Alt der er opslået af Therese
-
Vores dejlige Amr. Collier
Amerikanske collier? De er da ret hvide ift. dem vi har herhjemme? Men søde ser de da ud Hvad hedder de?
-
Gæt en hund
Sjov leg :5up: Men har ikke lige nogen bud
-
Farvel, min lille Thailo.
Årh, blev helt ked af det, da jeg læste overskriften.. Så blev man jo godt, hvad der er sket! Og vi ved jo alle sammen hvordan det er at være dig lige nu, så vil bare sende masser af dem her :bighug: Hvil i fred Thailo
-
På med krea-hatten
Lige lidt herfra.. Legede lidt med lysstyrken, så her er nogen fra det helt lyse over til det helt mørke Jeg synes hverken de helt lyse eller de helt mørke er ret gode. De lyse "skinner" for meget og det sidste, helt mørke, billede får slet ikke solstrålerne til at være tydelige nok, synes jeg. Selvom man skulle tro det ville få solen til at "slå" rigtig meget igennem, så synes jeg slet ikke det er tilfældet Jeg er mest vild med 3. og 4. billede, fordi jeg synes skyerne ser rigtig fine ud og jeg kan godt lide den måde solen lyser op i striber på skydækket nederst på billedet, på billede 3 især.
-
På med krea-hatten
Jeg vil bare suge til mig
-
Selvsving og evige diskussioner
Jo jo, jeg ved skam godt, at man kan annoncere herinde
- Debat om hvalpeudvælgelse - hvorfor?
-
På med krea-hatten
Jeg er frisk på lidt fotosnak Og hvor er du god! :5up:
-
Som perler på snor!
Bobo kan heller ikke selv altid, men jeg nægter simpelthen at hive lort ud af røven på ham! Det må han altså selv klare - så ond er jeg nemlig Engang var det helt galt og så måtte jeg jo finde en lang pind, som jeg prøvede at prikke til lorten med. Hvilket er en rigtig dårlig ide, når hunden er vænnet til at pind = leg! Det resulterer nemlig i en hund, der hopper og danser rundt med en lort hængende i et græsstrå ud af røven, mens ejeren forsøger at forhindre ham i at få fat i den samtidig med at hun skal forsøge at få lorten ud uden at hunden får den tværet ud over det hele. Gedemarked! Siden dengang får han lov at spise LIDT græs og så er det bare videre i teksten
-
Debat om hvalpeudvælgelse - hvorfor?
Et hvalpekøb handler vel om at begge parter er villige til at lytte. Man skal som køber selvfølgelig ikke have en hvalp presset ned over hovedet, som man ikke har en god mavefornemmelse omkring, så der skal opdrætter selvfølgelig lytte. Men man skal heller ikke blive fornærmet, hvis opdrætter forelægger muligheden for, at man får en anden hvalp end den man havde tænkt sig. Man skal jo bare tage det som et udtryk for at opdrætteren vil det bedste for hvalpene, og se det som en god ting, og så evt. tage hjem og sove på det, hvis man er i tvivl. Som andre også har nævnt, så ser man kun en brøkdel af hvalpenes liv og har derfor kun en ringe mulighed for at vurdere hvalpene helt korrekt. På den anden side, så betyder mavefornemmelse og kemi altså en hel del. Man skal selvfølgelig ikke købe en hvalp, hvor man bare fornemmer, at det aldrig vil blive rigtig godt. For så bliver det det sikkert heller ikke. Så det handler vel om, at man bliver enige om tingene. At gå helt over i enten den ene eller den anden side kan aldrig være til gavn for nogen, så som med så meget andet må det handle om at finde en gylden middelvej. Og det er egentligt også mit indtryk, at det foregår sådan i langt de fleste tilfælde.
-
Ting du ikke forstår...
Hehe... Man skal da have mors opbakning, når man skælder ud
-
Selvsving og evige diskussioner
Det er du heller ikke - vi er i hvert fald to Kigger også meget, meget sjældent på hvor indlægget er skrevet.
- Hjælp til brainstorm ønskes.
- Hjælp til brainstorm ønskes.
-
Hjælp til brainstorm ønskes.
Det er bare for langt for min smag
-
Hjælp til brainstorm ønskes.
Jeg ville ikke kalde min hund Moviestar som kaldenavn. Men på stamtavlen er det da helt fint Og du kan jo reelt kalde din hund hvad du vil
-
Hjælp til brainstorm ønskes.
Behøver stamtavlenavn og kaldenavn at være ens? Hvis du har det perfekte navn, kan du vel bare kalde ham det og så lade det være op til opdrætteren at bestemme stamtavlenavnet? Medmindre du gerne vil have at de er ens?
-
Ting du ikke forstår...
Det kan selvfølgelig være Kan selv, vil selv!
-
Ting du ikke forstår...
Så behøver han ikke forsøge at åbne den tre gange, inden det lykkedes
-
Ting du ikke forstår...
Jeg forstår i øvrigt ikke hvorfor Bobo ikke kan finde ud af at kradse på døren, men godt finde ud af at hoppe op og åbne den :hmm:
-
Ting du ikke forstår...
Men han var jo ved at dø? Og han kunne ikke komme i søen, for den var fyldt med alger. Så vil man bare gøre det så godt og så går han bare helt i selvsving Hvis jeg var ved at få et hedeslag (overdrivelse fremmer forståelsen) så måtte de gerne hælde litervis af vand udover mig
-
Billedtråd juni 2012
Hahaha.. Han ligner virkelig en der er ved at vælte på det første billede!
- Malinois hvalp!
-
Ting du ikke forstår...
Bobo ryster sig også nogle gange, mens han svømmer - eller han prøver i hvert fald på det Ser frem til den dag han opdager at det er en dårlig ide... Man kommer helt ud af kurs Og ja, vand fra flaske er altså bare klamt
- Ting du ikke forstår...