Alt der er opslået af Therese
-
Vejen 15 og 16 Sept
Nice!
- Advarsel Jylland !!!
- Advarsel Jylland !!!
- DUM
-
Vejen 15 og 16 Sept
Hey Ida.. Gider du stadig give et lift?
-
Billedtråd august 2012
De er rigtig søde Anne-lise
-
Minkfoder til hunde??
Jeg sidder og tænker lidt det samme. Uden at vide noget som helst om minks fordøjelsessystem, så kan jeg ikke forestille mig, at en hund ville få dens behov dækket på et minkfoder. Og det forklarer jo så også den lave vægt?
-
ikke tilfreds med konkurrence idag..
Det er da altid noget Men det regnede jeg nu heller ikke med, det er ikke mit indtryk, når jeg hører folk fortælle generelt
-
Hjemme-mentaltest: DUMPET!
Hahaha.. Det er ligesom Bobo, når han synes noget er farligt udenfor. Han gør og spiller rigtig smart... Lige indtil jeg åbner døren.. Så stiller han lige ude foran den og venter på at jeg kommer med.. Så kan han godt løbe ned og se efter - men han skal hele tiden lige tjekke, om jeg er med. Han er simpelthen en kylling Vagthund bliver han i hvert fald aldrig! Han larmer bare og lader som om
-
ikke tilfreds med konkurrence idag..
Helt sikkert Men lige i de her tilfælde, som I fortæller om her, så er det da lidt skod..
-
ikke tilfreds med konkurrence idag..
Puha, det lyder godt nok som noget af en prøvelse at deltage i konkurrencer engang imellem
-
ikke tilfreds med konkurrence idag..
Det lyder da helt åndssvagt ringe?
-
Billedtråd august 2012
Ej, hun er fandeme sød! :hjerte:
-
Jeres bedste billede ??
Nej, det kan jeg heller ikke lige se for mig Jeg kan ikke forstå, hvordan man kan beskære noget uden at billedet bliver mindre, det er jeg aldrig stødt på før :hmm: Men jeg er selvfølgelig heller ikke ret meget inde i det der billedredigering
-
Jeres bedste billede ??
Sådan her, gryn?
-
Billedtråd august 2012
Hehe.. Det er mærkeligt med sådan noget.. Før vi fik Bobo, synes jeg faktisk han var ret grim, men nu har jeg set nogle helt andre sider af ham end jeg gjorde dengang og synes han er vildt skæg og charmerende på en eller anden måde. Så nu synes jeg bare han er virkelig køn - og han er ellers slet ikke den type hund, som jeg normalt synes er smuk. Kærlighed gør virkelig blind!
-
Billedtråd august 2012
Hehe.. Men han ER fin.. Det er ikke kun dig der kan se det :blink:
-
Billedtråd august 2012
Arj, hvor blir han stor og fin MM!
-
Nu går den vilde jagt igen - på alle "farlige" hunde?
Et eller andet sted er det da også ret omstændigt at indføre. Altså, hvordan vil man fx. sørge for at folk så rent faktisk går op til de her prøver? Hvis der ikke rigtig har været ressourcer til at tjekke op på folk som loven er nu, så er der vel heller ikke ressourcer til at tjekke om folk har tingene i orden mht. kørekort og prøver. Medmindre det ikke er politiet eller andre offentlige instanser, der skal tjekke det?
- Nu går den vilde jagt igen - på alle "farlige" hunde?
-
Jeres bedste billede ??
Bruger du ikke picasa? For der tror jeg godt, at man kan få lidt ala det du efterlyser?
-
Jeres bedste billede ??
Jeg vil godt Men bruger du ikke sådan et billede behandlingsprogram eller?
-
Billedtråd august 2012
Hahaha.. Fandeme da heller ikke fair, altså! Det sidste billede er bare skønt, så står hun lige og spejder ud over vandet.. Helt vildt fint
-
Debat om hundeleg
Hvor mange faste hundevenner har din hund? Et par stykker.. 2, tror jeg? Bruger du de store hundeskove, som ikke er hegnet ind? Jeps. Bruger du de små hundeskove, som er hegnet ind? Sådan nogle findes vist ikke i mit nærområde. Så nej Hvis de gjorde, så ville jeg sikkert godt kunne finde på det. Må din hund hilse på fremmede hunde, I møder på jeres gåtur, med snor på? Nogle gange. Ikke altid. Må din hund hilse på fremmede hunde, I møder på jeres gåtur, uden snor på? Samme svar; nogle gange må han. Må din hund lege med andre hunde, før eller efter I træner? Vi træner ikke noget Må din hvalp deltage i hvalpefrikvarter? Hvis jeg havde haft ham fra hvalp, måtte han gerne. Så kunne det være, at han fik et mere fornuftigt forhold til andre hunde - forudsat at stedet var godt, selvfølgelig. Går du til træf med din hund? Jeps. Kunne du finde på at mødes med en fremmed - fx en du har mødt over nettet - til en hundelegedag? Ja
- Nu går den vilde jagt igen - på alle "farlige" hunde?