Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Therese

Members
  • Medlem siden

  • Senest besøgt

Alt der er opslået af Therese

  1. Tillykke med hende
  2. en besked i et emne svarede på Therese i Alle Hunde Racer
    Nå ja, men så... Må svaret være et "ja til dels."
  3. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Jeg synes altså lidt det lyder som en mand, der har det hele i kæften, når han ikke engang kommer tilbage med jakken. De må jo kunne regne ud, at de har en temmelig ringe sag, når de ikke engang kan fremvise et bidemærke.
  4. en besked i et emne svarede på Therese i Alle Hunde Racer
    Det er egentligt også det jeg tænkte lidt på, da jeg skrev mit indlæg. At det bare betyder så meget hvor hunden kommer hen - især med en hund, som normalvis ikke løber på væggene. Den affinder sig jo bare med det og bliver derfor nok lidt lad, hvis den bliver vænnet til, at der ikke sker noget. Jeg kan selv se det med Bobo. Da vi lige havde fået ham, kunne man godt mærke på ham, at han ikke var vant til at gå mere end 15-20 minutter af gangen og at der ellers ikke skete andet end at han var alene eller blev bedt om at lægge i kurven, når ejeren var hjemme. Der var jo slet ingen gnist eller initiativ i den hund. I dag er han helt anderledes, fordi han rent faktisk får lov til at være... Ja, hund... Så ja, jeg er altså helt enig :5up:
  5. en besked i et emne svarede på Therese i Alle Hunde Racer
    Nej, jeg mente nu ikke, at alle udstillingshunde ikke gider lave noget. Som jeg skriver, har jeg stadig til gode at møde en labrador, som siger "nej tak" hvis man spørger om den vil med ud og gå tur/træne/what ever, men tænker bare at de findes Ikke at de ikke gider lave noget, men måske gider de bare ikke lave ligeså meget og arbejde lige så længe som en jagtmodel, så hvis man vil være ret sikker på at få en aktiv hund skal man kigge i den retning. Men ja, hvad ved jeg... Jeg er først blevet labrador ejer for et år siden og havde aldrig troet jeg skulle eje en, så har sgu ikke sat mig så meget ind i det
  6. en besked i et emne svarede på Therese i TV / Film
    Jeg husker den nu som ret klam i begyndelsen, men slutningen giver godt nok ikke meget mening ift. resten, synes jeg... Det virker lidt som om de prøvede at lave et eller andet vildt twist, som man slet ikke havde regnet med - og det gjorde de jo på sin vis også - men det faldt da bare fuldstændig til jorden...
  7. en besked i et emne svarede på Therese i Alle Hunde Racer
    Jeg har heller ikke rigtig hørt om labradorer, der er dovne og ikke gider med ud, hvis de bliver tilbudt det. Men de er jo også hunde, der affinder sig med det, hvis der ikke sker noget - og så bliver de måske bare lidt dovne på langt sigt Og så er der jo i sagens natur mere gang i en hund efter jagtlinjer end en udstillingsmodel, så hvis du vil være helt sikker på en aktiv hund, ville jeg da kigge i den retning Og som de andre så fint skriver, så tag ud og se hundene inden der kommer hvalpe, så du kan få en fornemmelse af om det er en hund du vil have hvalpe efter. For når hvalpene først er der, ser man altså ikke sådan nogle ting på samme måde
  8. en besked i et emne svarede på Therese i TV / Film
    Åh ja, hvis det er den jeg tror det er... Så slutter den bare så underligt!!
  9. en besked i et emne svarede på Therese i Adfærd
    Men hvorfor går du så ikke bare sammen med de hunde, som han hygger sig med? Han behøver jo ikke undvære hundemøder bare fordi I ikke kommer i hundeskoven
  10. en besked i et emne svarede på Therese i Adfærd
    Jeg synes du skal have i baghovedet, at han er ung og sikkert smækfyldt med hormoner og at det derfor ikke nødvendigvis behøver betyde, at det fortsætter sådan her. Nogle gange vokser hunde fra sådan noget og man kommer et godt stykke vej ved at vise hunden, at man ikke accepterer det - og hvis det kommer så langt ud, at du ikke kan trænge igennem til ham, så fjern ham fra situationen og gå. Der er ingen grund til, at din hund lærer den dårlige vane at humpe andre og være pågående og genere tæverne. Ikke i min verden i hvert fald. Jo flere gange han får lov til det, jo sværere bliver det at bryde vanen. Ja, jeg prøver egentligt bare at komme frem til, at det måske ikke er nødvendigt at kastrere ham. Sådan noget der kan oftest løses med lidt træning og opdragelse
