Alt der er opslået af Therese
-
magter I endnu en hvalpetråd ?
Er det i dag han bliver hentet?
-
Tulle siger host og brek lyde og bliver hortigt trat.
GD, kan du ikke prøve at spørge din dyrlæge hvad hun tænker der skal ske nu? Eller kontakte en anden dyrlæge? For hvis I stadig ikke ved hvad hun fejler, må hun jo blive undersøgt for noget andet, så hun kan blive behandlet. Eller hvad er planen nu?
-
Hvad var den sidste film du så???
Har set dokumentar(filmene) om bandekrigen. Og jeg var i gang med at se debatten bagefter... Fatter ikke altid jeg gider med al den mudderkastning det altid ender ud i... Synes ellers det startede så godt i dag, men så blev det pludselig personligt igen Må være pinligt for dem
-
magter I endnu en hvalpetråd ?
Skønt Bliver to lange dage
-
Billedtråd april 2013
Tror måske også vi skal prøve det der tip :5up:
-
Hundetræning
Det er også den tanke jeg får. I hvert fald på video nr. 2, hvor jeg synes, det er helt tydeligt at en del af hundene ikke forstår øvelsen. Og så ved jeg ikke hvad man tror man får ud af at hive rundt i hundene. Tvivler i hvert fald på at de lærer ret meget af det. Av, får helt ondt i maven af det Hunde skal altså ikke krybe sammen eller smide sig om på ryggen, fordi ejeren nærmer sig! Forstår slet ikke man kan synes at træning er sjovt, når det foregår på den måde
- Kan I huske de der små gule?
-
Kejsersnit i billeder
Jeg har heller aldrig set et kejsersnit - så spændende at få lov at se
-
Billedtråd april 2013
Det er altså så sjovt :klap:
-
Scanning og hvornår kan man se noget?
Ja, det bliver ret spændende at følge med i
-
Fordele / Ulemper ved kast ?
Jeg er enig med Kleo. Jeg ville forsøge at træne det først, inden jeg vælger at kastrere hunden. I sagens natur kan det jo ikke gøres om og i min verden er det ikke noget man bare lige gør og for mig ville det være sidste løsning. Tror sagtens din hund kan lære at være mere rolig uden at blive kastreret, men det kræver sikkert en del træning, så det skal du selvfølgelig være indstillet på
-
Min fine lille nytårsraket
Lyder sjovt... Ærgerligt Bobo ikke er med tavle, kunne være så skægt at prøve...
-
Stresset Hund
Nej, vi er faktisk enige Jeg er bare uenig i, at din hund forsøger at overtage lederskabet. Med lad os bare lade det ligge
-
Stresset Hund
Vil bare sige, at jeg synes, det er flot, at I gør så meget for ham. En hel del mennesker ville bare smide håndklædet i ringen og enten omplacere hunden eller aflive den. Så det er dejligt at læse, at I prøver at finde nogle alternativer :5up:
-
Stresset Hund
Det du har markeret med fed, handler i mine øjne ikke om at han forsøger at overtage lederskabet. Det handler mere om, at du viser, at du har kontrol over situationen, så han behøver egentligt ikke være så bange - for du har styr på det og passer på at der ikke sker noget med ham. Det smitter utrolig meget af hvordan vi agerer overfor vores hund og hvis man virker lidt "vag" i det, kan hunden godt få en følelse af at ingen helt har styr på situationen. Omvendt kan det give hunden en tryghed, hvis man signalerer, at der er styr på det og "forlanger" at den følger med. Sådan læser jeg det i hvert fald
-
Stresset Hund
Jeg tror ikke han prøver at tage lederrollen. Jeg tror bare, han er rigtig, rigtig bange. Hvis du tænker over det, kan du så ikke godt selv høre, at det lyder lidt underligt, at en hund bliver bange, fordi den gerne vil bestemme over dig? Sådan fungerer det ikke, han vil bare gerne væk fra det der gør ham bange Jeg ved ikke hvad du skal gøre nu, men jeg ville nok snakke med en anden adfærdsbehandler, hvis der er mulighed for det. Har du prøvet træningen i artiklen?
-
Alt og Intet - om foder!
Bobo får Bosch lige nu - eller noget i den stil Det fungerer han ikke så godt på... Han er begyndt at klø sig en del igen og er blevet lidt irriteret i huden... Han skider også mere end han har gjort på andet foder og virker meget sulten, så det virker som om han ikke optager det så godt... Så næste gang bliver det noget andet... Overvejer acana eller uniq (eller hva det hedder) men nu må vi se... Har ikke lige tjekket prisen på uniq, så det kommer lidt an på hvad det koster
- Ville I blive bekymrede??!
-
Hvad har du sidst købt til din hund? :-)
Okay, tak... Det var jo ikke slemt, kunne godt være man lige skulle forkæle ham den tykke lidt
-
Ville I blive bekymrede??!
Og så tænker jeg da at der er forskel på at æde muggent brød, edderkopper eller lort og så på at æde en anden hund... Eller bare et andet rovdyr, for den sags skyld... Et dyr, som ikke er et byttedyr.. Kan godt være det bare er mig, men har f.eks. aldrig hørt om en hund, der tager en bid af en kat, men jeg hører om mange hunde, der spiser mus
- Ville I blive bekymrede??!
-
Ville I blive bekymrede??!
Det er også primitive dyr du nævner Ej, kan godt se hvad du mener, når du siger det sådan... For det er da et nemt måltid, når det er dødt... Hehe... Troede bare altid dyr ville foretrække noget andet end deres egen art.. Men det er nok rigtigt at man bare tager hvad man kan få når man er vild...
-
Ville I blive bekymrede??!
Men jeg synes bare der er forskel på en dødfødt hvalp (som vel har været syg) og så på at æde en død hund. Ja, jeg har altså bare lidt svært ved at forestille mig det. Ikke kun fordi det er klamt, har bare aldrig hørt om et dyr der æder et dyr af samme slags, medmindre det sulter. Men det her kræver vist lige en tur på Google
- Hvornår var i sidst pavestolt over jeres hund?
-
Ville I blive bekymrede??!
Jeg har bare aldrig hørt om et dyr, der spiser en artsfælle, medmindre den ikke kunne finde andet mad og ellers ville dø af sult. Jeg har svært ved at forestille mig en sund, velnæret hund spise en anden hund, bare fordi den kan. Men det kan da godt være det sker alligevel tror bare ikke det er særlig ofte så...