Alt der er opslået af Therese
-
Træningstræf i midt/østjylland i uge 31
Okay, aner bare ikke hvad man træner til træningstræf? Haha.. Er det det, du træner eller hvordan?
-
Træningstræf i midt/østjylland i uge 31
Hvad træner du?
-
Billedtråd juli 2012
Elsker simpelthen nr. 3.. Kæft, det er godt
-
Selvsving og evige diskussioner
Er det nu igen et eller andet fra et andet forum eller hvad? :hmm:
-
Hej alle sammen
Hej og velkommen til Sikke en charmetrold
- Indy
-
Sjove/pudsige hundenavne
Det hedder min nabos ene colliedreng.. Hahah
-
Din(e) yndlingsfilm
En af mine nye yndlingsfilm er the perfect getaway... Så den jo lige i går og selvom den er lidt forudsigelig, så er den altså osse ret skummel
-
Ny race under DKK. Unghunde fra kennel søger nye udfordringer hos ansvarsfulde fam.
Altså, jeg kunne forstå det, hvis hunden var så ekstremt vogtende og/eller reserveret, at den decideret ville angribe andre mennesker, der opsøgte den.. Men jeg kan da godt nævne nogle racer, der er reserverede, men som nøjes med at knurre, hvis andre opsøger dem. De behøver jo heldigvis ikke bide dem ihjel..
- Ny race under DKK. Unghunde fra kennel søger nye udfordringer hos ansvarsfulde fam.
-
Dulletråden
Neglelak-fin, det er sgu et godt ord
-
Gæt en blanding
Rottweiler? Ej, det kan man godt nok ikke se ret tydeligt.. Hehe
-
Gæt en blanding
Hahaha okay så.. Troede de var sådan nogle langskæggede nogen Men ja, vil gerne have svaret.. Kan ikke lige komme på hvad det kan være.. Buster er labrador/schæfer/collie.
-
Gæt en blanding
Nope.. Vil du gætte igen eller vil du bare have svaret? Hehe
-
Gæt en blanding
En af de der odderhunde eller hvad de hedder? Eller schnauzer?
-
Vi mangler stadig et navn, hvad ligner hun nu?
Hun ligner en Frida
-
Gæt en blanding
Ja, det kommer vi ikke rigtig udenom Et skridt nærmere det rigtige svar..
-
Gæt en blanding
Han lignede rigtig meget en finsk spids, ja.. Men det var han ikke Han er blandet af tre, skal jeg nok lige huske at nævne! Rigtig tæt på Golden, dog..
-
Gæt en blanding
Ja, det er straks værre.. Det kan jeg sgu ikke lige se.. Hehe.. Men labrador, måske?
-
Gæt en blanding
Ingen bud på min gamle Buster?
-
Gæt en blanding
Ruhåret hønsehund som den ene?
-
Løse hunde uden tilkald.
Det gjorde vi osse med vores tidligere hunde. Vi kørte i hundeskoven kl. 4.30 om morgenen for at undgå at møde nogen. Som regel gik det fint, men en dag var der en mand, der cyklede dernede med hans hund. Så ændrede vi bare ruten, så vi ikke stødte på ham mere, men det er jo sådan noget der sker. Altså, vi havde ikke lige forudset at støde på nogen kl. 5 om morgenen
-
Sjove/pudsige hundenavne
Hårh.. Mis.. Nu forstår jeg
- Sjove/pudsige hundenavne
-
Gæt en blanding
Nå, men jeg har osse en blanding vi kan lege gætteleg med.. Det er ham, der står op..