Alt der er opslået af pivpiv
-
Parvo - er det overdrevet?
. En sort lab tæve, så Luna igen har selskab og vi med tiden får to jagthunde.
-
Parvo - er det overdrevet?
Ja det ved jeg godt, det var bare noget i den dur de skrev. Ikke min mening, men alligevel noget der giver lidt ro nogle steder.
-
Parvo - er det overdrevet?
Rynkeby dyreklinik skriver på facebook en god forklaring og samtidigt skriver de at medierne har blæst det op. Find siden og læs, det er fornuftigt. Jeg kunne desværre ikke kopiere det
-
Parvo - er det overdrevet?
Nu siger rygtet at der også er fundet virus i en hvalp i nordjylland - i aalborg området.
-
Parvo - er det overdrevet?
. Tusind tak. Vi henter jo hvalp næsten samtidigt
-
Parvo - er det overdrevet?
. Vil du være sød og dele hvad dyrlægen siger?
-
Parvo - er det overdrevet?
Vi står og skal have hvalp og jeg tænker meget over det. Det giver knuder i maven, men jeg er nød til at snakke med opdrætter og blive beroliget lidt
-
Nye ejere af Hunde-forum.dk
@Admin hvordan ser det ud med at fixe de ting der ikke virker?
-
Så er det vist på tide at gøre det officielt.
Jeg elsker dine billeder og din glæde. Din lille orm giver så mange grin og er en værre regelbøjer, meeeeen elsker altså at når du skal hjem så kravler hun gerne under min strikketrøje Hun er så lækker!
-
Så er det vist på tide at gøre det officielt.
. Jeg sætter dem lige til side så Jeg ved ikke om hun får kasser. Luna fik ikke, hun åd nemlig kasser og paprør fra en ende af ha ha ha
-
Så er det vist på tide at gøre det officielt.
Hov, mangler du flere kasser??
-
Så er det vist på tide at gøre det officielt.
bare rolig, jeg tør slet ikke satse på at jeg er brugbar på gåtur på fredag - torsdagen bliver hård. Men du lokker bare Trei herop en anden gang, så er jeg frisk
-
Så er det vist på tide at gøre det officielt.
dejlige billeder. Så tager Trei også lige kamera med ikke Vi må have dobbelt op på billeder og mangler i kaffe et sted, så burde jeg være på benene igen til fredag
-
Diverse problemer med HF
Admin bliver problemet med at komme på forum via app snart lavet? Jeg har android tlf og får fejlmeddelelse hver gang jeg prøver på at komme på og det har stået på en tid nu (fra lige før ny admin). Problemet med at besvare citater er der heller ikke gjort noget ved.
- træningstøj
-
Så er det vist på tide at gøre det officielt.
sødeste lille orm:lun:
-
Jaroff
Åh det er jeg ked af at læse. Jeg tager hatten af for dig, hvor gør du bare så meget godt for de hunde - du har plads og hjerterum
- Søger hund som mangler et nyt hjem
-
KAI SØGER NYT HJEM
. Jeg har vel lov at se det som jeg gør og som en af admins skrev tidligere - at hvis man har et problem med disse omplacerings tråde så skal man tage det med dem og ikke i tråden som her. Men fordelen er da at ALLE ser at Kai søger hjem. Men lad nu tråden være til det den er og lad være med dine angreb. Føler du dig truffen så er der jo en grund til din reaktion, men en omplacering skal ikke ødelægges fordi der er utilfredshed med hvordan folk nu engang slår det op. TS kunne have startet en tråd med alle tre hunde, det er set før herinde - men siden hun er ny så kan det være uoverskueligt. Så stor respekt til TS for i det mindste at gøre hvad hun kan for at nogle hunde får hjem og hvem ved - måske sidder der en bruger herinde hvis hjerte banker for en af disse - det er jo set før. men nu vil jeg ikke spolere tråden mere og jeg gider ikke dit mudderkast. Så over and out herfra og held og lykke til Kai.
-
KAI SØGER NYT HJEM
. Jeg går ikke efter en person, men jeg ser ikke at nogle har skældt ud når tullemus har sat gadehunde herinde. Hvorfor må hun men ny bruger må ikke? Jeg undrer mig voldsomt. Der er da også flere brugere herinde der har gadehunde, så det er måske ikke et helt tosset sted at slå dem op.
-
KAI SØGER NYT HJEM
Ikke for noget, men slap lige af. Tullemus har da også nogle gange "reklameret" for gadehunde herinde og har søgt hjem til dem. Det er der da aldrig nogen der har brokket sig over, men nu kommer der en ny bruger og wupti så er der irettesættelser....... morale er godt, dobbelt morale er dobbelt så godt Nå ja og velkommen til
-
Hvornår betales der depositum ved køb af hvalp
Vi har betalt depositum for Paya og vi aner endnu ikke hvem Paya er Vi har besøgt dem nogle gange og kommer snart på besøg igen. For mig er depositum lige så meget for MIN skyld som det er for opdrætter. Med Sassy betalte vi ikke depositum, men jeg tror også kun hun kostede 2200. Med Luna gjorde vi - kan ikke huske hvornår og med Paya har vi også betalt og det har jeg det super fint med.
-
Nye ejere af Hunde-forum.dk
Velkommen til Åh mit ønske er at når i fixer noget, så er der mindst muligt nede tid....... der er jo nogen herinde der er voldsomt afhængige af siden Må der ikke godt komme en køb og salg tråd herinde? Det kunne være rart at man måtte sælge det man ikke bruger (uden at skal gøre det "undercover") Så kan man jo lave reglen om at der selvfølgelig ikke må laves opslag fra butikker og at hunde ikke må sælges der. Det er kun under annoncerne evt
-
Admin takker af og giver stafetten videre
Tak for nu og tak for det store arbejde du har lagt i siden. Held og lykke i fremtiden
-
Nedbryder hunde antibiotika langsommere end mennesker?
mon ikke det er fordi der står "monster monster monster" under siris navn