Alt der er opslået af Therese
-
Billedtråd april 2013
Det her billede burde du virkelig få rammet ind! Synes det er virkelig godt som solen spiller i hendes pels, med skygger og det hele :5up:
-
Hvornår har du sidst grinet af din hund?
Forudser at den her tråd bliver meget lang Og forhåbentligt sjov :blink: Jeg grinte af Bobo tidligere i dag, fordi det vist gik op for ham, at sneen snart smelter... Så det var med at nyde det sidste af den... I hvert fald tog fanden pludselig ved ham; han styrtede rundt, smed sig ned i et rullefald og rullede rundt som en tosset med ben ud til alle sider.. Så sprang han op igen, løb lidt i cirkler omkring sig selv, mens han pløjede sneen op med snuden... Kastede sig ned på maven og begyndte at "kravle" hen over sneen, han har et eller andet med at lægge med bagbenene strakt helt bagud, mens han hiver sig selv fremad i forbenene og skubber med bagbenene - ser vildt fjollet ud Var virkelig en skam at jeg ikke havde kameraet med Han har aldrig gjort sådan før (ikke mens jeg har haft ham i hvert fald) men det var åbenbart dejligt at blive kølet lidt af i sneen efter en lang gåtur i solen Og så er det jeres tur Make me laugh
-
Hvalp, hvalpetræning, hundegård eller ej. Mange spørgsmål ved køb af hun
Hvordan kan det være vrøvl, når du selv skriver, at de er aktive hunde? Nej, selvfølgelig har de ikke ADHD, men der menes vel også bare, at de kræver at blive brugt. Det er i hvert fald sådan jeg læser det Og jeg er da lidt tilbøjelig til at give Susi&Siku ret i, at det måske ikke er den race, der passer allerbedst hos en familie med to små børn. Så vidt jeg husker var de 1 og 3 år? Det er jo ikke nogen dårlig hund af den grund, men det er jo klart, at en hund der ikke får brugt alt sin energi vil "fise rundt" og selv finde på noget at lave.
-
Prinsessen bliver to år i dag...
Tillykke med hende
-
Freja, Latifa & Lucca - vores dejlige og smukke trekløver :)
Hvor ser de dejlige ud
-
Kan en hund dø af at blive behandlet mod lopper?.
Ja, uanset om det skyldes det ene eller det andet, så begynder jeg da at tvivle på om jeg overhovedet tør bruge loppemidler mere. Jeg overvejer da at finde nogle alternativer. Det er selvfølgelig ikke sikkert, at min(e) hund(e) vil reagerer så så voldsomt på det, men jeg har da ikke lyst til at tage chancen og risikere, at de bliver rigtig syge. Og man ved jo, at det er noget krads noget, så hvis der findes andet, som virker tilnærmelsesvist ligeså godt, så vil jeg da kraftigt overveje at prøve det i stedet for.
-
Er ulven tilbage?
Ja, jeg tror altså heller ikke, at den har rendt rundt oppe på broen. Og nu ved jeg selvfølgelig ikke hvor langt en ulv normalt kan svømme, men tænker, at der skal være en rigtig god grund før den gider svømme til Sjælland. Det har nok bare været en ulvelignende hund :hmm:
-
Min dejlige Hund spiser sin egen afførring
Fandt lige den her liste, hvis andre heller ikke kan få deres hunde til at spise banan, men gerne vil prøve at få dem til at holde op med at æde lort Yahoo! Shine - Women's Lifestyle | Healthy Living and Fashion Blogs
-
Hjælp til lækkert velsmagende foder til meeeeget kræsne hunde
Ved ikke om du er besværlig - hunden skal jo trives Men så ved jeg altså ikke lige... Tænker at noget hjemmelavet mad måske kunne hjælpe lidt, hvis hun bliver irriteret i huden og i ørerne, men det er sørme også besværligt, hvis der ikke rigtig er plads til at fryse noget af det ned... Hmmm.... :hmm:
- Hjælp til lækkert velsmagende foder til meeeeget kræsne hunde
-
Er ulven tilbage?
Jeg gad godt se ulven... Tror sgu bare aldrig jeg får chancen... Jeg larmer nok for meget, så den stikker af, inden jeg overhovedet kommer i nærheden af den.. Haha
-
Er ulven tilbage?
Har bare svært ved at forestille mig en ulv på en bro med alle de mennesker der kører der :hmm: Men kan da godt være, at den er smuttet over i ly af natten Bliver da spændende for sjællænderne, hvis de også har fået deres egen ulv :blink: Så må vi se om naturdamen flytter til Fyn nu
-
Er ulven tilbage?
Tænkte lige "aprilsnar!" Men det er jo ikke endnu Så det må være en ret god svømmer så :hmm:
-
Er ulven tilbage?
Tror det er ulven... Den er på vej hjem...
-
Når hunden ødelægger børneopdragelsen
Så det er faktisk ham der er den store og ansvarlige i det her tilfælde
-
Hunde-plastikkirurgen og andet pjat
Det her er virkelig den sjoveste tråd længe :banan:
-
Råfodring - alternativ til ben
Ja, jeg tænker også at de kan spise det på et tæppe. Og det med buret, som Jeanette skriver, er da en super god ide Eller købe et børnegitter og sætte op mellem to rum, så de ikke kan komme til hinanden imens? Så er det ikke helt så slemt, som hvis hundene skulle være lukket inde i hvert sit rum, tænker jeg
- Kolding : efterlysning af den 3 årige schæfer Magic.
-
Billede af din hund i min nye bog?
Og billede ved jeg altså ikke med... Er der nogle bestemte billedet du mangler?
-
Billede af din hund i min nye bog?
Uh den bog gad jeg godt have!
- træning af lidt menneske agressiv hund
-
Er ulven tilbage?
Haha ja... Det er da nemt nok at lade være med at blive bange, når man ikke risikerer at have ulven rendende i baghaven... Men hun har nok ikke overvejet hvor det er man sender ulvene hen, når der bliver trængsel herovre
-
Er ulven tilbage?
Jeg spekulerer mest på hvem "naturdamen" er lige nu... Og hvorfor ingen gider have hende? Hehe... Stakkels dame...
- Hvornår var i sidst pavestolt over jeres hund?
- Hvor længe er hunden hvalp?