Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Therese

Members
  • Medlem siden

  • Senest besøgt

Alt der er opslået af Therese

  1. Nu kan man se dem... Super fine billeder
  2. Haha... Må være en meget dejlig, særlig skogris, siden den absolut skal bæres på
  3. Bobo er også min helt - han redder mig fra farlige cykler og knallerter, der står der midt på vejen og ser dumme ud Ved ikke hvad jeg skulle gøre uden ham
  4. Jeg overvejer jo en aussie som den næste hund (når bobo engang er død om 150 år eller sådan noget) så jeg følger spændt med her
  5. Helt enig med tjikson...
  6. Hvor er han sød
  7. en besked i et emne svarede på Therese i Råd & Tips
    Wow... Hvad fanden tænker folk dog på?? Ikke hundene, i hvert fald... Og ikke på racen på langt sigt.. Det er virkelig noget svineri...
  8. Håber ikke det er noget alvorligt...
  9. Okay, måske er det med puden også lidt for meget Men nænner altså ikke at lade en tissetrængende hund gå helt til næste morgen... Og for mit vedkommende sker det meget sjældent, så jeg kan godt leve med det de få gange det sker
  10. Jeg havde gjort præcis det samme så jeg er nok også for nem
  11. Ja, jeg synes altså også det lyse er rigtig pænt til dig
  12. en besked i et emne svarede på Therese i Tips og Tricks om alt
    Orv, det er godt nok billigt... Den side skal da gemmes
  13. Jamen hvor træt er du af det blonde kontra hvor træt du er af udgroninger... Er vist det helt store spørgsmål... Hehe... Eller spørger du egentligt mest om forslag til farven?
  14. en besked i et emne svarede på Therese i Hundetræf
    Og bliver det med snor eller uden?
  15. en besked i et emne svarede på Therese i Hundetræf
    Lille Groa :hjerte:
  16. Okay, du må jo prøve at se så Jeg ved at de i rigtighundemad sælger det i sådan nogle praktiske pakker, som burde være ret nemt at finde plads til i fryseren eller køleskabet. Og mon ikke de også gør det andre steder?
  17. Ja, jeg synes også det er ret dygtigt gjort... Måske er han ved at blive voksen? Siger jeg, uden at have nogen som helst fornemmelse af hvor gammel han er
  18. Haha... Hvor er hun fræk!
  19. Hvis du ikke tør fodre med BARF som fuldkost, så kan du måske bare bruge det som supplement? Det gør jeg, fordi jeg for det første har det lidt ligesom dig og for det andet er det lidt for dyrt at fodre med fast, synes jeg. Så Bobo får bare et råt ben engang imellem og får lidt rester af vores mad, hvis det er hundeegnet. Ellers tror jeg ikke der sker så meget ved det, hvis du bare sørger for at sætte dig ind i det og variere det Hvis man har en god grundviden om hundens kost og fordøjelsessystem, så tror jeg ikke det kan gå helt galt Vi ved jo f.eks. også godt hvad der er sundt og godt for os at spise, men det betyder jo ikke, at vi sidder og laver madplaner udfra hvor mange vitaminer osv. man får i en given fødevare. Så det tror jeg egentligt heller ikke man behøver lave for sin hund.
  20. en besked i et emne svarede på Therese i Vis os din perle
    Haha... Benny Nej, Bobo gider heller ikke altid løbe og lave sjove ting, hvis jeg står klar med kameraet.. Det er mest, hvis det ikke er med eller lige er blevet pakket ned, at han folder sig ud... Det er ikke altid så nemt med de dyr
  21. en besked i et emne svarede på Therese i Vis os din perle
    Haha... Så fik I endelig knækket koden! Buddha skal bare med på tur, så kan man alt muligt Også prøve at æde Buddhas kamera - eller hvad det nu er hun laver her
  22. topic svarede på Therese's Buddha i Vis os din perle
    Hans udtryk siger helt klart "I'm king of the world" på det der billede... Totalt majestætisk står han der og skuer udover hans kongerige At det så mest bestod af is smat, behøver vi vel ikke snakke om
  23. en besked i et emne svarede på Therese i Vis os din perle
    Wow... Luna løber

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.