Alt der er opslået af Therese
-
De billeder det ikke blev..
Nu kan man se dem... Super fine billeder
- Hvornår har du sidst grinet af din hund?
- Hvornår har du sidst grinet af din hund?
-
Erfaringer med reserverethed
Jeg overvejer jo en aussie som den næste hund (når bobo engang er død om 150 år eller sådan noget) så jeg følger spændt med her
-
Det der med at tage hensyn.......
Helt enig med tjikson...
-
Det er hårdt at være på camping.
Hvor er han sød
- Agility vs doping
-
Tulle siger host og brek lyde og bliver hortigt trat.
Håber ikke det er noget alvorligt...
-
Moaaar vågn op!
Okay, måske er det med puden også lidt for meget Men nænner altså ikke at lade en tissetrængende hund gå helt til næste morgen... Og for mit vedkommende sker det meget sjældent, så jeg kan godt leve med det de få gange det sker
-
Moaaar vågn op!
Jeg havde gjort præcis det samme så jeg er nok også for nem
- Hvornår har du sidst grinet af din hund?
-
Dulletråden
Ja, jeg synes altså også det lyse er rigtig pænt til dig
- Hundegrej til billige penge
-
Dulletråden
Jamen hvor træt er du af det blonde kontra hvor træt du er af udgroninger... Er vist det helt store spørgsmål... Hehe... Eller spørger du egentligt mest om forslag til farven?
-
Træf på djursland ?
Og bliver det med snor eller uden?
- Påsketræf?
- Hjælp til lækkert velsmagende foder til meeeeget kræsne hunde
-
Hvad er det for en klog hund?
Ja, jeg synes også det er ret dygtigt gjort... Måske er han ved at blive voksen? Siger jeg, uden at have nogen som helst fornemmelse af hvor gammel han er
- Hvornår har du sidst grinet af din hund?
-
Hjælp til lækkert velsmagende foder til meeeeget kræsne hunde
Hvis du ikke tør fodre med BARF som fuldkost, så kan du måske bare bruge det som supplement? Det gør jeg, fordi jeg for det første har det lidt ligesom dig og for det andet er det lidt for dyrt at fodre med fast, synes jeg. Så Bobo får bare et råt ben engang imellem og får lidt rester af vores mad, hvis det er hundeegnet. Ellers tror jeg ikke der sker så meget ved det, hvis du bare sørger for at sætte dig ind i det og variere det Hvis man har en god grundviden om hundens kost og fordøjelsessystem, så tror jeg ikke det kan gå helt galt Vi ved jo f.eks. også godt hvad der er sundt og godt for os at spise, men det betyder jo ikke, at vi sidder og laver madplaner udfra hvor mange vitaminer osv. man får i en given fødevare. Så det tror jeg egentligt heller ikke man behøver lave for sin hund.
-
Billedtråd april 2013
Haha... Benny Nej, Bobo gider heller ikke altid løbe og lave sjove ting, hvis jeg står klar med kameraet.. Det er mest, hvis det ikke er med eller lige er blevet pakket ned, at han folder sig ud... Det er ikke altid så nemt med de dyr
-
Billedtråd april 2013
Haha... Så fik I endelig knækket koden! Buddha skal bare med på tur, så kan man alt muligt Også prøve at æde Buddhas kamera - eller hvad det nu er hun laver her
-
Dejlig tur!
Hans udtryk siger helt klart "I'm king of the world" på det der billede... Totalt majestætisk står han der og skuer udover hans kongerige At det så mest bestod af is smat, behøver vi vel ikke snakke om
-
Billedtråd april 2013
Wow... Luna løber
- Hvalp, hvalpetræning, hundegård eller ej. Mange spørgsmål ved køb af hun