Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Therese

Members
  • Medlem siden

  • Senest besøgt

Alt der er opslået af Therese

  1. en besked i et emne svarede på Therese i Vis os din perle
    Nej, jeg kan heller ikke forestille mig hundene i andre farver end dem de nu engang har i dag Jeg kom bare til at undre mig over hvad der egentligt ligger til grund for det, for dengang hvor man rigtig brugte hundene på gårde osv. var farven jo nok ret ligegyldig. Bare hunden var en god vagthund, hyrdehund eller hvad man nu brugte dem til. Så jeg kom bare til at tænke på det Men du har nok ret
  2. en besked i et emne svarede på Therese i Vis os din perle
    Det er nok rigtigt Der er bare andre ting der er vigtigere, synes jeg jo.. Men hva... Sådan er der så meget
  3. en besked i et emne svarede på Therese i Vis os din perle
    Jeg har tilføjet lidt til indlægget Jeg undrer mig egentligt bare over, hvorfor det er blevet bestemt, at labradorer fx. kun må være sort, gule eller brun. Hunden kan da være ligeså god, selvom den kommer i en 4. farve.
  4. en besked i et emne svarede på Therese i Vis os din perle
    Ja, det er da ret sært.. En god hund har vel ingen farve I det hele taget er det da egentlig lidt spøjst at nogen sådan har siddet og bestemt hvilke farver de bestemte racer skal have - det kan vel et eller andet sted være ligegyldigt, hvis der ikke ligger sygdom til grund for valget.
  5. en besked i et emne svarede på Therese i Vis os din perle
    A-team, der sidder en knap nede i højre hjørne, hvor der står "besvar med citat." Hvis der er et indlæg du gerne vil kommentere på, kan du trykke der Så kan vi andre også se hvad du svarer på
  6. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Jeg synes overhovedet heller ikke, at det er okay at råbe efter andre mennesker - men det er der desværre alt for mange der gør, ja..
  7. Det er da vildt sådan en forskel det gør
  8. en besked i et emne svarede på Therese i Vis os din perle
    Jeg forstår så bare ikke det der med at amerikanske collier skulle være større end de europæiske.. Standarden er vel den samme uanset hvilket land man bor i?
  9. Håber ikke hun åd dem
  10. en besked i et emne svarede på Therese i Vis os din perle
    Er der en årsag til at du ikke valgte en hund fra en klub her i Danmark, da du ville avle? Kunne da forestille mig, at det var lidt nemmere at finde avlsmateriale? Medmindre der selvfølgelig er helt vildt mange fra "din" klub her i landet
  11. Wauw Doberfan, du må have gode øjne Det er jo bare en lille, sort plet
  12. Jeg tror nogen af dem gemmer sig på den anden side af bakken, sådan nogle snydere
  13. en besked i et emne svarede på Therese i Vis os din perle
    Selvfølgelig må du da det Der er vist ingen regler for sådan noget herinde Om der er det på HG, ved jeg ikke noget om, så det vil jeg ikke kommentere
  14. en besked i et emne svarede på Therese i Vis os din perle
    Det er da sjovt, som ingen vil sige noget.. Nå, men velkommen til TS i hvert fald
  15. en besked i et emne svarede på Therese i Vis os din perle
    Og TS blander racer og sælger dem som ægte collier eller hvad?
  16. en besked i et emne svarede på Therese i Vis os din perle
    Jamen, det gør du da bare.. Så konkluderer jeg da bare, at det har du IKKE.. Så måske skal man lige klappe hesten en anden gang..
  17. en besked i et emne svarede på Therese i Vis os din perle
    Det kan da også sagtens være, at de ER blandinger og at TS rent faktisk er en snydetamp.. Men det er sgu lige groft nok at beskylde folk for at lyve for deres hvalpekøbere, hvis man reelt ikke ved det. Det kan selvfølgelig også være at Kleo ved noget vi andre ikke ved, og så tager jeg selvfølgelig mine ord i mig igen, men lige nu synes jeg bare det er et totalt ukonstruktivt, meget personligt, indlæg..
  18. en besked i et emne svarede på Therese i Vis os din perle
    Du svarer ikke på spørgsmålet? Har du indgående kendskab til trådstarters opdræt, så du ved at hun blander racer og derefter sælger dem som ægte collier for at snyde folk?
  19. en besked i et emne svarede på Therese i Vis os din perle
    Hold da op, så er stilen da lige lagt? Og hvad skulle hundene være blandede af?? Hvordan kan du vurdere ud fra et par billeder at det er blandinger? Jeg kan da sikkert også sagtens finde en hund fra DRU, der ikke ligner hunde af samme race fra DKK, men derfor er de vel ikke blandinger?
  20. Ja, det skal lige overvejes hvad jeg gør med kørsel.. Er sikker på at jeg kan lave en aftale med mine forældre.. Men det er godt at få med så man ikke står uden mulighed for at kunne komme af sted, hvis det en dag brænder på :5up:
  21. en besked i et emne svarede på Therese i Vis os din perle
    Men hvorfor sikrer man sig at racen rent faktisk er det den er, hvis alle bare kan komme ind og få deres hund registreret som en eller anden race? Laver man DNA test eller sådan noget? Fortæl lidt mere
  22. Jeg synes det er fint Birgitta Det er jo en ret væsentligt ting at tænke økonomi ind i det, så man rent faktisk har råd til den hund man anskaffer sig.. Så du skal da bare have tak for dit input
  23. en besked i et emne svarede på Therese i Vis os din perle
    Ja, det kan man da ligeså godt Hvis valget stod mellem at købe en tavlehund, som er blevet registreret på baggrund af en dyrlæges udsagn og et par forældre, som man lige synes skulle have tavle og en tavleløs, som vel i princippet kan give mig nogenlunde det samme, så kan jeg da ligeså godt købe en tavleløs og spare de par ekstra tusind kroner Og undskyld til trådstarter i øvrigt, for at din velkomsttråd kommer til at handle om en stamtavle debat i stedet for Men du kan nok høre, at vi er mange som undrer os lidt Du må jo sige til, hvis det ikke er okay.
  24. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    I de her debatter kommer jeg nogle gange til at tænke på, om folk måske er sure på hundeejere helt generelt, fordi de lidt for mange gange har oplevet ikke at kunne gå i fred for hundene..
  25. en besked i et emne svarede på Therese i Vis os din perle
    Jamen hvad er meningen så med det? Man kan vel ikke bruge stamtavlen til noget, hvis forældrene ikke er registrerede i klubben? Ej, jeg forstår sgu ikke lige hvorfor de har valgt at gøre det sådan

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.