Alt der er opslået af Therese
-
Nu går den vilde jagt igen - på alle "farlige" hunde?
Kunne det tænkes at Lonny talte om mennesker, der gentagne gange begår noget kriminelt og derfor er kendt af politiet? Og som derfor har hunde af en helt anden grund end dogfather? Der er jo forskel på hvad man er kendt af politiet for. Og man kan vel ikke bebrejde nogen, hvis de får et billede af en lidt småkriminel type, når det bliver skrevet sådan - og som derfor er en person, der ikke nødvendigvis er en super god hundeejer. Det er en fordom, ja. Og din tolkning kan være ligeså rigtig som Lonnys. Men når man tænker på, hvem der nogle gange ejer de her hunde og der så bliver skrevet sådan.. Ja, det er nok en ret nærliggende konklusion at "hoppe" til. Selvom det selvfølgelig sagtens kan være dybt, dybt uretfærdigt.
- Nu går den vilde jagt igen - på alle "farlige" hunde?
-
Dulletråden
Sidder i øvrigt lige og kigger på H&M.. Den der prøv-det-på-funktion er MEGA sej!
-
Dulletråden
Hehe.. Jeg glemte et "ikke" i den sætning Jeg troede IKKE at du var til nederdele
-
Dulletråden
Okay? Troede godt nok du var til nederdele og sådan noget? Der kan man bare se
-
Nu går den vilde jagt igen - på alle "farlige" hunde?
Men man kan jo ikke helgardere sig? Man kan jo ikke forudsige alt - uheld sker jo. Uanset hvad er det nemmere at stoppe uhensigtsmæssig adfærd, hvis hunden er i snor end hvis den er fri. Og derfor bør man selvfølgelig tage sine forholdsregler, hvis ens hund har tendens til at bide. Og her taler jeg i øvrigt helt generelt og ikke lige om det aktuelle tilfælde, da det er svært at udtale sig, når vi ikke var til stede og ved 100% hvad der er sket.
-
Hvem sidder der bag rettet...
Hun er altså bare sød
- Når hundeejere er gode...
-
Nu går den vilde jagt igen - på alle "farlige" hunde?
Jeg synes bare, det er vanvittigt svært, for jeg kan godt se det fra begge sider. Jeg synes, det er synd hvis helt uskyldige hunde skal leve resten af deres liv i en snor og det er efter min bedste overbevisning ikke et ordentligt hundeliv. Og omvendt kan jeg sagtens forstå, hvorfor der skulle ske et eller andet, så folk kunne lufte hund i fred. Og jeg er altså stadig ikke helt overbevist om, at det er den rigtige løsning
- Nu går den vilde jagt igen - på alle "farlige" hunde?
- Nu går den vilde jagt igen - på alle "farlige" hunde?
-
Jeres bedste billede ??
Puha, det er da helt umuligt at vælge Tror lige jeg må tænke lidt over det..
- Når hundeejere er gode...
- Når hundeejere er gode...
- Når hundeejere er gode...
- Hanhundeejeres ansvar?
-
Billedtråd august 2012
Hahaha ja.. Man skal vist være lidt et muskelbundt for at dræbe en bjørn og en elefant
- Hanhundeejeres ansvar?
-
Hanhundeejeres ansvar?
Jeg ville helt klart føle, at jeg havde et ansvar for at vælge den rigtige tæve. Jeg ville ikke bare parre min hanhund med hvem som helst, for det skulle jo gerne være nogle gode hvalpe, der kom ud af det. Så jeg ville ikke blande mig udenom, nej Og jeg ville ikke have et problem med at have et økonomisk medansvar, men jeg ved ikke helt, hvordan det fungerer i praksis, så jeg tænker mere i moral og hvad min samvittighed "tillader" mig. Men jeg ville da helt klart tilbyde nogle af pengene tilbage til tæveejeren, hvis en af hvalpekøberne skal have nogle penge tilbage af en eller anden grund. Som udgangspunkt i hvert fald. Og jeg skulle selvfølgelig også se nogle af pengene for købet, hvis jeg skal betale nogle tilbage. Hvis tæveejeren tager alle pengene selv, vil jeg selvfølgelig ikke Men ift. at det ofte er sådan (som jeg har forstået det) at tæveejere betaler for at få lov at bruge hanhunden, så er det nok ikke helt realistisk at det kan fungere sådan Men ville helt klart ikke være afvisende..
-
Billedtråd august 2012
Her til aften har vi rykket hovedet af en brunbjørn og næsten dødet en elefant.. Vi går til den i vores minizoo
-
Hanhundeejeres ansvar?
Kort sagt mener jeg, at mit ansvar starter allerede når tæven bliver parret og så slutter det, når hvalpene er døde. Jeg tror altid, jeg ville føle et eller andet ansvar for de hvalpe, som jeg har været med til at lave. Og jeg vil da følge dem så meget som muligt. Men jeg er ikke opdrætter, så ved slet ikke om mit svar er relevant for det du gerne vil vide
- Nu går den vilde jagt igen - på alle "farlige" hunde?
- Nu går den vilde jagt igen - på alle "farlige" hunde?
- Når hundeejere er gode...
-
Billedtråd august 2012
Hahahaha.. Nårh.. "Hvad siger du, moar? Hvad ER det for en lyd, der kommer ud af din mund?!" Hahah, jah jeg tror heller ikke lige det er så godt.. Ved dog ikke om det er så slemt med pletter.. Det er bare den blis der.. Hehe..