Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Therese

Members
  • Medlem siden

  • Senest besøgt

Alt der er opslået af Therese

  1. Når vi nu har en tråd om trælse hundeejere, så synes jeg også vi skal have dens modstykke Jeg mødte nemlig en dame nede i skoven i dag, som pænt trak ind på en mark og passerede os derinde, fordi hun kunne se, at jeg havde svært ved at få Bobos opmærksomhed. Og det synes jeg bare var helt vildt rart og pænt gjort af hende Og jeg huskede selvfølgelig at takke hende For et par dage siden mødte jeg en fyr med en Boxer, som pænt kaldte hans hund til sig, indtil han havde sikret sig at de gerne måtte hilse :5up: Og for et stykke tid siden mødte jeg en ung gut med tatoveringer, hættetrøje og en amstaff.. Jeg havde egentligt ikke tænkt mig, at de skulle hilse for jeg prøvede at træne "passer hund uden skaberi," men han spurgte pænt om de ikke måtte hilse, for der var ikke så mange, der måtte lege med hans - og så måtte de selvfølgelig godt Mens de legede, fortalte han en hel masse om hunden.. At hun altid sov med ham i sengen, at hun hver fredag fik et kødben at hygge sig med og at han havde gået til hvalpetræning med hende, men havde lidt svært ved at finde et sted at træne nu. Sådan nogle ting Synes han virkede ret ansvarlig og rigtig glad for hans hund og jeg synes lige den skulle med, når hans udseende og valg af hunderace godt kunne få en til at tro, at han ikke var så god ved hunden. Det er rart, når det er det modsatte der er tilfældet Så.. Jeres tur.. Intet er for stort eller for småt
  2. Men jeg kan virkelig mærke hvor autistisk jeg er, når jeg kigger på hende.. Blissen er jo ikke midt i panden
  3. Haha, hvor er hun yndig med hovedet kækt på skrå
  4. Vi bør lave en HF-shopping dag med Tweesa som guide
  5. topic svarede på Therese's Ninjamor i Debat
    Åh, det ville jeg da gerne, at cyklister gjorde lidt oftere i stedet for bare at komme susende bagfra
  6. Ork jo.. Bagefter så...
  7. topic svarede på Therese's Ninjamor i Debat
    Og Trunte må altså gerne ridse bilen ikk? Det sker der vel ikke noget ved, når det nu ER Trunte
  8. Potil, altså.. Så prøver man at være lidt opmuntrende her.. Tsk tsk..
  9. Og lige om lidt ikk? Så har du tabt dig så meget, at du sagtens kan passe den :banan:
  10. topic svarede på Therese's Ninjamor i Debat
    Helt enig! Det afgørende er helt klart ejerens reaktion..
  11. Så er jeg klar med en ny "portion." Freja, som godt kan lide jord Det er lidt svært at se her, men hendes tunge var helt sort af jord. Haha.. Nissan.. Hvalpen vil fremad i verden Glade Mysla... Trænings-gator Det er svært at følge med, når man er lille og lavbenet, der er huller og det er varmt Glade Mysla igen... Og Dexter.. Totalt sødt fjæs :hjerte: Fællesfoto Det er vist det man kalder en glad hund Zeus fanget midt i et vov Tøserne sladrer og fniser ovre i hjørnet Så fint han kan sidde Charmetrolde :hjerte: Zeus får sin præmie for veludført bowlingspil.. And the end... :blink:
  12. Det er altså team-work på højt plan :5up:
  13. topic svarede på Therese's Ninjamor i Debat
    Og det er jo bare fuldstændig til grin, at han spørger dig om du har styr på din hund.. Når det er hans der kommer løbende
  14. topic svarede på Therese's Ninjamor i Debat
    Jeg undrer mig tit over folk I dag mødte jeg en dame, hvis hund bestemt ikke kan lide andre hunde. Hun prøvede at få den med ved at løbe lidt og lokke med den i modsat retning af os, men den ville selvfølgelig gerne holde øje med os, så vi ikke lige pludselig stormede den bagfra eller sådan noget. Den ville i hvert fald ikke med, så vi gik over på den anden side af fortovet for at vise lidt hensyn. Da vi så er lige ud for dem, styrter hunden ud på vejen hen imod os og laver en vældig masse larm. Jeg ved ikke om den havde tænkt sig at bide, hvis den var kommet tæt nok på, men jeg undrer mig godt nok vældig meget over, at man ikke låser flexlinen fast, så hunden ikke får mulighed for at løbe over og evt. bide andre hunde. Det kan da heller ikke være særlig rart for den :hmm:
  15. Tillykke med bassen - han er altså skøn Elsker simpelthen de ansigtsudtryk han laver :hjerte:
  16. "Heeeey, du ser sød ud.. Kom og leeeeg :ivrig:" "Hov, blev du forskrækket? Jamen, jeg er slet ikke så farlig, som jeg lyder..." Dexter :hjerte: Vi måtte ikke tage billeder af hans bagdel, så I får et close-up af hans lidt kønnere ende Smukke, smukke Nissan :banan: Freja, der udmærket godt ved, at der er guffer "Den er altså lidt sød, den der pelstot!" "Har du godbidder, moar?" "Jaaaaah...:klap:" Sheila Zeus med den lange, lange tunge Og det var det for nu.. I morgen kommer der mange flere
  17. Hahaha det var så genialt :klap:
  18. Tror altså først mine billeder kommer herind i morgen.. For fuck, hvor har jeg taget mange
  19. Haha.. Det var det der med at overleve på skønheden ikk? Man kan tillade sig meget mere, når man er smuk - det har han da regnet ud
  20. Skide god ide :5up: Jeg er frisk igen!
  21. Hold da op, du er hurtig Men ja, det var pisse hyggeligt!
  22. Når ingen har råbt højt, går jeg ikke ud fra, at der er andre end mig, der ikke drikker kaffe?? For så sørger jeg nemlig bare for noget til mig selv, hvis alle I andre drikker kaffe
  23. en besked i et emne svarede på Therese i Adfærd
    Jeg tror helt sikkert også, at det har en betydning, at man virker bestemt og og som om man bare har fuldstændig styr på det. Fik et råd herinde om, at jeg skulle tage styringen, så han ikke behøvede forholde sig til hvad der skulle foregå, for det bestemte jeg. Det har virkelig hjulpet meget. Og jeg glæder mig også Dejligt, at det gik godt i dag - så får man også lyst til at arbejde videre
  24. en besked i et emne svarede på Therese i TV / Film
    Panic Room... Indtil videre kunne den godt gå hen og blive en favorit

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.