sonja77 Skrevet September 24, 2009 Rapporter Share Skrevet September 24, 2009 Lige nu er det jo racer som amstaff, fransk bulldog, mops og chi, der er moderacer. Tidligere har det bl.a. været dalmatiner (da 101 dalmatinere kom frem). Der er jo nogle racer, som f.eks. lab, der altid har været populære, og sikkert bliver ved med at være det. Men når jeg siger moderacer, tænker jeg på racer, der bliver meget populære i en bestemt periode, så man pludselig ser dem overalt, selvom der tidligere ikke har været nær så mange af dem. Har I et bud på, hvad de(n) næste moderace® bliver? Jeg ved det ikke selv. Synes dog, at jeg er begyndt at støde på en del corgihvalpe på det seneste, så det er da et bud. :blink: I hvert fald kunne jeg godt forestille mig, at det bliver en race, som ser lidt speciel/anderledes ud, da mange jo gerne vil skille sig ud og vise, at de er helt unikke - og det kan så være, at de begynder at vise det gennem valg af race. 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret September 24, 2009 Rapporter Share Besvaret September 24, 2009 hihi...søgte for at finde nye film om hunde men fandt den her: http://disney.go.com/disneypictures/olddogs/ Den ser skæææg ud Og den nye danske film Storm Ej, men tror helt sikkert du finder den nye moderace i en film eller på armen af en kendt Måske blir det den gule labrador...jeg fik ihverfald lyst til en Marley kopi :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DKWiechert Besvaret September 24, 2009 Rapporter Share Besvaret September 24, 2009 De dersens populære blandinger der vel går under betegnelsen "designerdogs". Det er jo så smart med sådan noget særligt noget, med et heeelt specielt navn, og en masse tomme løfter kun naive uerfarne menensker falder for. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret September 24, 2009 Rapporter Share Besvaret September 24, 2009 en frygtelig masse mennesker inde på hundegalleri vil vide hvad det er for en hund Mercedes har i 2900 Happiness... Jeg har ikke set serien, men har ladet mig fortælle, at det er en volpino... det kunne måske være et bud? Ellers stod der i Hunden, at interessen på portugisiske vandhunde er steget med over 100% i både Uk og USA siden en sådan flyttede ind hos Obama... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst ThomasTBO Besvaret September 24, 2009 Rapporter Share Besvaret September 24, 2009 Jeg tror også på hunde der ser meget specielle ud: ekstremt store (Irsk ulvehund) ekstremt små (de såkaldte 'teacup'racer f.eks.) ekstremt rynket hud (sharpei) lange ører (bassett) korte ben (corgi) lange ben (borzoi) korte snuder (mops, bulldog osv.) lange snuder (mynde, collie) specielle lyde (beagle, husky, basenji) anderledes pelsfarver (weimaraner) specielle øjenfarver (husky) og naturligvis: store muskler (alt med store muskler der ikke rammes af ny lovgivning... der skal nok blive nogle smuthuller) særligt 'beskyttende' (igen, alt hvad der ikke rammes af lovgivning) Alle de forskellige *************, så længe man stadig kan sige "der er ikke ret mange af dem i Danmark" Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret September 24, 2009 Rapporter Share Besvaret September 24, 2009 Jeg tror også på hunde der ser meget specielle ud: ekstremt store (Irsk ulvehund) ekstremt små (de såkaldte 'teacup'racer f.eks.) ekstremt rynket hud (sharpei) lange ører (bassett) korte ben (corgi) lange ben (borzoi) korte snuder (mops, bulldog osv.) lange snuder (mynde, collie) specielle lyde (beagle, husky, basenji) anderledes pelsfarver (weimaraner) specielle øjenfarver (husky) og naturligvis: store muskler (alt med store muskler der ikke rammes af ny lovgivning... der skal nok blive nogle smuthuller) særligt 'beskyttende' (igen, alt hvad der ikke rammes af lovgivning) Alle de forskellige *************, så længe man stadig kan sige "der er ikke ret mange af dem i Danmark" Det markede: Hvad mener du med specielle lyde? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst ThomasTBO Besvaret September 24, 2009 Rapporter Share Besvaret September 24, 2009 Det markede: Hvad mener du med specielle lyde? En gøende beagle lyder nærmest som en søløve , huskies hyler som ulve, basenjier kan ikke gø, men lyder som... øh ja, noget andet. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret September 24, 2009 Rapporter Share Besvaret September 24, 2009 En gøende beagle lyder nærmest som en søløve , huskies hyler som ulve, basenjier kan ikke gø, men lyder som... øh ja, noget andet. Okay.... Det var nu noget underligt noget at vælge en hund ud fra.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst freya3010 Besvaret September 24, 2009 Rapporter Share Besvaret September 24, 2009 Jeg tror også på hunde der ser meget specielle ud: ekstremt store (Irsk ulvehund) ekstremt små (de såkaldte 'teacup'racer f.eks.) ekstremt rynket hud (sharpei) lange ører (bassett) korte ben (corgi) lange ben (borzoi) korte snuder (mops, bulldog osv.) lange snuder (mynde, collie) specielle lyde (beagle, husky, basenji) anderledes pelsfarver (weimaraner) specielle øjenfarver (husky) og naturligvis: store muskler (alt med store muskler der ikke rammes af ny lovgivning... der skal nok blive nogle smuthuller) særligt 'beskyttende' (igen, alt hvad der ikke rammes af lovgivning) Alle de forskellige *************, så længe man stadig kan sige "der er ikke ret mange af dem i Danmark" Hmm... ved ikke rigtig med Huskyen... tror mange afskrækkes af deres motionsbehov... Tror de næste modehunde bliver en af de store racer... Newf'en synes jeg at jeg ser mange af efterhånden... Også berneren.. Af små til mellemstore tror jeg også på basset og corgi.