Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Therese

Members
  • Medlem siden

  • Senest besøgt

Alt der er opslået af Therese

  1. topic svarede på Therese's Eris i Foder
    Måske behøver du ikke bruge et decideret slankefoder, men bare finde et foder med lidt mindre fedtprocent end det hun får nu?
  2. Egentligt lidt ærgerligt, at der ikke kom en opdatering.
  3. Overvejer det også kraftigt! Jeg har godt nok en elevationsseng, som jeg er ret glad for og gerne vil beholde. Men overvejer helt klart at købe en seng på genbrug, som kan skubbes op til den anden. Så kan vi putte der Og hold op, I ligger tæt?!
  4. Jeg er i hvert fald spændt på at se hvad der sker! Men meningsløst er det godt nok. Især når forældrene virker så harmoniske og hvalpene har haft det godt. De er jo ikke blevet avlet for at tjene penge eller for at bruge dem som kamphunde eller noget. De er jo bare avlet, fordi han synes det er hyggeligt - og jeg tror helt ærligt ikke, at han vidste, at det var forbudt.
  5. De sagde vist i reklamerne for næste afsnit, at de fik afslag, men at de ville køre dem afsted alligevel. Eller hørte jeg helt galt? Håber i hvert fald også det lykkedes!
  6. Når man overvejer at købe en dobbeltseng for at hunden kan ligge der sammen med en
  7. Når man vader gennem byen med mascara løbende ned af kinderne, fordi man valgte at gå tur i hundeskoven i snevejr, fordi hunden elsker det så højt. Først når man kigger sig i spejlet derhjemme, kommer man i tanke om, at mascara måske var en ret dårlig ide i snevejr
  8. Når man køber møbler, der matcher hundens farve.
  9. Når man ønsker sig hundeudstyr til jul og fødselsdage
  10. Når man går igennem byen med flere meter lortepose hængende ud af lommen - og ikke engang havde hunden med...
  11. Jeg ville nok vælge to ture på 45 minutter. Men det er af hensyn til hunden, som er fint mættet af indtryk efter 40-45 minutter. Der begynder han at virke lidt træt, så jeg presser ham selvfølgelig ikke til at gå længere. Til gengæld er der jo så også indlagt lidt hyggetræning, boldleg, sporlege og nogle gange hundeleg og svømning på vores ture. Så det er egentligt ikke fordi vi altid kommer så langt omkring, men han bliver brugt, når vi er ude
  12. en besked i et emne svarede på Therese i Produkter/leverandører
    Jeg kunne godt finde på at handle der. Prisene virker fornuftige og siden er dejligt overskuelig. Men ja, glæder mig da til sortimentet bliver udvidet lidt Tror også du med fordel kan sælge ting til pleje; potecreme, ørerens, negleklippere, shampoo osv. Måske også nogle tilskud som f.eks. fiskeolie, glucosamin og lignende. Og så ellers bare udvide det du allerede sælger med nogle flere mærker
  13. topic svarede på Therese's Garfield i Hvalpe
    Jeg synes du gør det rigtige Garfield. Vi tager alle sammen det vi kan bruge, og glemmer det vi ikke kan bruge. Altså, hvis man skulle følge alles råd, ville både hund og ejer da blive helt rundforvirret Derfor kan man jo sagtens høre på hvad folk siger og have det i baghovedet, som du også skriver.
  14. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Nej, de dør ikke af det. Men jeg har nu svært ved at forstå meningen med at give hunden noget, som man ved kan være farligt for den. Selvom det evt. kun drejer sig om små mængder af pågældende madvare, så er det jo stadig giftigt
  15. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Det tror jeg ikke. Som jeg har forstået det, er der et bestemt stof i chokolade (kan ikke lige huske hvad det hedder nu) som hunden nedbryder ret dårligt og som kan påvirke dens hjerterytme og give blødninger i maven og/eller tarmen. Det er i hvert fald sådan jeg husker det Og i så fald hjælper det jo ikke noget at vænne hunden langsomt til det - hvis den ikke kan tåle den, kan den jo ikke tåle det.
  16. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Ha, det var faktisk også min første tanke. Men så blev jeg alligevel i tvivl og valgte at svare... Hvis nu
  17. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Nej, hunde kan ikke tåle det. Så hvis han virker utilpas, er det nok derfor. Jeg ville ringe til dyrlægen og høre hvad jeg skulle gøre.
  18. Enig, enig, enig :5up:
  19. Lige præcis Og ja, du kommer nok til at lede lidt, desværre! Til gengæld ved du jo så, at du har gjort det bedste du kunne
  20. Det varmer mit hundehjerte, når du skriver det jeg har markeret. Flere af din slags, tak! :5up:
  21. Enig med Tulle. Men også enig med de andre i, at du skal overveje hvad der skal ske med hvalpene, hvis du ikke kan få dem solgt. Og så kig objektivt på din hund, vurder hendes temperament og forsøg så vidt muligt at finde en hanhund, der opvejer hendes dårlige sider.
  22. Han er en flot fyr Og tillykke med det første år
  23. Er det ikke en blanding af schæfer/rottweiler du vil sælge?
  24. Det gør vi da slet ikke, hvis du ikke forklarer hvad du så mener?
  25. Men det er jo ikke det Der er, når folk tager til dyrlægen og bekymrer sig en hel masse om ting, hvor der slet ikke er noget galt. Jeg gør det selv engang imellem - især da jeg lige havde fået ham. Hvis han haltede en dag, begyndte jeg straks at tænke på, om der mon var noget alvorligt galt. Han kan jo ikke snakke og er derfor afhængig af at jeg opdager sådan noget. Så det kunne jeg have mange dystre tanker om. Men oftest gik det jo over dagen efter og han havde sikkert bare slået sig lidt. Nu er jeg lidt mere afslappet mht. sådan noget, men jeg kan godt nikke genkendende til det der med, at man kan komme til at se sygdomme, hvor der ikke er nogen.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.