Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

pivpiv

Members
  • Medlem siden

  • Senest besøgt

Alt der er opslået af pivpiv

  1. Det havde jeg ikke gjort. Det er ikke til at slippe af med lopper igen. Jeg havde ikke taget hunden med derhen.
  2. topic svarede på pivpiv's pivpiv i Hvalpe
    . Der havde jeg hænderne fulde Men jeg har smidt en stak billeder på facebook, så må jeg se om jeg får dem herind i morgen. paya sover sødt sammen med far og Luna er gået kold i kurven og jeg snupper også lige en morfar
  3. topic svarede på pivpiv's pivpiv i Hvalpe
    Tak alle sammen. Nu skal turen hjem bare flyve afsted og så kan jeg nyde det Pt har jeg en lille paya fis der putter på mine fødder.
  4. topic svarede på pivpiv's pivpiv i Hvalpe
    Ha ha ja men det er nu kort for casiopaia efter Lunas mor, men stavet med y fordi det er y kuldet. Nu er vi på vejen og shit jeg er spændt.
  5. topic svarede på pivpiv's pivpiv i Hvalpe
    . Du kommer bare forbi hvis du skal se den ulækre hvalpemave og mærke den stride bløde lækre dejlige pels og hey, det staves Nuttet, ikke buttet
  6. topic svarede på pivpiv's pivpiv i Hvalpe
    Jeg kan ikke sætte billeder ind direkte, men vi ser om ikke det her virker Resten må i vente på
  7. topic svarede på pivpiv's pivpiv i Hvalpe
    . Det kan du tro! Jeg glæder mig så meget til at Luna skal møde hende. De er begge to så kærlige at de kun kan elske hinanden
  8. et emne tilføjede pivpiv i Hvalpe
    Shit hvor er tiden fløjet afsted og samtidigt så er den også sneglet afsted. Det mærker som sidste uge vi tog afsked med smukke gamle Sassy. Men nu er vores lille Paya endelig klar til at flytte herhjem. Så i morgen kører vi til Labrander i No og henter smukkeste Ylva, som vi allerede har omdøbt til Paya Maverne er fyldte af sommerfugle og vi glæder os. Spande, bøtter og skuffer er proppet med alt det en hvalp kan få brug for (og meget andet som hun ikke får brugt inden hun er voksen ). Vi er SÅ spændte på hvad Luna siger til hende, men jeg tror nu hurtigt hun falder for den lille fis. Begge to har hjerter af guld, så de skal nok blive bedste venner. Hun er den gode gamle brede lab, det er dem vi helst vil have og hun er bare helt perfekt. Vi glæder os SÅ meget til at lære hende at kende og når engang jeg kan smide billeder herind så skal I nok få hende at se i massevis, indtil da må I nøjes med billeder på facebook af smuksakken Så nu skal jeg bare sove EN gang mere og i morgen tidlig klokken kvart i bamse kører vi vestpå!!!!
  9. Ja det ville være fedt hvis appen kom til at virke igen, så kunne jeg nemlig dele dejlige billeder. Det er som om tingene står HELT stille lige nu
  10. åååhhh hvor er det verdens bedste tråd:lun: Tillykke med hende.
  11. topic svarede på pivpiv's Maki i Hvalpe
    Når du gør rent efter hendes uheld, så brug rodalon. Det er vist det eneste der rigtigt fjerner lugten ellers kan hunden blive ved med at lugte at "her må der tisses/pølles" og de søger mod de faste steder og dem der lugter af dem. Almindelig ajax og lign gør intet ved lugten. Ellers har du vist fået en masse gode råd Tillykke med hende og husk det vi mennesker skal lære når vi har med hunde at gøre er, tålmodighed.
  12. Hvor er hun en kær lille en:lun:
  13. . Deres hvalpe koster det samme (eller mere) som en lab med stamtavle så vidt jeg husker. Har desværre noget familie der har købt hund der og ........ ja der er intet pænt at sige.
  14. . åååhhh nej findes de endnu Havde håbet de var lukket for længe siden
  15. Hvorfor søren kan jeg ikke se dagens billeder
  16. topic svarede på pivpiv's PBC i Hvalpe
    . Hvor gamle er hvalpene ved at være og hvornår er næste kuld planlagt?
  17. topic svarede på pivpiv's Jane i Hvalpe
    . Der kan jeg godt følge dig. Jeg skifter lidt mellem at juble (90% af tiden) og panikke ha ha ha Vi henter hende på tirsdag.
  18. topic svarede på pivpiv's Jane i Hvalpe
    Er I ved at være klar til at få Walther hjem? Det må være søndag I kan hente ham hvis jeg regner rigtigt. Åh I må have sommerfugle i maven.
  19. topic svarede på pivpiv's PBC i Hvalpe
    . Det samme gør vi
  20. Tak. Vi er så spændte på at lære hende at kende.
  21. . Helt sikkert meget bedre. Men ville nu også bare henvise til en af de klinikker der havde stået med hundene i denne omgang. Intet andet
  22. topic svarede på pivpiv's Jane i Hvalpe
    nååååå hvor er de kære og fluffy:lun:

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.