Alt der er opslået af Therese
- Alt og Intet - om foder!
-
Hjæælp. Vil ikke sende mine hvalpe til aflivning !
Egentligt lidt ærgerligt, at der ikke kom en opdatering.
-
Man ved man er hundemenneske, når
Overvejer det også kraftigt! Jeg har godt nok en elevationsseng, som jeg er ret glad for og gerne vil beholde. Men overvejer helt klart at købe en seng på genbrug, som kan skubbes op til den anden. Så kan vi putte der Og hold op, I ligger tæt?!
-
Dyreværnet på TV3
Jeg er i hvert fald spændt på at se hvad der sker! Men meningsløst er det godt nok. Især når forældrene virker så harmoniske og hvalpene har haft det godt. De er jo ikke blevet avlet for at tjene penge eller for at bruge dem som kamphunde eller noget. De er jo bare avlet, fordi han synes det er hyggeligt - og jeg tror helt ærligt ikke, at han vidste, at det var forbudt.
-
Dyreværnet på TV3
De sagde vist i reklamerne for næste afsnit, at de fik afslag, men at de ville køre dem afsted alligevel. Eller hørte jeg helt galt? Håber i hvert fald også det lykkedes!
-
Man ved man er hundemenneske, når
Når man overvejer at købe en dobbeltseng for at hunden kan ligge der sammen med en
-
Man ved man er hundemenneske, når
Når man vader gennem byen med mascara løbende ned af kinderne, fordi man valgte at gå tur i hundeskoven i snevejr, fordi hunden elsker det så højt. Først når man kigger sig i spejlet derhjemme, kommer man i tanke om, at mascara måske var en ret dårlig ide i snevejr
-
Man ved man er hundemenneske, når
Når man køber møbler, der matcher hundens farve.
-
Man ved man er hundemenneske, når
Når man ønsker sig hundeudstyr til jul og fødselsdage
-
Man ved man er hundemenneske, når
Når man går igennem byen med flere meter lortepose hængende ud af lommen - og ikke engang havde hunden med...
-
Lang eller kort tur, hvad er bedst?
Jeg ville nok vælge to ture på 45 minutter. Men det er af hensyn til hunden, som er fint mættet af indtryk efter 40-45 minutter. Der begynder han at virke lidt træt, så jeg presser ham selvfølgelig ikke til at gå længere. Til gengæld er der jo så også indlagt lidt hyggetræning, boldleg, sporlege og nogle gange hundeleg og svømning på vores ture. Så det er egentligt ikke fordi vi altid kommer så langt omkring, men han bliver brugt, når vi er ude
-
Ny webshop
Jeg kunne godt finde på at handle der. Prisene virker fornuftige og siden er dejligt overskuelig. Men ja, glæder mig da til sortimentet bliver udvidet lidt Tror også du med fordel kan sælge ting til pleje; potecreme, ørerens, negleklippere, shampoo osv. Måske også nogle tilskud som f.eks. fiskeolie, glucosamin og lignende. Og så ellers bare udvide det du allerede sælger med nogle flere mærker
-
Hvalp alene hjemme
Jeg synes du gør det rigtige Garfield. Vi tager alle sammen det vi kan bruge, og glemmer det vi ikke kan bruge. Altså, hvis man skulle følge alles råd, ville både hund og ejer da blive helt rundforvirret Derfor kan man jo sagtens høre på hvad folk siger og have det i baghovedet, som du også skriver.
-
Hvad er jeres erfaring med chokolade?
Nej, de dør ikke af det. Men jeg har nu svært ved at forstå meningen med at give hunden noget, som man ved kan være farligt for den. Selvom det evt. kun drejer sig om små mængder af pågældende madvare, så er det jo stadig giftigt
-
Hvad er jeres erfaring med chokolade?
Det tror jeg ikke. Som jeg har forstået det, er der et bestemt stof i chokolade (kan ikke lige huske hvad det hedder nu) som hunden nedbryder ret dårligt og som kan påvirke dens hjerterytme og give blødninger i maven og/eller tarmen. Det er i hvert fald sådan jeg husker det Og i så fald hjælper det jo ikke noget at vænne hunden langsomt til det - hvis den ikke kan tåle den, kan den jo ikke tåle det.
-
Hvad er jeres erfaring med chokolade?
Ha, det var faktisk også min første tanke. Men så blev jeg alligevel i tvivl og valgte at svare... Hvis nu
-
Hvad er jeres erfaring med chokolade?
Nej, hunde kan ikke tåle det. Så hvis han virker utilpas, er det nok derfor. Jeg ville ringe til dyrlægen og høre hvad jeg skulle gøre.
- Hvilken race til parring?
- Hvilken race til parring?
- Hvilken race til parring?
- Hvilken race til parring?
-
Sagall & Soegaard's -vi spammer til I brækker jer-hvalpetråd...
Han er en flot fyr Og tillykke med det første år
-
søger hund til dejligt kærligt hjem
Er det ikke en blanding af schæfer/rottweiler du vil sælge?
- Münchhausen by hund????
-
Münchhausen by hund????
Men det er jo ikke det Der er, når folk tager til dyrlægen og bekymrer sig en hel masse om ting, hvor der slet ikke er noget galt. Jeg gør det selv engang imellem - især da jeg lige havde fået ham. Hvis han haltede en dag, begyndte jeg straks at tænke på, om der mon var noget alvorligt galt. Han kan jo ikke snakke og er derfor afhængig af at jeg opdager sådan noget. Så det kunne jeg have mange dystre tanker om. Men oftest gik det jo over dagen efter og han havde sikkert bare slået sig lidt. Nu er jeg lidt mere afslappet mht. sådan noget, men jeg kan godt nikke genkendende til det der med, at man kan komme til at se sygdomme, hvor der ikke er nogen.