når hun bliver lukket ud.  Det er jo der hendes dag starter.  Jeg er også alene - dog med 4 hunde - men der er ikke noget der hedder "det orker jeg ikke" når man kommer hjem fra arbejde.  De har jo sovet hele dagen, så de er klar til spas.  Jeg kan sagtens forstå at man ikke orker det - mit liv er indrettet til at det er dem der er omdrejningspunktet, men sådan har alle det jo ikke - men så bør man nok få en kat istedet.

Jeg synes det lyder som en god ide at omplacere hende, tænker ikke at alene hjemme problematikken er større end at man kan få has på det med lidt træning.  Held og lykke med at finde et nyt hjem til hende. 

  • Like 3
Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg indleverer Bella til internatet i morgen,  du giver ikke oplysninger om hvem der måske er interesseret i Bella.

Og jeg er ikke blevet kontaktet om nærmere,  hvor stor interesse der er og om det er seriøst,  ment jeg er nødt til at være sikker på at der er en aftager til min hund. 

Link til indlæg
Del på andre sites

2 timer siden, Hanne skrev:

Jeg indleverer Bella til internatet i morgen,  du giver ikke oplysninger om hvem der måske er interesseret i Bella.

Og jeg er ikke blevet kontaktet om nærmere,  hvor stor interesse der er og om det er seriøst,  ment jeg er nødt til at være sikker på at der er en aftager til min hund. 

jeg blander mig lige lidt i det her, for synes tingene lige pludselig skal gå meget stærkt for dig

hvad med at give folk en chance for at komme i stedet for straks at aflevere på internat - du har jo først slået den her annonce op i søndags og det er ferietid/ folk går på arbejde.

hvis du gerne selv være se den nye ejer an, for at se om din hvalp kommer til et godt hjem, så ville jeg i dit sted lige give det et par dage - det er en stor beslutning at få en hvalp

  • Like 3
Link til indlæg
Del på andre sites

6 timer siden, Hanne skrev:

Jeg indleverer Bella til internatet i morgen,  du giver ikke oplysninger om hvem der måske er interesseret i Bella.

Og jeg er ikke blevet kontaktet om nærmere,  hvor stor interesse der er og om det er seriøst,  ment jeg er nødt til at være sikker på at der er en aftager til min hund. 

Nej, men der er vel heller ikke nogen grund til at gøre mere ud af det, når det ikke kan lade sig gøre fra vores side. Det er min søster, der er interesseret, men hun vil selvfølgelig gerne møde hvalpen først og når det ikke kan lade sig gøre, så er det jo bare sådan det er :vedikke: Det virker som om du har meget travlt og det er ikke en måde, hun har lyst til at få hund på. 

Så jeg synes, du skal give hende til internatet og så må de jo tage over ift. at finde et nyt hjem. 

  • Like 3
Link til indlæg
Del på andre sites

På 17/7/2018 den 19:46 , Hanne skrev:

Jeg skal være sikker på at Bella får det godt,  og at det er en der har tid og lyst til at give hende kærlighed. 

Og med den holdning synes du det er vigtigt hurtigst muligt at aflevere hunden på et internat :hmm:

Jeg forstår simpelthen ikke, at du ikke benytter muligheden for at overlevere den til en person du selv har set, efter du har set hund og ny ejer sammen!
Jeg håber så inderligt, at din hvalp snart får en ny familie, der forstår at elske hende for den hun er :x:

  • Like 4
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...