Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Therese

Members
  • Medlem siden

  • Senest besøgt

Alt der er opslået af Therese

  1. en besked i et emne svarede på Therese i Vis os din perle
    Smukke Nissan :hjerte:
  2. en besked i et emne svarede på Therese i Adfærd
    Så ville jeg nok indlære en kommando, der betyder, at hun får en RIGTIG lækker godbid, når hun kommer. Den kan du så bruge i den situation. Og så skal du nok også kun bruge godbidden i den situation, så den ikke mister sin værdi.
  3. topic svarede på Therese's Pernille og Lucca i Debat
    Advantage virkede godt herhjemme.
  4. Masser af kram til jer Sov sødt Flica.
  5. topic svarede på Therese's GRAND DANE i TV / Film
    Jeg synes den er god Historien er, som der bliver skrevet, ret forudsigelig, men effekterne og grafikken er helt vildt godt lavet!
  6. Hvor tit står hunde da på internat i årevis?
  7. Lige nu virker det godt nok som om jeg næsten skulle have udarbejdet et helt lovforslag og gennemtænkt alle mulige scenarier og faldgruber, inden jeg udtalte mig... Men nej, alle skal selvfølgelig ikke bare kunne sælge naboens hund. Jeg har skrevet flere gange, at det burde være et internats opgave. Hvis det er en ulovlig hund eller en aggressiv hund, gør man vel bare med dem, som man gør i dag. Og hvor længe hunde skal stå på internat har jeg ikke noget bud på.
  8. Som jeg skrev tidligere, skulle det selvfølgelig være lovligt at videresælge en hund, hvis ejeren gentagne gange har vist, at han ikke formår at passe på sin hund.
  9. Ja. Det fungerer da for alle os uden jagttegn.
  10. Loven skulle selvfølgelig ændres, så det bliver lovligt at sælge hunden uden ejeren har sagt god for det. Ligesom nu skal man selvfølgelig have en advarsel og mulighed for at løse problemet. Hvis man ikke tager det til efterretning, så må man jo af med hunden.
  11. Men hvorfor? Hvorfor er det ikke godt nok at fjerne hunden og sælge den til nogle andre?
  12. Jeg undrer mig egentligt lidt over modstanden mod en ændring af loven. Kan det ikke være ligegyldigt hvordan problemet bliver løst, når det bare bliver løst? Hvorfor er det vigtigt, at man skal have mulighed for at skyde hunden? Kan det ikke være lige meget hvordan hunden bliver fjernet, bare den bliver fjernet? Om den bliver skudt eller hentet af et internat er vel ikke så vigtigt.
  13. Nej nej, hunden skulle være anbragt på et internat af politiet eller andre, der har beføjelser til det.
  14. Solgt ham til et hjem, hvor folk har lyst til at passe på ham?
  15. Det er i sådanne situationer jeg mener, at hunden bare skal afleveres på et internat og ud i et andet hjem.
  16. Jeg synes det lyder som om alle involverede har fejlet i denne her sag. Stakkels hunde, siger jeg bare!
  17. Hvis man har mulighed for at give ejeren et utal af advarsler, så ved man hvor ejeren bor og så vil jeg mene, at det er mere hensigtsmæssigt at melde det til politiet. Eller bede en dyreværnsorganisation om at tale med ejeren. De kan evt. også tage hunden med, hvis den er helt umulig at fange.
  18. Det gælder sikkert for nogle hunde, men Bobo gør det kun, når han har fået mad, som han ikke optager så godt eller når han får mindre mad end han bliver mæt af.
  19. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Jeg tænker måske noget terrier...?
  20. Helt, helt enig!
  21. Jeg har det generelt svært med tanken om at dyr skal dø, fordi nogle mennesker nogle gange er idioter, der ikke er deres ansvar bevidst. Det kan jo aldrig blive hundens skyld, at dens ejer er ligeglad. Så jeg synes klart det ville være bedre, hvis man fik indfanget hunden, afleveret den på et internat og så kan den få et nyt hjem eller, hvis det er første gang, kan ejeren betale for at få hunden udleveret.
  22. Jeg ved, at min ikke bliver mæt, når han begynder at spise ting, som han normalt spytter ud. Og når han begynder at æde lort
  23. Jeg bliver i det hele taget irriteret over folk, der griner, når andre taler. Jeg bemærkede, at der var flere, der sad og grinte, da Karen Hækkerup var på talerstolen og jeg forstår jo godt, at det ikke er for at være onde, men fordi de er så rygende uenige, at de ikke ved, om de skal grine eller græde - og så vælger de at grine og ryste lidt på hovedet. Det forestiller jeg mig i hvert fald Uanset hvad er det respektløst, synes jeg. Og nej, der er overhovedet ikke noget at grine af, når andres dyr bliver slået ihjel. Uanset hvad man synes om den hundelov, er det pisse usympatisk at sidde og fnise over sådan noget.
  24. Jeg kom ind til sidst i Karen Hækkerups oplæg. Er vist meget godt jeg ikke så det hele, kunne jeg næsten høre på hendes udtalelser :hmm:

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.