  11. Tillykke med hende Og så kan det da vist ikke gå hurtigt nok med den mad der!
  12. Haha, Bobo er bare ikke særlig klog Han svømmer rundt og "hapser" i vandet og håber vist bare på at ramme rigtigt på et tidspunkt :stupid: Tror også det er fordi han når at løbe og hoppe i vandet, inden jeg overhovedet får kastet og så ser han ikke hvor den lander og så er det åbenbart umuligt På land kan han sagtens finde pinde, selvom jeg smider dem midt imellem andre pinde, men det er bare ligesom om det ikke er så fedt at blære sig med :hmm: Og tror heller ikke man kan komme på hunde-universitet ved at kunne det
  13. Lakseolie, klikker (mest til mig) og det allerbedste: et stykke legetøj, der kan flyde og som Bobo rent faktisk kan se, så han slipper for at svømme rundt i en evighed efter en pind, som han alligevel sjældent finder :banan:
  14. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Sikke da en skøn historie
  15. en besked i et emne svarede på Therese i TV / Film
    Haha... Nej, det lyder ikke helt vildt flyve-egnet
  16. en besked i et emne svarede på Therese i TV / Film
    Hvilken film skal man se i dag? En verden udenfor eller flight of the phoenix?
  17. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Jeg tror den eneste måde du undgår at blive overrasket af løbere, Stella, er ved at holde øje selv. Det er vist den sikreste måde
  18. en besked i et emne svarede på Therese i Hvalpe
    Det har du ret i. Og som jeg skrev tidligere, er det også dit valg. Man skal bare kunne stå inde for det man gør og det lyder det ikke helt som om du kan, hvis hvalpene så ender med at blive syge? Men altså, snak med dyrlægen og sov på det.
  19. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Nåh, jamen jeg troede, at det var en offentligt skraldespand og derfor synes jeg altså, at det var lidt overdrevet... Men hvis det er en privat skraldespand, ville jeg nok heller ikke smide den deri... Jeg ville i hvert fald selv synes det er ret underligt, hvis folk smed deres lorteposer i min skraldespand
  20. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Jeg tror helt sikkert også at begge dele betyder noget - eller det ved jeg, at det gør Alle gode hunde kan ødelægges og nogle "dårlige" hunde kan rettes op, tænker jeg. Så hverken arv eller miljø kan stå alene. Miljøet har helt klart også en stor betydning for hvordan en hund udvikler sig, det er klart
  21. en besked i et emne svarede på Therese i Hvalpe
    Det synes jeg lyder som en rigtig god ide. Hvis du har en dårlig mavefornemmelse med det, skal du selvfølgelig ikke gøre det. Og det er jo faktisk bare gode tegn, at du lige har brug for at få styr på det Sådan noget her skal man jo ikke gøre impulsivt og når I nu allerede har lagt så meget arbejde i at gøre det godt, tror jeg det vil være meget fint for dig at få styr på det allersidste, så du kan gøre det med ro i sjælen. Uanset hvad du så beslutter dig for Hvad sagde hanhundeejeren til at I udskød det?
  22. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Jeg siger også arv. Som andre også nævner, kan man ikke ændre på noget genetisk. Uanset hvad man gør, vil det jo altid være der. Det vil altid være noget nemmere at arbejde med et problem, der er en konsekvens af miljøet end hvis problemet er opstået på baggrund af noget genetisk.
  23. Han lyder som en rigtig god hund :hjerte: Og sikke et vidunderligt hundeliv
  24. en besked i et emne svarede på Therese i Hundetræf
    Bobo er helt sikkert også! Men det må vi jo lige se på
  25. en besked i et emne svarede på Therese i Hundetræf
    Det kunne da være meget hyggeligt

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.