Hop til indhold

Månedens Hunde Marts 2009 "Forårskuller"


Administrator
 Share

Recommended Posts

Håber der snart kommer en måned, hvor der må være flere hunde eller bare dyr med på billedet :-)

Som ens hund og dens bedste hundeven

Eller - venner på tværs af dyreracer - ku være sejt at se om der er nogle hvis hund en speciel ven som ikke er hund og måske endda andet end en kat...

 

:mrgreen:

 

det er jo vinderen der bestemmer næste måneds kategori ;-), så skynd dig at vinde, så kan du helt selv vælge hvilke billeder du gerne vil se på :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 78
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Gæst tanita

det bliver dette af Danny da vi var ude og rytte op ha syntes virkelig der duftede godt i græsset... måske vi når at få et der er bedre og viser lidt mere glæde men...

 

[ATTACH]7274[/ATTACH]

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Krusty

Her er Elliott med RIGTIG forårskuller!! Den dag nød han meget at stikke snuden ned i blomsterne, snuse og bide efter bierne :-)

 

Redigeret:

 

I dag var vi i parken, og jeg synes selv at jeg fik taget et bedre forårsbillede, så nu sætter jeg det ind i stedet. Håber stadig at dem der siger tak, synes om det:)

Redigeret af Krusty
Nyt billede
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst deluxious
Her er Elliott med RIGTIG forårskuller!! Den dag nød han meget at stikke snuden ned i blomsterne, snuse og bide efter bierne :-)

 

HOLD da op, hvor et forårsbillede :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst beagle-lover
Martin siger at det er den mindste hund han nogen sinde har set, bedømt ud fra at han er overbevistom at det er perlesten Alice står på :rolleyes:

 

Forøvrigt et glimrende billed af en lækker Alice :lun:

 

Naah perlesten kan man vidst ikke kalde det for :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...