Alt der er opslået af Therese
-
Tæver kontra hanner... Hvad er jeres oplevelse?
Jeg tror vist også jeg skrev, at det selvfølgelig ikke udelukkende afhænger af kønnet - der er mange faktorer der spiller ind på sådan noget.. Så det er ikke en endegyldig sandhed, men min helt subjektive oplevelse.. Jeg tænkte i hvert fald på at skrive det, men måske glemte jeg det Og jeg gider sgu ikke gå tilbage og kigge
-
Vores dejlige Amr. Collier
Hm. Så det vil sige, at jeg kan gå ned til dyrlægen i morgen og få lavet en stamtavle på min tavleløse labrador, hvis jeg kan få ham til at skrive under? Også selvom jeg reelt ikke aner om han er ægte? Tidligere ejer påstår, at han har tavle, men jeg har aldrig set den, så i princippet har han jo nok ikke tavle. Men det er ligegyldigt eller hvad? :hmm:
-
Vores dejlige Amr. Collier
Jeg tænker også sundhed og sådan... Kunne ikke finde noget på deres hjemmeside nemlig
-
Vores dejlige Amr. Collier
Har NKC ikke nogle krav til de hunde, der bliver avlet på?
- Det sværeste valg i verden... At vælge en race..
- Det sværeste valg i verden... At vælge en race..
- Det sværeste valg i verden... At vælge en race..
- Det sværeste valg i verden... At vælge en race..
-
Det sværeste valg i verden... At vælge en race..
Angående nervøse collier og aussier er det så, så slemt mere? Hvis man finder en ordentligt opdrætter, har jeg ikke indtryk af, at det er så galt? Nå, men det er jo slet ikke aktuelt lige nu, så det behøver jeg jo ikke bekymre mig om Og så det med at rende i røven af en, så fik jeg vist formuleret det lidt forkert. For jeg har overhovedet intet mod en hund, der følger med i hvad der sker og følger med mig rundt, når jeg går rundt og laver ting og sager. Men jeg læste det bare som en hund, der havde et rigtig rigtig stort behov for nærkontakt. Og jeg tror jeg ville blive irriteret over en hund, der hele tiden skal lægge på mine fødder eller hele tiden lægge klinet lige op af mig. Men måske misforstod jeg også bare Stella I hvert fald har jeg intet imod en hund, der bare gerne vil følge lidt med i hvad jeg går og laver Det kunne jo være jeg fandt på noget spændende og så er det jo med at være der :blink:
- Det sværeste valg i verden... At vælge en race..
- Hundetræf den 6. juli i omegnen af Randers
- Er det uhøftlig ?
- Det sværeste valg i verden... At vælge en race..
-
Farvel, min lille Thailo.
Årh Ascha, føler så meget med dig! Får det helt skidt på dine vegne hver gang jeg går herind - det skinner virkelig igennem i dine indlæg, hvor hårdt du synes det her er :ae: :ae: Håber sådan det meget snart bliver lidt lettere for dig at bære..
- Er det uhøftlig ?
- Det sværeste valg i verden... At vælge en race..
- Det sværeste valg i verden... At vælge en race..
- Det sværeste valg i verden... At vælge en race..
-
Det sværeste valg i verden... At vælge en race..
Og Bobo kan gå forbi en fugl uden at prøve at fange den - medmindre den flyver lige foran næsen på ham.. hehe.. Og selv der vender han rundt på en femøre, hvis man kalder på ham. Selv når han jagter en hare, løber han kun et par meter efter han har kaldt, før han vender om og kommer tilbage. Omend lidt modvilligt, men han kommer.. Sådan en hund skal jeg have Og jeg ved godt, at det handler rigtig meget om opdragelse og træning, men jo mindre jagtinstinkt, jo nemmere er det jo også.
-
Billedtråd juli 2012
Det er sjovt.. Det er Bobo også mindst tre gange om dagen Vi er fandeme nogle lede nogle, der bare sulter vores hunde
-
Det sværeste valg i verden... At vælge en race..
Ja, det der klæbe er heller ikke lige mig.. Bobo gør det lidt og det er fint - men det skal heller ikke blive værre, før jeg ville begynde at blive irriteret over, at jeg ikke kan vende mig om uden at være ved at falde over en hund Og ja, ved hvad du mener Nogle hunde skal bare bruges mere, før man kan forlange at de ligger og slapper af.. Så tror du har ret.. En spaniel er ikke lige mig.. Og jeg har egentligt heller aldrig sukket efter sådan en, så det er jo fint
-
Det sværeste valg i verden... At vælge en race..
Hahaha.. Skønne billeder! :klap: De har da en fest! Rikke, gider du ikke prøve fortælle hvor Berneren skiller sig ud ift. de krav jeg skrev i første indlæg? Og arvelige sygdomme, der ved jeg at de døjer meget med kræft. Kender ikke andre. Udover HD og AD, selvfølgelig, men det er jo meget almindeligt at tjekke for ved de store racer. Men når jeg beslutter mig for en race, undersøger jeg selvfølgelig hvilke arvelige sygdomme den race "kæmper" med
-
Det sværeste valg i verden... At vælge en race..
Og det er bare meget mere mig. Skal have en hund, der slapper af, når vi er hjemme og ikke bare bliver ved.. Og ved.. Og ved.. Det ville jeg blive sindssyg af.. Den skal selvfølgelig aktiveres og luftes, så den er glad og tilfreds, men det niveau der lyder det ikke helt som om jeg kan leve op til Jeg skal som sagt have en hund, der kan klare, at der ikke sker det helt vilde engang imellem, men som så bare nyder en dag på sofaen i stedet for..
- Det sværeste valg i verden... At vælge en race..
- Det sværeste valg i verden... At vælge en race..