Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Therese

Members
  • Medlem siden

  • Senest besøgt

Alt der er opslået af Therese

  1. en besked i et emne svarede på Therese i Vis os din perle
    Det her billede burde du virkelig få rammet ind! Synes det er virkelig godt som solen spiller i hendes pels, med skygger og det hele :5up:
  2. Forudser at den her tråd bliver meget lang Og forhåbentligt sjov :blink: Jeg grinte af Bobo tidligere i dag, fordi det vist gik op for ham, at sneen snart smelter... Så det var med at nyde det sidste af den... I hvert fald tog fanden pludselig ved ham; han styrtede rundt, smed sig ned i et rullefald og rullede rundt som en tosset med ben ud til alle sider.. Så sprang han op igen, løb lidt i cirkler omkring sig selv, mens han pløjede sneen op med snuden... Kastede sig ned på maven og begyndte at "kravle" hen over sneen, han har et eller andet med at lægge med bagbenene strakt helt bagud, mens han hiver sig selv fremad i forbenene og skubber med bagbenene - ser vildt fjollet ud Var virkelig en skam at jeg ikke havde kameraet med Han har aldrig gjort sådan før (ikke mens jeg har haft ham i hvert fald) men det var åbenbart dejligt at blive kølet lidt af i sneen efter en lang gåtur i solen Og så er det jeres tur Make me laugh
  3. Hvordan kan det være vrøvl, når du selv skriver, at de er aktive hunde? Nej, selvfølgelig har de ikke ADHD, men der menes vel også bare, at de kræver at blive brugt. Det er i hvert fald sådan jeg læser det Og jeg er da lidt tilbøjelig til at give Susi&Siku ret i, at det måske ikke er den race, der passer allerbedst hos en familie med to små børn. Så vidt jeg husker var de 1 og 3 år? Det er jo ikke nogen dårlig hund af den grund, men det er jo klart, at en hund der ikke får brugt alt sin energi vil "fise rundt" og selv finde på noget at lave.
  4. Ja, uanset om det skyldes det ene eller det andet, så begynder jeg da at tvivle på om jeg overhovedet tør bruge loppemidler mere. Jeg overvejer da at finde nogle alternativer. Det er selvfølgelig ikke sikkert, at min(e) hund(e) vil reagerer så så voldsomt på det, men jeg har da ikke lyst til at tage chancen og risikere, at de bliver rigtig syge. Og man ved jo, at det er noget krads noget, så hvis der findes andet, som virker tilnærmelsesvist ligeså godt, så vil jeg da kraftigt overveje at prøve det i stedet for.
  5. topic svarede på Therese's Umulia i Debat
    Ja, jeg tror altså heller ikke, at den har rendt rundt oppe på broen. Og nu ved jeg selvfølgelig ikke hvor langt en ulv normalt kan svømme, men tænker, at der skal være en rigtig god grund før den gider svømme til Sjælland. Det har nok bare været en ulvelignende hund :hmm:
  6. en besked i et emne svarede på Therese i Adfærd
    Fandt lige den her liste, hvis andre heller ikke kan få deres hunde til at spise banan, men gerne vil prøve at få dem til at holde op med at æde lort Yahoo! Shine - Women's Lifestyle | Healthy Living and Fashion Blogs
  7. Ved ikke om du er besværlig - hunden skal jo trives Men så ved jeg altså ikke lige... Tænker at noget hjemmelavet mad måske kunne hjælpe lidt, hvis hun bliver irriteret i huden og i ørerne, men det er sørme også besværligt, hvis der ikke rigtig er plads til at fryse noget af det ned... Hmmm.... :hmm:
  8. Hvis hun godt vil have Olivers, kan du måske supplere med lidt lakseolie, så hun ikke får så tør hud? Ellers ville jeg nok bare skifte mellem de to mærker, som hun indtil videre gerne vil have. Evt. skifte lidt mellem de to producenters mærker og se om hun gerne vil have det
  9. topic svarede på Therese's Umulia i Debat
    Jeg gad godt se ulven... Tror sgu bare aldrig jeg får chancen... Jeg larmer nok for meget, så den stikker af, inden jeg overhovedet kommer i nærheden af den.. Haha
  10. topic svarede på Therese's Umulia i Debat
    Har bare svært ved at forestille mig en ulv på en bro med alle de mennesker der kører der :hmm: Men kan da godt være, at den er smuttet over i ly af natten Bliver da spændende for sjællænderne, hvis de også har fået deres egen ulv :blink: Så må vi se om naturdamen flytter til Fyn nu
  11. topic svarede på Therese's Umulia i Debat
    Tænkte lige "aprilsnar!" Men det er jo ikke endnu Så det må være en ret god svømmer så :hmm:
  12. topic svarede på Therese's Umulia i Debat
    Tror det er ulven... Den er på vej hjem...
  13. Så det er faktisk ham der er den store og ansvarlige i det her tilfælde
  14. Det her er virkelig den sjoveste tråd længe :banan:
  15. en besked i et emne svarede på Therese i Foder
    Ja, jeg tænker også at de kan spise det på et tæppe. Og det med buret, som Jeanette skriver, er da en super god ide Eller købe et børnegitter og sætte op mellem to rum, så de ikke kan komme til hinanden imens? Så er det ikke helt så slemt, som hvis hundene skulle være lukket inde i hvert sit rum, tænker jeg
  16. Har lige delt den på facebook... Har en ven, der bor nede i Sønderjylland og hun kender sikkert en masse dernede, så forhåbentligt deler hun den. Håber i hvert fald Magic snart kommer hjem
  17. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Og billede ved jeg altså ikke med... Er der nogle bestemte billedet du mangler?
  18. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Uh den bog gad jeg godt have!
  19. Jeg er faktisk tilbøjelig til at være enig med vogtende racer her... Selvom man nok bliver kigget lidt efter, når man gør det
  20. topic svarede på Therese's Umulia i Debat
    Haha ja... Det er da nemt nok at lade være med at blive bange, når man ikke risikerer at have ulven rendende i baghaven... Men hun har nok ikke overvejet hvor det er man sender ulvene hen, når der bliver trængsel herovre
  21. topic svarede på Therese's Umulia i Debat
    Jeg spekulerer mest på hvem "naturdamen" er lige nu... Og hvorfor ingen gider have hende? Hehe... Stakkels dame...
  22. Da Bobo i dag opførte sig mere eksemplarisk end værtens egen hund - i hvert fald den ene af dem. Vi var til påskefrokost og han er bare så nem at have med i byen, at det er en fryd :hjerte:
  23. Fysisk set er de voksne, når de bliver kønsmodne. Psykisk svinger det vildt meget. Nogle bliver jo voksne ret tidligt og andre bliver det nærmest aldrig Men for de fleste gælder det vel, at de bliver voksne mellem halvandet til tre-års alderen

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.