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret September 24, 2009 Rapporter Share Besvaret September 24, 2009 En gøende beagle lyder nærmest som en søløve ja undskyld til beagle ejere, men det er den værste lyd fanden har skabt!! Jeg kan simpelthen ikke holde den ud 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst ThomasTBO Besvaret September 24, 2009 Rapporter Share Besvaret September 24, 2009 Hmm... ved ikke rigtig med Huskyen... tror mange afskrækkes af deres motionsbehov... Tror de næste modehunde bliver en af de store racer... Newf'en synes jeg at jeg ser mange af efterhånden... Også berneren.. Af små til mellemstore tror jeg også på basset og corgi.. Mohvadfornogetbehov? Så langt er der da mange der ikke tænker... man ser, man 'fascineres', man anskaffer. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Agnete87 Besvaret September 24, 2009 Rapporter Share Besvaret September 24, 2009 Syntes jeg har stødt på mange berner hvalpe for tiden, det bliver sikkert den nye labrador:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst ThomasTBO Besvaret September 24, 2009 Rapporter Share Besvaret September 24, 2009 ja undskyld til beagle ejere, men det er den værste lyd fanden har skabt!! Jeg kan simpelthen ikke holde den ud Joooooh, det er da nuttet! :ae:"Ouw, ouw, ouw", vippe fra side til side mens man går baglæns, så gå frem igen og starte forfra, "ouw, ouw, ouw" Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret September 24, 2009 Rapporter Share Besvaret September 24, 2009 De dersens populære blandinger der vel går under betegnelsen "designerdogs". Det er jo så smart med sådan noget særligt noget, med et heeelt specielt navn, og en masse tomme løfter kun naive uerfarne menensker falder for. Det fik du talt mig fra :blink::5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret September 24, 2009 Rapporter Share Besvaret September 24, 2009 Joooooh, det er da nuttet! :ae:"Ouw, ouw, ouw", vippe fra side til side mens man går baglæns, så gå frem igen og starte forfra, "ouw, ouw, ouw" .....Eller en beagle der frustreret skriger i 5 minutter, i stedet for at tilbyde et "sit" som ville udl¢se klik og kylling Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DKWiechert Besvaret September 24, 2009 Rapporter Share Besvaret September 24, 2009 Det fik du talt mig fra :blink::5up: Gjorde jeg? Det var da heldigt. Hvad er det så :hmm: tror det er min første succes så Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret September 24, 2009 Rapporter Share Besvaret September 24, 2009 Gjorde jeg? Det var da heldigt. Hvad er det så :hmm: tror det er min første succes så Kan ikke huske hvad du skrev, men husker bare jeg fik skæld ud... og det fik mig til at genoverveje det :blink: :lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DKWiechert Besvaret September 24, 2009 Rapporter Share Besvaret September 24, 2009 Kan ikke huske hvad du skrev, men husker bare jeg fik skæld ud... og det fik mig til at genoverveje det :blink: :lol: Se dét lyder til gengæld som mig Altid noget du valgte at genoverveje det :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret September 24, 2009 Rapporter Share Besvaret September 24, 2009 Se dét lyder til gengæld som mig Altid noget du valgte at genoverveje det :blink: Ja, er nu også meget godt tilfreds med det selv:blink: Men lidt tak skal du da ha'.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst freya3010 Besvaret September 24, 2009 Rapporter Share Besvaret September 24, 2009 Mohvadfornogetbehov? Så langt er der da mange der ikke tænker... man ser, man 'fascineres', man anskaffer. Ja det er snart det værste.... at folk ikke tænker sig om inden at de anskaffer sig en race... Jeg vil helst ikke tænke tanken, men hvis en samojed ikke havde passet til mig som person så havde jeg ikke anskaffet mig en... også selvom jeg er dybt facineret af racen... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Zarina Besvaret September 24, 2009 Rapporter Share Besvaret September 24, 2009 Jeg tror, at den portogisiske vandhund bliver populær, nu hvor den er blevet "førstehund". Det ser da også ud til at være en skøn race. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret September 24, 2009 Rapporter Share Besvaret September 24, 2009 Tror også Hr. Obamas hund kan blive mode hund :blink: Lige et tillægsspørgsmål; Hvorfor bliver den klippet i løveklip, som voksen? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Zarina Besvaret September 24, 2009 Rapporter Share Besvaret September 24, 2009 ^Det ser så mindre charmerende ud efter min mening.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret September 24, 2009 Rapporter Share Besvaret September 24, 2009 ^Det ser så mindre charmerende ud efter min mening.... Synes nu ikk det er så slemt, synes bare det er underligt, når det ikke er en "løwe"... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lille Louie Besvaret September 24, 2009 Rapporter Share Besvaret September 24, 2009 Coton de Tuléar og andre allergivenlige racer, tror jeg bliver det nye store.. Der kommer flere og flere allergikere, og flere får øjnene op for, at der er andre muligheder end den kinesiske hårløse, hvis man gerne vil ha' hund.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts