Gæst Render Skrevet Januar 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2009 Har besøgt vores dejlige Tilde idag, nu er der kun 25 dage til vi får hende hjem, og ville lige dele de nyeste billeder af hende med jer.. [ATTACH]5331[/ATTACH] [ATTACH]5332[/ATTACH] [ATTACH]5333[/ATTACH] :vinken:Tilde´s mor Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Januar 12, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 12, 2009 ååååårh sikke en kysseklar baby Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Flaffy,Zozo,Luna Besvaret Januar 12, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 12, 2009 Hvor er hun bare skøn :lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Januar 12, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 12, 2009 Hun ser altså bare dejlig ud :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tweesa Besvaret Januar 12, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 12, 2009 Årh en lille baby da! Kan godt forstå I glæder jer! ... bliver ligepludselig meget hvalpeskruk Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Januar 12, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 12, 2009 Nutte!! :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret Januar 12, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 12, 2009 jeg viiilll nusse og kysse den er bare for lækker :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret Januar 12, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 12, 2009 Smelte, savle, jeg er forelsket :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret Januar 12, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 12, 2009 Hvor er hun sød! Lige til at :mums: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Render Besvaret Januar 12, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 12, 2009 Takker for jeres søde ord, jeg synes jo også hun er helt speciel dejlige. Men sådan har vi det jo alle (HELDIGVIS) med vores vapser.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret Januar 12, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 12, 2009 Takker for jeres søde ord, jeg synes jo også hun er helt speciel dejlige. Men sådan har vi det jo alle (HELDIGVIS) med vores vapser.... Hvor er hun :love: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Render Besvaret Januar 12, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 12, 2009 :5up:Takker gryn, og håber også du snart kan ligge nogle billeder ind ad Lissen, jeg krydser ihvertfald fingre for dig, har fulgt din historie.. Krydsede fingre og:ae: herfra.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Januar 12, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 12, 2009 Nuj, hvor er hun sød. En lille engel. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bellas mor Besvaret Januar 12, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 12, 2009 Ja hvor er hun bare DEJLIG/sød:banan: lige til at nusse med, :klap2: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ascha Besvaret Januar 12, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 12, 2009 Kan pludselig se Thailo sammen med sådan en lille en. :pift: Kors hvor er hun bare nuttet. Har du ikke flere billeder? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Januar 13, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 13, 2009 Bedårende Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst tanita Besvaret Januar 13, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 13, 2009 nej hvor er hun bare dejlig stiller mig pænt med i koret og synger med om flere billeder:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Gucci Besvaret Januar 13, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 13, 2009 Årrrh hun ser 100 % krambar ud Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Dogue1 Besvaret Januar 13, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 13, 2009 Nåååååååååh En bette baby-hund såååååå nuttet :lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret Januar 13, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 13, 2009 Aiiiiiiii altså :hjerte: Kan godt forstå, at du er skudt i hende:5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Must love dogs Besvaret Januar 13, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 13, 2009 Aii hun er for nuttet :hjerte: måske er jeg bare langsom, men hvad race er det? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
ridiger Besvaret Januar 13, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 13, 2009 Hvor er hun da bare Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Januar 13, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 13, 2009 Aii hun er for nuttet :hjerte: måske er jeg bare langsom, men hvad race er det? Så vidt jeg husker, er hun en blanding af en cavalier, en pekingeser og en chi? Og måske én race mere? Ok, måske skal jeg bare overlade svaret til trådstarter. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret Januar 13, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 13, 2009 Hvor er hun nuser Og jeg er også nysgerrig - hvilken race er hun?? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Render Besvaret Januar 13, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 13, 2009 Hej igen.... Har ikke så mange billeder af hende endnu, da vi først får hende hjem d. 6 februar.... KAN SLET IKKE VENTE..... Sonja, takker for hjælpen :5up:, du har fuldstændig ret, Tilde´s mor er en blanding mellem cavalier og pekingeser, og hendes far er en ægte langhåret chihuahua... Så Tilde er et rigtigt gadekryds..:blink: Takker for alle jeres søde ord, de varmer.. fra Tilde´s mor Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts