Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Therese

Members
  • Medlem siden

  • Senest besøgt

Alt der er opslået af Therese

  1. Er det i dag han bliver hentet?
  2. GD, kan du ikke prøve at spørge din dyrlæge hvad hun tænker der skal ske nu? Eller kontakte en anden dyrlæge? For hvis I stadig ikke ved hvad hun fejler, må hun jo blive undersøgt for noget andet, så hun kan blive behandlet. Eller hvad er planen nu?
  3. en besked i et emne svarede på Therese i TV / Film
    Har set dokumentar(filmene) om bandekrigen. Og jeg var i gang med at se debatten bagefter... Fatter ikke altid jeg gider med al den mudderkastning det altid ender ud i... Synes ellers det startede så godt i dag, men så blev det pludselig personligt igen Må være pinligt for dem
  4. Skønt Bliver to lange dage
  5. en besked i et emne svarede på Therese i Vis os din perle
    Tror måske også vi skal prøve det der tip :5up:
  6. topic svarede på Therese's Lykkeliv i Træning
    Det er også den tanke jeg får. I hvert fald på video nr. 2, hvor jeg synes, det er helt tydeligt at en del af hundene ikke forstår øvelsen. Og så ved jeg ikke hvad man tror man får ud af at hive rundt i hundene. Tvivler i hvert fald på at de lærer ret meget af det. Av, får helt ondt i maven af det Hunde skal altså ikke krybe sammen eller smide sig om på ryggen, fordi ejeren nærmer sig! Forstår slet ikke man kan synes at træning er sjovt, når det foregår på den måde
  7. Ja, de der små gule er jo knap så små mere Held og lykke med udstillingen
  8. Jeg har heller aldrig set et kejsersnit - så spændende at få lov at se
  9. en besked i et emne svarede på Therese i Vis os din perle
    Det er altså så sjovt :klap:
  10. Ja, det bliver ret spændende at følge med i
  11. en besked i et emne svarede på Therese i Adfærd
    Jeg er enig med Kleo. Jeg ville forsøge at træne det først, inden jeg vælger at kastrere hunden. I sagens natur kan det jo ikke gøres om og i min verden er det ikke noget man bare lige gør og for mig ville det være sidste løsning. Tror sagtens din hund kan lære at være mere rolig uden at blive kastreret, men det kræver sikkert en del træning, så det skal du selvfølgelig være indstillet på
  12. Lyder sjovt... Ærgerligt Bobo ikke er med tavle, kunne være så skægt at prøve...
  13. en besked i et emne svarede på Therese i Adfærd
    Nej, vi er faktisk enige Jeg er bare uenig i, at din hund forsøger at overtage lederskabet. Med lad os bare lade det ligge
  14. en besked i et emne svarede på Therese i Adfærd
    Vil bare sige, at jeg synes, det er flot, at I gør så meget for ham. En hel del mennesker ville bare smide håndklædet i ringen og enten omplacere hunden eller aflive den. Så det er dejligt at læse, at I prøver at finde nogle alternativer :5up:
  15. en besked i et emne svarede på Therese i Adfærd
    Det du har markeret med fed, handler i mine øjne ikke om at han forsøger at overtage lederskabet. Det handler mere om, at du viser, at du har kontrol over situationen, så han behøver egentligt ikke være så bange - for du har styr på det og passer på at der ikke sker noget med ham. Det smitter utrolig meget af hvordan vi agerer overfor vores hund og hvis man virker lidt "vag" i det, kan hunden godt få en følelse af at ingen helt har styr på situationen. Omvendt kan det give hunden en tryghed, hvis man signalerer, at der er styr på det og "forlanger" at den følger med. Sådan læser jeg det i hvert fald
  16. en besked i et emne svarede på Therese i Adfærd
    Jeg tror ikke han prøver at tage lederrollen. Jeg tror bare, han er rigtig, rigtig bange. Hvis du tænker over det, kan du så ikke godt selv høre, at det lyder lidt underligt, at en hund bliver bange, fordi den gerne vil bestemme over dig? Sådan fungerer det ikke, han vil bare gerne væk fra det der gør ham bange Jeg ved ikke hvad du skal gøre nu, men jeg ville nok snakke med en anden adfærdsbehandler, hvis der er mulighed for det. Har du prøvet træningen i artiklen?
  17. topic svarede på Therese's Eris i Foder
    Bobo får Bosch lige nu - eller noget i den stil Det fungerer han ikke så godt på... Han er begyndt at klø sig en del igen og er blevet lidt irriteret i huden... Han skider også mere end han har gjort på andet foder og virker meget sulten, så det virker som om han ikke optager det så godt... Så næste gang bliver det noget andet... Overvejer acana eller uniq (eller hva det hedder) men nu må vi se... Har ikke lige tjekket prisen på uniq, så det kommer lidt an på hvad det koster
  18. Okay, jeg giver mig. Hunde æder åbenbart alt...
  19. Okay, tak... Det var jo ikke slemt, kunne godt være man lige skulle forkæle ham den tykke lidt
  20. Og så tænker jeg da at der er forskel på at æde muggent brød, edderkopper eller lort og så på at æde en anden hund... Eller bare et andet rovdyr, for den sags skyld... Et dyr, som ikke er et byttedyr.. Kan godt være det bare er mig, men har f.eks. aldrig hørt om en hund, der tager en bid af en kat, men jeg hører om mange hunde, der spiser mus
  21. Lad os bare indse, at vi nok ikke lige bliver enige om den del af det...
  22. Det er også primitive dyr du nævner Ej, kan godt se hvad du mener, når du siger det sådan... For det er da et nemt måltid, når det er dødt... Hehe... Troede bare altid dyr ville foretrække noget andet end deres egen art.. Men det er nok rigtigt at man bare tager hvad man kan få når man er vild...
  23. Men jeg synes bare der er forskel på en dødfødt hvalp (som vel har været syg) og så på at æde en død hund. Ja, jeg har altså bare lidt svært ved at forestille mig det. Ikke kun fordi det er klamt, har bare aldrig hørt om et dyr der æder et dyr af samme slags, medmindre det sulter. Men det her kræver vist lige en tur på Google
  24. Lyder også bare rigtig hyggeligt
  25. Jeg har bare aldrig hørt om et dyr, der spiser en artsfælle, medmindre den ikke kunne finde andet mad og ellers ville dø af sult. Jeg har svært ved at forestille mig en sund, velnæret hund spise en anden hund, bare fordi den kan. Men det kan da godt være det sker alligevel tror bare ikke det er særlig ofte så...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.